Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ben benieuwd w Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Als je quick reply doet schiet je weer terug naar de 1e bladzij, vreemd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Aan het eind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ja klopt Alcol, lastig is dat, daarom druk ik ook altijd op antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Nog beter om het in minuten om te rekenen Maar hartstikke goed van je hoor lieve Alkol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Nee helemaal geen nachtmerries Alkolook geen duidelijke verhalen of mensenmeet van hele zinnen in mijn hoofddie ik niet kan plaatsen, onmiddelijken dan komen er langzaam meer.En (eer)gister zag ik lettes en punteneen hele zin, die helaas nooit is afgemaakt.ik vind het eigenlijk best leuk hooronthoud noiit watnu ligt er een blokje en penwie weet, wordt het nog vervolgdzal melden als ik je langs zie komen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve PipJij Okk de felicitatie,s want jij gaat ook heel erg goedknap van je hoorLieve knuffel van me:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Goeiemorgen allemaal,Zooo weer een nieuwe dag.En wat is iedereen al weer wakker;)Twee maanden Pip:musicnote::light:;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Goedemorgen mensen,Jane van harte met je 4 maanden, ik las dat ik een dag te laat ben maar toch een bosje bloemen :present::present::present::present::present::present::present:Ik ga de kerstboom versieren vandaag Gezellig al die lichtjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Jane en Pippi ook van mij nog de felicitaties met deze prestatie. Beetje laat maar daarom niet minder gemeend.Vind 5 december (en moederdag) altijd pijnlijk want heb benadrukt me telkens weer op mijn kinderloosheid. Heb nu een leeftijd dat ik kleinkinderen zou mogen hebben maar hierdoor zal ik die dus ook nooit krijgen. Toch vind ik deze dag altijd weer leuk voor de kleintjes en heb mooie herinneringen aan hoe het thuis vroeger werd gevierd. Wat voelde ik me belazerd toen ik van mijn broer hoorde dat hij niet bestond en het onze vader was die op de ramen bonkte, die had ik een trap tegen zijn schenen gegeven hahaha. Later toen ik getrouwd was en zo verdrietig op moederdag om mijn kinderloosheid kreeg ik van mijn man een mooi boek omdat ik zo'n lief dierenmoedertje was. Die heeft een behoorlijke klap op zijn kop gehad met dat boek, geloof dat maar van me. Vreemd dat telkens die herinneringen naar boven komen met deze 2 dagen terwijl ik het goed verwerkt heb. Naja heb voor mijn kat en doggy een kadootje, zelf vanavond een taaipopje met warme chocolademelk en zet de conferance van Toon Hermans op zodat ik ff kan lachen. Hou niet van zoet maar het hoort er bij dus zou me niet verbazen als ik morgen kotsdag heb hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Goedemorgen Witte, dank je wel hoor!!!!Isa, jij ook een hele goedemorgen Michiel succes met de lichtje hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Een goede morgen!Iedereen lekker uitgeslapen op deze zaterdagmorgen?! En al een beetje nerveus voor de Sint vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve DrupKnuffie van me:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Isa voor jou was het gisteren een gezellige en fijne daghet is je van harte gegund meislieve knuf van me:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Pippieik snapte m niet 56 dagen en 2 maandenje was al eerder?Van :heart:e in elk gevalwe gaan goed meid!!St. Dar, dank je voor het mooie liedhet fijne hier is dat alles met zo velengedeeld wordt!Drup niet gek dat deze 2 dagen je blijven rakenniet erg ook, gewoon er ritueel bij stil staanblijft je gevoelens wel aktiveren en je benteen gevoelsmens, dat is fijn toch?Ik wed dat je ook intens kunt genieten van heelveel andere dagen en gebeurtenissen.Ik ga echt uitloggen want de gedichtenin RL moet nog (17!), gelukkig weet niemanddat ik aan jullie voorrang geef, behalve ikzelf,want dan zou er meteen een nieuw gedicht aan gewijd wordentot laters en een hele fijne dagen eventueel pakjesavond:musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Waar en hoe moeten we die lieve Sint nou bedanken voor ons mooie gedicht???Beetje zonde om dat tussen al die mooie gedichten te doen toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Dank pippie, zal wel lukken..Jij bent 2 maanden gestopt? Volgens mij is dat 60 dagen toch?Maar als het zo is dan krijg jij ook een bosje :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ik niet Baklap, zit te griezelen. Herinner me opeens weer dat als we onze schoen zette met een wortel voor het paard dat we dezelfde avond hutspot aten hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Haha, Michiel, ik reken in dagen.Dus 8 x 7 = 56 dagen toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 IsaHeel goed van je want jij verdiend het ookom jezelf op de eerste plaats te zettenben best wel trots op je zo nu ga ik wat doen tot laters alllieve knuf van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Witte,Ik stel voor om een bedankdraadje te maken aan de Sint?Zodat hij volgend jaar de reakties vindt?Ik kan van het rijmen niet gewoon meer schrijvendus zal wel mijn verder leven rijmend blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Heee isa,Wat heerlijk voor je dat je zo een leuke dag hebt gehad.Dat had je ook wel ff nodig denk ik zo.En wat goed om te horen dat je nu zo naar jezelf kunt kijkendat je jezelf voorop zet.Zo zie je maar weer dat tijd een belangrijke factor is.Veel geleerd dus.Ik hoop voor je dat je lekker de ruimte neemt voor jezelfen dan maar zien wat er weer van komt.Ik wens je een fijne tijd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ahh kijk, het kwartje valt Pip Ik heb weer een korte nacht gehad daar zal het van komen, sliep ik eindelijk om 4 uur, zijn de buren om 7 uur aan het breken en aan het boren En Isa fijn dat je het leuk hebt gehad, al die zenuwen voor niks dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden