Houtje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve Dar,Jij allereerst reuzebedanktvoor het uitvoeren de moeite en het gedoeen te zorgen dat het écht lukte!Dit wordt het Forumboek deel IIdenk ik, vrolijke gedichten bij de open haard.Wat er zo uitspreekt is de warmte naar elkaar.Geweldig toch?Hihi ik heb een makkelijke taak!Ik hoef alleen jou te bedanken,maar ik zie zulk moois voorbijkomen,daar wil ik nog wel op reageren!:heart:Driewerf hoera voor Dar!(en nou opzouten in die stoomboot van je ). p.s. er is dit jaar een heuse Sint-uittocht in Haarlemvoor kinderen die niet begrijpen waar hij gebleven is.Het heeft tot 2009 geduurdvoor iemand dat verzonnen kon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Jaaaa mijter af voor Dardie dit allemaal verzonnen heeft voor ons.Dar hartstikke bedankt dat je dit voor ons gedaan hebt!!!Beetje gek maar je krijgt er toch een heeeel klein beetje groepsgevoel vanAlle verloren schaapjes zijn ook nu weer op het droge zoals jezelf zegtIk ben iemand die daar een beetje blij gevoel van krijgt.Natuurlijk was ik vannacht minder blijwant uitstellen uitstellen en nog is uitstellen En ja je wil diegene ook de volgende dag nietheel lang laten wachten.Dus dat was nog ff zwete, maar gelukkig gelukt.TassekeHartstikke bedankt!!!!!Ik heb er echt van genoten.Ik zat achter mn pc met een hele grote dikke vette glimlach.Echt heel tof van je hartstikke bedankt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ieder mag zn visie geven, niks mee.Vor de rest vind ik het een discussie tussen jullie tweeMaar dit draadje blijft gewoon open hoor,veel te leuk om hier je gedichtensint te bedanken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 hihihi,ik mag Dar wel twee keer bedanken ik heb in ieder geval genoten, de voorpret, de angst zal het wel of niet lukken, kinderlijke zenuwachtigheid naar mijn gedichtje.thankx voor het ouderwetse Sintgevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ja precies Tas dat had ik ook een ouderwets sint gevoelBij het wakker worden dacht ik alzal mn rijm er al op staan........Heerlijk!!En dat ouderwetse gevoel wil ik vandaag houden ook...Dus gewoon open dit draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Dar lieve bezige bijalle dank hier nu van mijmeer nog dan in het echte levenis mij de blijdschap weer gegevende vol verwachting klopt mijn hartgeeft deze dag een leuke startmaar naarmate de dag verder voortschrijdten ik maar blijf spieken de hele tijdheb ik een donkerbruin vermoedenwie mijn gedicht uit moet gaan broedenreikte mijn wekker maar met heel ver geluidvooruit langslaper kom er toch eens uit!!!dit kind in mij nog zo onschuldigwordt, heel ouderwets weer ONGEDULDIG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Nou laat je mij weer slikken Coco....Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve VieWat een mooie inhoudDe warme jas, ja Ben dr beetje stil vannou in ieder geval:DANK U DANK U DANK U SINTERKLAASJE En een dikke knuffel xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 lekker stelletje zijn we bij elkaarmet een traan maar vooral een lachen dat het gedichtje van jane nu maar snel komen mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve hermiewhaauw wat een mooi en lief gedichtben der helemaal stil van een hele lieve dikke knuffel voor jou alleen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve Darjij hebt hier heel wat af lopen zweten om ons de gedichten diewe moesten maken maar niet vergetenOok jij hebt je drie slagen in het rond gewerkten dat heeft een ieder hier wel gemerktSint hoopt je dan ook even met dit rijmpjeeen dikke pluim op je hoed te zettenwat de ene zegt met bloemendoe ik het voorlopig maar met zoenen:D (knuffie dus)Lieve Dar ook al ben jij nog niet zo oudmaar ook jij hebt een:heart: van goud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ik zou graag willen geloven"Ik ben de alcohol te boven "Houd vol mijn lieve kindEen kusje van de Sint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Misschien raarmaar er zijn mensen in mijn leven die ik heel niet kenmaar die zoals jullie mijn hartje rakendie mij dan het gevoel gevendat ik ze kendie uitstralenwat andere missenop een byzondere manierdoor simpelweg zichzelf te tonenen mij te rakendat doet een heleboelen dat geeft mij een goed gevoelhet zijn toch de kleine dingenin het leven die het doenDankjewel lieve forumledenlieve knuffel van meiske:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Bedankt Sint,Dat was een lastige taak voor jou!Maar goed gelukt hoor, ik ben helemaal tevredenen alles klopte Coco!Bedankt voor alle moeite! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 En lieve Dar,Jij ook ontzettend bedankt,een erg leuk initiatief!Knuffel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Dank je Womanklaas of Sinterwomanerg mooi geschreven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve Ari,reuze bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lang gewacht, toch gekregenDank St.AR je maakt me verlegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Isa heel erg bedankt voor het mooie gedicht. Blijkbaar heb ik toch meer over mezelf prijs gegeven dan ik dacht;). Krijg er zowaar rode wangetjes van. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden