baklap Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Zal er aan denken jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Cool !!! quote: Originally posted by: alkolHeb er één en ook een saz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Nou ik ben weer even pleitostot straks Stay dry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Dat klopt helemaal Han Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 WitteIk zeg een ding van niks, want niet zo duur, maar idd wel alle adressen etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 quote: Originally posted by: baklapZal er aan denken jane Thanks:DB)baklap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Groot bijkomend voordeel is dat ik toch niet helemaal dement aan het worden ben, want wist zeker dat ik hem niet ergens had laten liggen, maar ja je gaattoch twijfelenOverigens maakt M zich steeds meer zorgen om mijn vergeetachtigheid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 dit is wat ik per week nu inneem en dit is een behoorlijke afbouw voor mijzelf moet ik zeggen.een jaar geleden ben ik van bier en sterke drank overgestapt op wijn.van drie kratten bier en menig belgisch bietje plus whisky per week over naar 1 fles wijn per avond en twee a drie op de vrijdag en zaterdagavond, plus mijn beerburgs of course.wijn zou minder erg zijn voor je gestel of niet?dus nu terug naar drie per weekend vind ik zelf niet onaardig maar wordt misschien wel als te veel beschouwd maar hier kan ik goed mee leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Ik let ook wel op hoor als je ons les geeft in datgene wat voor jou belangrijk is WomanIk vind t echt tof voor je, dat je zo een mooie hobby hebt gevonden, om je alcoholtijd te doden.Enne volgende keer wel gewoon gaan he, naar zo een mooi optreden;)Goeie reactie Jane van dat flesje.Ik lees hier wel eens dat sommige hard aangepakt worden, als ze zo in de weer zijn, maar ik merk toch dat ik dat niet zo goed kan op dit forum.Maar eigenlijk ook niet in real hoor. Het moet wel heel erg zijn wil ik iemand goed de waarheid zeggen.hmm nadenkertje voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 truste KirkyHopelijk slaap je goed ondanks je ergenissen.Heb jij wel is aan een homeopatisch middeltje gedacht Alkol, want die zijn er ook voor vergeetachtigheid hoor volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 kirky, denk aan je ongeaarde koffieapparaat, en ga niet moregn op je sokken op een geleidende vloer je koffie maken , want dat kon wel eens je laatste bakkie zijn Ha,ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 OK jane 4, voor mij een flesje, ik weet het: het is een fles!! OK, ik drink het als water, merk het amper. Maar...ik drink nu al 3 weken max 9 glazen per week, dus voor deze week hou ik het gezien met de drank.helaas ??!! ach, het afscheid nemen van een goede fles herkennen we allemaal. Geen moeite mee, het moet, het moet. Als het dan maar mag op zondag. Eeen soort troost, deze keer. Jawel, heb aleens 2 jaar niets gedronken, of een andere keer 1 jaar, of 7 weken...Beerenburg is een kruidendrank en ja, het schijnt goed te werken bij maagklachten. Zelf drink ik nooit sterke drank, maar dat zegt niks natuurlijk. Ik woon samen met een psychiatrische alcoholistische patient die ieder maand ergens anders wordt opgenomen, al of niet gedwongen. Ik weet nu ook niet waarom ik deze info de cyberspace ingooi.dag, help me helpen aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Nu maar eens wat buikspieroefeningen en pushups doen, misschien dat ik daar wat moe van word! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Herman,sorry als ik zeur of preekmaar ik vind het dat je alles wat je drinkt goedpraat en jeniet echt lijkt te realiseren dat je echt nog teveel drinkt.natuurlijk ben je goed begonnen te minderen, maar voor je lijf enleven is het echt beter nog verder te minderen. Hoe zou het zijn eens via de ADB test hier te kijken of je de training kunt gaan doen. Die lichamelijke klachten hebben je wel wat te zeggen hoor, ook al komt er niets uit. Je hebt het ook niet voor niets verzwegen in het ziekenhuis, waar ben je bang voor?Ik bedoel het goed hoor Herman, dat je niet denkt dat ik je als een kind behandel of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Hup allemaal aan de lijn morgen, samen staan we sterk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 wat is het leven nuchter toch ook mooi eigenlijk! Rationeel denken en muziek klinkt mooier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Ja Beateik had je net bij zoeken gelezenen het stond er al bij van je partner.Dat maakt het voor jou er niet gemakkelijker op,maar tegelijkertijd zie je waar je NIET wilt einigen toch?Ik hoop dat je voor jezelf ook nog positieve dingen uit de relatie haalt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Hannah,ik heb veel delfde problemen als jijlees ik steedsook die kg'sNa de feestdagen wil ik eensober-draadje openendan kunnen we een soort pact sluiten en de suikers laten staanop een manier die vol te houden is. Samen staan we sterker.Doe je mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 ach beate, iedereen is anoniem hier maar deelt ondertussen wel dingen met anderen die ze thuis niet eens altijd vertellen, dus iedereen verteld hier wel eens dingen die prive zijn, zoals ik over mijn hospitaalbezoek, de dokters hebben geheimhuodingsplicht en ik vertel hier wat er is gebeurd, zo zie je maar weer hoe relatief dat alles is.dus iets over je achtergrond vertellen zonder alles op tafel te leggen is helemaal niet zo erg, maakt ons des te meer bewust dat er mensen achter al die woorden zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Over lijnen gesproken, normaal als ik stopte viel ik vlot 2 kg af.Is wrsch wat je erbij krijgt als je drinkt en in mijn wijn en portzaten nogal wat calorieën. Maar wat blijkt? Nu val ik helemaal niet af!!!Witte,Daar geloof ik niet zo in, gebruik vitaminesuppl, visolie, 50+ pillen e.d. maar het helpt niet zo. Ik schreef al eerder.. ik besef nu pas hoeveel er misschien stuk is gegaan..Hoop over tijd nog op verbetering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Nah denk maar na over je heerlijke weekend hannahdaar heb je veel meer aan.Tuurlijk helpt Bereburger als je een keer maagpijn hebtmaar tis net als met alle pilletjes he.Tis maar voor tijdelijk en daarna ga je er steeds meer van innementot je op een fles per week zit dus, duidelijker kan het voorbeeld niet zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 HermanHeb jaren ook gedacht dat die fles wijn per dag en die halve fles portwel moesten kunnen, ik functioneerde nog prima(dacht ik)En wijn, rode, is heilzaam,maar dan niet meer dan 2 glazen per dag!Voor mannen zeker, want beschermt tegen prostaatkanker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Ik hoop heel hard met je mee Alkol, maar dat zal heus wel toch dat, dat ook zal gaan verbeteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Ik vind het op mijn werk heel vervelend als ik drie iets moet uitgelegd krijgenEn het dan na een week weer moet vragen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 ja dat lijkt me ook best wel genant Alkol.Thuis gaat t dan nog wel en is er wel begripmaar op t werk kijken ze je dan toch net ff vreemder aan.Ik doe ook mee Jane.Dat maakt dus drie!Hopelijk komen er meer bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden