Spring naar bijdragen

zondag 6 december

Mai

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
witte

Jeetje Herman, wat een verhaal.

Logisch dat iedereen geschrokken was.

Gelukkig maar dat het niets met je hart was.

Vlot het al een beetje met Lost baklap?

Jah hoor ;) zo moeilijk is deze ook niet. wel een mooi nummer, daar doe ik het voor.

Ben nu maar weer wat electronische muziek aan het luisteren. Trouwens na het eten is er geen enkele drang naar drank meer gekomen. Vandaag heb ik de gebruikelijke 5 tot 8 emo-dip niet gehad! Het enige waar ik nog een beetje bang voor ben is dat ik straks niet in slaap kan komen, maarja dan liggen we maar weer een nachtje wakker. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedenavond all

ja Jane ik herken het ik was 2 jaar geleden ook bij
de HA voor klachten en zakte bijna
ineen bij de HA en werd per ambulance afgevoerd
en in he tzieknhuis hebben ze na bloedprikken enz
doorgevraagd
maar ja ben dan wel zo eerlijk om het te zeggen
schaamde me kapot achteraf
met een brief toen naar de HA
ben er toen drie maand van de alco afgeweest van de schrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja juist toch Herman voor je kind.
Kan me voorstellen dat je je druk maakt om je kind op zo een moment.
Kinderen verdienen gezonde ouders toch??

Misschien is dit wel een teken aan de wand dat je nu een kleine waarschuwing heb
gehad. Of nog beter een tweede kans, het is maar net hoe je het zien wil. Ik denk dat je ook nog heel graag opa van je eigen kleinkinderen wil worden???
Tijd om nog harder je drankgebruik aan te pakken. Net dat kleine stukje harder vechten juist voor die kleine van je

Je moet in ieder geval weten dat iedereen van deze site je daarbij wil helpen
als je zover bent.

Ik zeg dit omdat we allemaal lezen dat je best wel graag wilt Herman, maar we weten ook allemaal dat het verdomde moeilijk is, ondanks je misschien wel heel graag wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baklap, heb je wel eens gehoord van HALT ?
De 4 grootste triggers:

H=Hungry
A=Angry
L=Lonely
T=Tired

Ik vind het echt stoer van je dat je je eigen weg kiest :)
Zelf gebruik ik melatonine om te slapen. Potje met hele kleine pilletjes, gewoon bij de drogist, kun je zelf doseren. De ene keer neem ik wat meer dan de andere keer.
Ik gebruik daarnaast ook valeriaan, om lekker rustig in bed te liggen.
Is echt prettig om iets te hebben voor ondersteuning :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even kalium gegoogled woman,
heeft ook invloed op t hart
en bij mij komt geregeld magnesiumtekort voor
stress dacht ik altijd en ook bij alci's lees ik nu
dus de combi, oei oei oei, en ook hart is een symptoom.
toch maar eens aan stoppen denken Herman
je bent nog jong, alles herstelt dan sneller.
n dochtertje geeft ook verantwoording die richting uit:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane, achteraf....
De huisarts zei heel vriendelijk : Er zit een beetje teveel kalium in uw lever, maar dat is niet zo gek.
Ik wist toen nog niet dat je aan iemands ogen kunt zien dat er sprake is van alcoholmisbruik :) (niet meer zo stralend blauwwit, maar geler)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

diverse klachten treden bij mij nu op juist nu ik de rem er op zet, is toch vreemd
en geen echte hulp in mijn geval, toen ik ook door de weeks vrolijk doordronk had ik geen enkel probleem, ik had er zelf ook geen probleem mee.
alleen mijn vrouw zei wel eens, ik wil niet graag dat je dochter je gaat zien als de papa die s`avvonds op de bank ligt te slapen omdat die bij het eten koken al te veel wijn heeft genuttigd.
dit gaf mij te denken om toch eens rustiger aan te doen.
ik ben pas sinds 5 jaar getrouwd en was daarvoor vrijgezel en hardcore biker, het toeuwen en kindje betekende voor mij zowel een afscheid van party, drinking en oude vrienden.
een hele omschakeling dus, maar als ik die kleine meid zie weet ik dat het de change waard was, alleen de oude gewoontes stoppen niet met een ommezwaai in je leven.
oke, wel het roken dat doe ik sinds vijf jaar niet meer.
en het bikkelhard bikeriding doe ik ook nog wel alleen niet meer met mijn oude motorclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga niet voor die overheerlijke mega sjieke letter J hoor Jane.
Heb alles net de deur uitgedaan en mezelf hard toe gesprolen dat
het ook moet kunnen zonder al die zoete zooi.
Dus misschien kun je hem op het gratis af te halen draadje zetten:)
En nee dat herken ik niet Jane, wat je net vroeg.

lekker voor je baklap dat je, je weer in de weer bent met muziek. NOg even en dan kun je misschien woman een keer begeleiden met het buikdansen'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch Herman,
ik ben uit liefde voor mijn dochter gestopt
iedereen zegt altijd doe het voor jezelf, maar
voor mezelf maakte het niet veel uit.
Via haar doe ik het natuurlijk ook voor mezelf,
zo ego ben ik dan ook wel weer, maar een kind heeft
recht op een zo goed mogelijk voorbeeld.
En mijn ommezwaai lukt juist gemakkelijker ineens.
Minderen had ik al zo vaak geprobeerd en goede
voornemens bijna dagelijks. Stoppen in echt gemakkelijker
dat zullen velen hier kunnen beamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Baklap, heb je wel eens gehoord van HALT ?

De 4 grootste triggers:

H=Hungry

A=Angry

L=Lonely

T=Tired

Ik vind het echt stoer van je dat je je eigen weg kiest
:)

Zelf gebruik ik melatonine om te slapen. Potje met hele kleine pilletjes, gewoon bij de drogist, kun je zelf doseren. De ene keer neem ik wat meer dan de andere keer.

Ik gebruik daarnaast ook valeriaan, om lekker rustig in bed te liggen.

Is echt prettig om iets te hebben voor ondersteuning

Ah, had er nog nooit van gehoord eigenlijk maar als ik dit zo lees dan zie ik wel in wat het betekent.
Valeriaan heb ik ook gebruikt maar ik heb eigenlijk zoiets van dat ik geen middeltjes wil gebruiken. Anders kan ik net zo goed een dikke joint op steken, dan slaap ik ook wel. Nuchter is voor mij de weg. Misschien dat een paar liter thee wel goed werkt, ik ga nu in ieder geval een bakkie zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Melatonine is juist goed voor je Baklap :) Het schijnt kankerverminderend te zijn.
Ik snap wel dat je niets wil gebruiken, maar waarom zo streng. melatonine en valeriaan zijn niet verslavend, gewoon puur natuur en niet vergelijkbaar met een jointje (i know)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou je ziet het Herman gelukkig zijn er hier veel meer ouders op het forum
dus je bent niet de enige.

Bloemetje voor alle ouders die voor hun kinderen gestopt zijn:present:

Hee Hannah, leuk je verhaal over sinterklaasavond te lezen.
Lekker zo een positieve dag, had je wel ff nodig ook.

Kan die muziek dan niet op piano Woman???
Nou misschien kan Baklap ook wel keyboard spelen, dan moet t m toch vast wel lukken???

Hee ik zag Alkol toch in de house???
Moest m nog even vertellen dat ik blij voor m ben dat hij zn telefoon zo snel weer terug had;)

Oei foute emo en het ging hem juist zo goed gister met gourmetten, moest m ff aanpassen hoor voor Alkol...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he herman167...je was zon late bezoeker 3 december. OK, na tig dagen niks, vanavond een flesje WW achter de kiezen. ik voel em niet schuldig, loop de hele week in het gareel...ben ook maar een mens.
DAT is geen goeie opmerking natuurlijk. Weet ik.
Nu 22.00 hr, flesje leeg...heb echt zin in meer, kan niet. Beter. Morgen om 8 uur op.
IK DOE HEEL VEEL DINGEN DIE IK NIET WIL DOEN. mn hele leven eigenlijk al. mn grote fout.
en maar lachen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kit ik vermoed dat ze dat in ziekenhuis wel gedaan hebben, want ze hebben mij dus s`avonds weggestuurd met een onstslagbrief zonder nacontrole of iets dergelijks.
en hannah ik had het over nu drie flessen wijn verdeeld over de vrijdag, zaterdag en zondag, maar ik weet wat je bedoeld, een tijdje geleden had ik op de vrijdagavond er niet zo`n moeite mee om er drie op te krijgen.
wat ik niet meetel is een fles beerenburg per week want die drink ik allleen om mijn maag rustig te houden dus dat telt niet of?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Melatonine is juist goed voor je Baklap
Het schijnt kankerverminderend te zijn.

Ik snap wel dat je niets wil gebruiken, maar waarom zo streng. melatonine en valeriaan zijn niet verslavend, gewoon puur natuur en niet vergelijkbaar met een jointje (i know)

Hmm naja ik ben (heb ik mij laten vertellen) onzeker, en daardoor erg vatbaar voor geestelijke verslaving.

Ik geloofde niet dat ik niet zonder alcohol zou kunnen, nu blijkt van wel ed. Voor je het weet geloof ik weer dat ik niet zonder valeriaan of andere middeltjes kan en dan zit ik daar weer aan vast. Ik probeer het nu gewoon zonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...