Spring naar bijdragen

zondag 6 december

Mai

Aanbevolen berichten

groetjes allemaal, ik ga nu echt slapen, de hond moet nog uit enz, en ik wil morgen proberen weer naar het werk te gaan.
en Jane4 je hebt gelijk ik sta er om bekend als goedprater en omheen prater.
ik kan een uur praten en niemand is een steek verder, veel gehoorde klacht van familie, vrienden en doktoren enz, dus dit komt mij bekend in de oren maar bedankt voor de tip, zal proberen directer te zijn, alhoewel mijn directheid mij hier ook al eens een officiele waarschuwing heeft opgeleverd, dus kan ik dat ook niet doen, maar zal ik een tussen weg vinden om aan alle belangens te voldoen.
zie je daar ga ik al weer, zit in de aard van het beestje. groetjes en welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ok Jane4, vorig antwoord ging de mist in geloof ik. Enfin, natuurlijk weet ik dat ik ook deze man moet verlaten, en zeker niet zoals hij wil worden. Maar ik ben zo moe...weer een keer opnieuw beginnen, en dan hier ook ver weg (anders staat ie iedere dag voor mn deur) dat betekent; nieuwe vreemde stad, vriendinnen dag dag!! en het is hier niet zon vrouw-vriendelijk land. Ik ben moe.

Ik weet dus echt niet wat ik moet doen, behalve mn eigen drinken op de rit te krijgen, maar dat lukt wel aardig de laatste tijd. 5 nul-dagen???in de week.

Jeemienee, het valt niet mee om gelukkig te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he alkol, natuurlijk ga je afvallen..ff geduld, het lichaam reageert langzaam. Gelukkig maar, we worden langzaam oud, langzaam nuchter, langzaam slank, langzaam sterker....
Volhouden en je ziet resultaat. Kijk wie het zegt, ik ja, langzaam nuchter worden....maar t gaat de goeie kant op. dag,
Laat je niet verleiden met al die Kerst-eten-troep. Niet aan meedoen!! Zonde, zonde!! sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Han ik zit ook aan de chips hoo.
was alleen van de hartige dingen
nu vreet ik alles waar suiker in zit
mijn ADB begeleider heeft tips gemaild, maar die ga ik na de feestdagen serieus opschrijven of printen
en dan er een beetje naar leven. Alcohol is omgezette suiker
ook vruchten zitten er nog vol mee
mijn schoonzus moest van de dietiste terug naar 2 per dag en valt nu af
met de rest hetzelfde! En zij maar denken dat ze gezond bezig was.
Maar mijn lijf is dus verslaafs aan die suikers.
Wordt volgend project, nu mag het ff nog
anders ben ik bang dat ik weer ga drinken hoor.
en het is wel vervelend
maar nu ben ik eindelijk een "gezellige" dikzak:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owja, Baklap nog even over de oordopjes, je moet dan wel die gele nemen, niet die hippe gekleurde of taps toe lopende. En ja muziek is mooier zonder drank :)

Zo film gekeken. Gek is dat. Een dvdtje kijken is heel anders dan een film op tevee. Met kerst mag ik boxjes aanschaffen zodat ik het geluid daarover kan afspelen. Nice :)

Slaap zacht allemaal en schone dromen xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...