Spring naar bijdragen

zondag 6 december

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Daar zit em nou de kneep Baklap.
Als je verslavingsgevoelig bent kun je op zoek gaan naar een gezonde verslaving. Niet zo streng, wees lief voor jezelf. Je doet het zo goed. Lig je onrustig in je bed, hoe lang hou je dat vol ?
Maak het jezelf gemakkelijk. Er zijn nog veel meer natuurlijke middelen waar je lekker van gaat slapen. Kamillethee, gedroogde lavendel in je kussen, de geur van rozen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en wat nu dan??? heb je niet gelezen dat ik nu ook een flesje WW op heb? wat is er??? Sinterklaas...dus je woont in nederland en hebt nog kleine kids? Ik woon niet meer (gelukkig) in nederland en heb geen kleine kids (meer)...vertel, vertel....Herman0167......je naam is net zoiets als Bond007 (maar dit terzijde)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Daar zit em nou de kneep Baklap.

Als je verslavingsgevoelig bent kun je op zoek gaan naar een gezonde verslaving. Niet zo streng, wees lief voor jezelf. Je doet het zo goed. Lig je onrustig in je bed, hoe lang hou je dat vol ?

Maak het jezelf gemakkelijk. Er zijn nog veel meer natuurlijke middelen waar je lekker van gaat slapen. Kamillethee, gedroogde lavendel in je kussen, de geur van rozen.
:)

Nou ik heb vorige week een week bij mijn moeder gelogeerd omdat ik echt het gevoel had het niet meer aan te kunnen, de alcohol en de stress hier in dit studentenhuis.

De eerste nachten heb ik geen oog dichtgedaan, zweten van angst en absoluut geen oog dicht doen uit angst om in slaap te vallen. De laatste dag heb ik heerlijk geslapen zonder alcohol of iets.

Maar nu ben ik dus weer in mijn studentenhuis waar straks iedereen weer dronken thuis komt met veel lawaai en ik hoop nu al dat ze mijn deur niet weer intrappen zodat ik lekker kan slapen. Dit levert nu al angst voor straks op, een stressreactie. Maarja aan de andere kant zijn ze toch pas rond 5 uur thuis, dus heb ik tijd zat om in slaap te vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Witte,
Ben present
Was goed ziek van die telefoon, ding van niks
maar toch...lag ie onder het bed, nou ja
overal gezocht, verdachten gemaakt
Hou er niet van als dingen zomaar weg zijn... dat is het.
Alles goed met je?

Kan morgen zelf de uitslag van bloedwaardes opvragen
Kijken of het stoppen heeft geleid tot normale leverwaarden
Van belang daarbij zijn Gamma gt, ALAT en ASAt
en nog
een paar geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Baklap. Toen ik net was gestopt zat ik ook in een woonsituatie waar ik weg moest. Geluidsoverlast....

Oordopjes !!

ja die ga ik morgen maar eens aanschaffen. Ik slaap trouwens ook al stukken beter sinds ik dit forum heb ontdekt. Eindelijk eens mensen die je proberen te steunen en helpen in plaats van je proberen af te zeiken. Top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijn dat je niet meer in nederland woont, ik had die beslissing al 20 jaar geleden moeten nemen.
maar goed op je vragen in te gaan, ik kom niet uit friesland maar drink beerenburg op aanraden van mijn moeder, zei zij altijd als je last hebt van de maag of zo, drink maar een glaasje beerenburg.
en inderdaad het hielp, sindsdien bijna nooit meer zuurbranden en zo.
maar dat moet ik een forum als dit natuurlijk propageren, dom van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baklap, liever niet quoten, iedereen snapt je antwoord wel, zeker als je de naam erbij zet, het scheelt heel blz per dag, bedankt vast.

Herman en Beate jullie zijn beiden niet duidelijk nu.
Herman die Beerenburg is gewoon zware alcohol en je maag is daar echt niet blij mee en je hart ook niet.
Tel het aantal borreltjes maar eens ( 5cl een borrel he) + die 3 flessen, dan ben je nog een behoorlijk zware drinker hoor, het is meer dan ik ooit per week dronk.

Beate we lezen je wel, maar het is lastig te antwoorden, ja je hebt een fles witte wijn op, niks flesje.
Is er iets waar we je mee kunnen steunen nu?
het is me niet duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...