Spring naar bijdragen

zaterdag 19 december


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thanks lief Bolleke met doggy gaat het wel alleen nog wat angstig en ik ook. Loop niet zo best dus met deze gladheid al helemaal niet en ik denk dat het ook invloed op haar heeft.

Over kinderen kan ik niet meepraten want heb ze helaas niet maar soms denk ik dat het beter zo is want heb er dan ook geen verdriet van. Ach buurmans gras is altijd groener..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er kan oorlog zijn, er kan een bom vallen bij de buren, er kan zoveel bedreigends zijn, als de kinderen een veilig thuisgevoel hebben kunnen ze heel wat aan, als dat veilig gevoel er maar is.
De kinderen hebben geen fundering meer. Die wordt niet opgebouwd, en dat is het probleem. Als een huis geen goeie fundering heeft, blijft het altijd wankelen, dat is bij mensen niet anders.:(
Dan krijg je van die jongeren die zich aan sluiten bij een of ander groep met jongeren die de zelfde idealen hebben. Samen zijn we sterk. Ze zoeken de veiligheid bij elkaar. De veiligheid die ze thuis gemist hebben.
Dat heeft een kind niet nodig als hij die veiligheid al gekregen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kirk kinderen het blijft een moeilijk onderwerp. Ik heb ook geen kinderen en ben ergens blij want ik zou echt mee gaan spelen met de kinderen, erbij willen zijn als ze uit gaan enz. Gewoon omdat ik overbeschermd zou zijn. Ook niet goed hoor maar ze zouden altijd op mij terug kunnen vallen.
Maar goed, lieve allemaal ik ga ook af sluiten. Dadelijk weer lekker m'n warme bedje in. Tot morgen allemaal.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed lieve Luitjes,

Nog een fijne avond.
Deze los-opvoedende moeder :D gaat maar eens naar bed ben alweer moe, en eens kijken hoe
warm mijn bedje is. De kamer is inmiddels 12 graden brrrrr.
Als ik morgen niet verschijn heb ik geen kater maar ben ik ingevroren.

Een kunstwerk! Nuchter Hout Gebakken in IJs!

Bestel nu een afdruk! Originele foto's!!!!!!!

Toedeledokie!

o ja en nog tanden poetsen dat water is zo KOOOOOUUUUUUDDDDDD aan je tanden!!!!

doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Hannah, dat is nou zo rot van gescheiden zijn.
Liefde van kinderen kun je kopen door ze vanalles toe te staan en daar zit jij met de gebakken peren.
Uiteindelijk zal je dochter voor jou kiezen maar dat weet ze nu nog niet.
Een kind heeft duidelijkheid nodig en grenzen.
Van haar vader krijgt ze dat niet en van jou wel.
tegen jou gaat ze ageren en je ex is de bovenste beste maar er komt een dag dan ziet ze in dat het bij jou beter is.Echt waar hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Hannah, dat had ik ook wel gewild vroeger, een kijkje in de toekomst nemen.
Dan had ik gezien hoe het nu is en daar ben ik tevreden over. Maar als je zoals jij er middenin zit dan weet je niet of je het goed doet en echt waar, lieverd je doet het goed maar dat zie je later pas.
Nu is je eerste prioriteit dat ze in Duitsland zit maar ze is toch bij ex?
Zij lossen het wel op Hannah, dit zou je nu beter kunnen loslaten, dat is ook liefde weet je.
morgen komt ze bij jou en dan kun je haar vertellen dat afspraak afspraak is en dat in jouw weekend niet geschoven wordt.
Duidelijk zijn, zeker overkomen. Dan zal ze boos worden maar in haar hart weet ze dat ze dit wil, jouw duidelijkheid, jouw bezorgheid, jouw liefde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi, ik was er nog ff...
Net terug van vriendinnetje, ff tv gekeken daar
En bij het naar huis gaan, alles weer wit..

Dat aanpassen snap ik ook niet hoor, heb ik trouwens vanaf het begin af aan niet gesnapt.
Maar misschien leest er wel een bekende mee, tenminstedat heb ik er altijd bij bedacht..
Nou ja, als je je daardoor beter voelt gewoon doen zou ik zeggen(al leest t wel heeel vreemd hoor, heb nl net gelezen:) )

Hee isa, ik vind t niet erg hoor dat je nu klaarwakker bent, wel ff gezellie nog.
Hoe is t nu met je??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) Kirky

Ja, niet bijzonder hoor, gewoon lekker tv gekeken
van die politieseries.
Dit is dus 1 van die vriendinnen die ik heel graag als
vriendin wil houden, wat ik je vanmiddag vertelde Isa.
Ze heeft t er soms ook een beetje moeilijk mee,
dat ik een beetje aan t veranderen ben.
Maar komt wel weer goed hoor, daar geloof ik nog volop in
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm dat vind ik nog wel is een leuke discussie. (hoeft niet perse natuurlijk)
schamen, omdat iets je niet lukt en dat op een forum neerzetten...
misschien iets voor een volgende keer, zie dat hannah uitgelogd is.

Waar is woman eigenlijk???
Ze was vanmiddag ook al zo laat...;)
We keep on watching you arresleebestuurster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha moest om je eerste zin lachen Kirky.
Maar leuk voor je dat je een maatje hebt gevonden hier.
Dat maakt t allemaal net ff makkelijker, als je soms in
prive iets kunt vertellen.
Tja idd het blijft een wereldwijd forum he...

Ik heb niet een onwijse drankperiode gehad denk ik in de zin wat jij bedoeld Isa.
Ik ging wel met mensen om die heel veel dronken, maar dat waren niet mijn echte vrienden.
Dat waren mensen die ik tegen kwam met stappen.
Haar ken ik al heel lang, maar ik verander nog maar sinds kort, beetje rare zin.
En das niet alleen door minder te drinken, maar ook doordat ik bezig ben mn rugzak iets op
te ruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...