Spring naar bijdragen

zaterdag 19 december


albertina

Aanbevolen berichten

Hee Bol,
goed dat je toch hebt genomen!
werkt hij een week joh, bij jou? dat is boffen.

Ik wil er dit jaar ook een droge kerst van maken.
hoe zou dat zijn?
in een luxe hotel met alle kids en allemaal stellen en ouders en partner die drinken..
maar ook leuk om als enige 's ochtends vroeg baantjes te trekken in het zwembad...

Houtje, lees je altijd vol bewondering, wat een eeeneeergie! ondanks alles.

Als , fijn dat je terug bent.

Kate, ik begrijp je helemaal met dat het steeds minder een rol speelt..
Isa: goed omgedraaid meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

halloooo druppeltje :present:
Heb het gelezen van je Doggy, gelukkig goed afgelopen zeg! Ja die honden hebben niet zo'n sociaal karakter, kan het beestje ook niet veel aan doen ... zielig vind ik dat ook hoor. Tsja oorzaak broodfokkers en baasjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie donderdagavond die conferancier(schrijf je dat zo?) op tv gezien?
Ik weet niet meer hoe hij heet, hij kwam uit Suriname, vrij nieuw in zijn vak maar hij beschreef exact waarom het mis gaat met de jeugd.
Hij zei het is niet de jeugd van tegenwoordig maar de ouders van tegenwoordig.
Kinderen zoeken hun grenzen op en hoe verder en vrijer ze opgevoed worden, ze zoeken ook dan hun grenzen en gaan er soms overheen.
Ouders willen vriendjes zijn van hun kinderen en zijn dan heel vrij in alles. Dat is dus een grote fout.
Ik vond het zo goed wat hij zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thé
De 1e alinea van jouw verhaal heel herkenbaar.

Sorry dat ik iets raak bij jou, ik weet niet in welke context ook
je het bedoelt, dus weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen.
Niets misschien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wing
nee hoor de vader niet.
Dochter was boos op paps en flapte er uit
dat hij haar had meegenomen naar de
kroeg in weekendbezoek en haar een glas
drank had gegeven de LdB.
Al een tijdje geleden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky
Ik was niet in de luxe dat ik thuis kon blijven voor mijn kinderen. Ik moest werken anders had ik geen inkomsten en dus afhankelijk van kinderopvang en BSO.
Als ik er de gelegenheid voor had gehad, en nu nog, zou ik thuis blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is ook het rottige gedeelte van scheidingen. Je weet niet wat er dáár gebeurt in het weekend (eens in de tig weken wanneer het hem uitkomt) en wat ze daar mogen en doen. Ik heb daar geen zicht op en geen invloed op. Als ze niet kwaad op hem was geweest had ze mij dat nooit verteld en had ik het nooit geweten van die drank. Mijn zoon heeft ook dáár in de weekenden wiet leren roken. EN BEDANKT PAP.
Zo en ga nu maar weer terug naar je moeder, laat zij de rest maar opknappen. Domme moeders toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thé en Coco, jullie zijn lieve schatten, echt waar.
En Thé, fijn dat je er weer bent, had je mijn mail nog gekregen?
streng zijn is alleen maar goed, ik ben ook streng geweest en ben het ook af en toe naar de kleinkinderen toe.
Kinderen hebben dat nodig, ik heb zo'n hekel aan mensen die met kinderen overleggen en praten en wat dan ook, blabla bla. Dat komt later wel als ze veel en veel ouder zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em ja dat hoort er vandaag de dag bij. Praten en overleggen met kids. Daar ben ik geen voorstander van. De kids worden al veel te jong op gezadeld met verandwoording. Kinderen mogen geen kinderen meer zijn. Nee ze moeten tegenwoordig al bij de bevalling zijn van hun broertje of zusje. Ze moeten tegenwoordig al weten op hun 4e jaar wat ze willen worden. Kinderen moeten opgevoed worden door de ouders. Dat mis ik heel erg vandaag de dag. Ze worden maar in créches geduwd en daar moeten ze kleintjes maar opvoeden. Dan komt er toch niets terecht van de kinderen. Ze missen de veiligheid van ouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thé
Ik ben ook van de regeltjes.
Consequentie en best streng.
Ze mag niet op straat hangen en op tijd thuis zijn enzo en niet naar een dico waar drank geschonken wordt etc etc. Ben erg van het respect naar anderen en ouderen.
Máár heb in de periode dat ik dronk naar alle waarschijnlijkheid ook wel een paar steken laten vallen. Ik zal de laatste zijn die alle schuld op mijn ex zou droppen van wat mis gaat met de kinders.
Maar ik vind het verrot moeilijk.
Mijn zoon gaat daar niet meer heen, maar mijn dochter wel.
En nu gaat hij de moraalridder uithangen omdat hij iets op haar Hyves over drank had gelezen ttsssss. Ik heb het hem zelf op laten knappen want ook dat wilde hij op mijn schouders dumpen.

Ja Alf
natuurlijk is het te doen als er goede afspraken zijn en je op hetzelfde level zit met elkaar in de opvoeding, maar dat is bij ons niet zo. Ik ga wel 'op een normale manier' met hem om voor de kinderen. Dus hij drinkt hier gewoon koffie als hij haar komt halen en brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...