Lianne Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hee Bol,goed dat je toch hebt genomen!werkt hij een week joh, bij jou? dat is boffen.Ik wil er dit jaar ook een droge kerst van maken.hoe zou dat zijn?in een luxe hotel met alle kids en allemaal stellen en ouders en partner die drinken..maar ook leuk om als enige 's ochtends vroeg baantjes te trekken in het zwembad...Houtje, lees je altijd vol bewondering, wat een eeeneeergie! ondanks alles.Als , fijn dat je terug bent.Kate, ik begrijp je helemaal met dat het steeds minder een rol speelt..Isa: goed omgedraaid meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 halloooo druppeltje Heb het gelezen van je Doggy, gelukkig goed afgelopen zeg! Ja die honden hebben niet zo'n sociaal karakter, kan het beestje ook niet veel aan doen ... zielig vind ik dat ook hoor. Tsja oorzaak broodfokkers en baasjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 jij kirky hahaben wel benieuwd waar ik het niet mee eens ben als moeder???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 inkoppertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hebben jullie donderdagavond die conferancier(schrijf je dat zo?) op tv gezien?Ik weet niet meer hoe hij heet, hij kwam uit Suriname, vrij nieuw in zijn vak maar hij beschreef exact waarom het mis gaat met de jeugd.Hij zei het is niet de jeugd van tegenwoordig maar de ouders van tegenwoordig.Kinderen zoeken hun grenzen op en hoe verder en vrijer ze opgevoed worden, ze zoeken ook dan hun grenzen en gaan er soms overheen.Ouders willen vriendjes zijn van hun kinderen en zijn dan heel vrij in alles. Dat is dus een grote fout.Ik vond het zo goed wat hij zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 ERIk heb het ook gezien ja. Heel waar wat hij zegt! Het leukste vond ik van die Surinaamse nanny hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 ThéDe 1e alinea van jouw verhaal heel herkenbaar.Sorry dat ik iets raak bij jou, ik weet niet in welke context ookje het bedoelt, dus weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen.Niets misschien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 wingnee hoor de vader niet.Dochter was boos op paps en flapte er uitdat hij haar had meegenomen naar dekroeg in weekendbezoek en haar een glasdrank had gegeven de LdB.Al een tijdje geleden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 KirkyIk was niet in de luxe dat ik thuis kon blijven voor mijn kinderen. Ik moest werken anders had ik geen inkomsten en dus afhankelijk van kinderopvang en BSO.Als ik er de gelegenheid voor had gehad, en nu nog, zou ik thuis blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Coco, dat vond ik ook zo leuk, ik lag dubbel van de lach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 dat is ook het rottige gedeelte van scheidingen. Je weet niet wat er dáár gebeurt in het weekend (eens in de tig weken wanneer het hem uitkomt) en wat ze daar mogen en doen. Ik heb daar geen zicht op en geen invloed op. Als ze niet kwaad op hem was geweest had ze mij dat nooit verteld en had ik het nooit geweten van die drank. Mijn zoon heeft ook dáár in de weekenden wiet leren roken. EN BEDANKT PAP.Zo en ga nu maar weer terug naar je moeder, laat zij de rest maar opknappen. Domme moeders toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 kirkyik begrijp wat je bedoelt en ben het ook met je eens wat dat betreft. Als je kiest voor kinderen moet je er ook zoveel mogelijk als je kan er voor ze zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Drup dank je wel voor je compliment lieverd. Hoe is het met Doggy? Gaat het weer wat beter met haar?Merk je dat de angst minder wordt? En ben jij ook een beetje over de ergste schrik heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Thé en Coco, jullie zijn lieve schatten, echt waar.En Thé, fijn dat je er weer bent, had je mijn mail nog gekregen?streng zijn is alleen maar goed, ik ben ook streng geweest en ben het ook af en toe naar de kleinkinderen toe.Kinderen hebben dat nodig, ik heb zo'n hekel aan mensen die met kinderen overleggen en praten en wat dan ook, blabla bla. Dat komt later wel als ze veel en veel ouder zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Em ja dat hoort er vandaag de dag bij. Praten en overleggen met kids. Daar ben ik geen voorstander van. De kids worden al veel te jong op gezadeld met verandwoording. Kinderen mogen geen kinderen meer zijn. Nee ze moeten tegenwoordig al bij de bevalling zijn van hun broertje of zusje. Ze moeten tegenwoordig al weten op hun 4e jaar wat ze willen worden. Kinderen moeten opgevoed worden door de ouders. Dat mis ik heel erg vandaag de dag. Ze worden maar in créches geduwd en daar moeten ze kleintjes maar opvoeden. Dan komt er toch niets terecht van de kinderen. Ze missen de veiligheid van ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Goed van je Thé, ik heb dat ook gedaan bij mijn vader en op de een of andere manier kreeg ik de kracht daarvoor.Reageren hoeft ook niet altijd hoor, ben blij dat je het ontvangen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Lieve Bol, daar ben ik het helemaal mee eens.Je kunt dat tegenwoordig bijna niet hardop uitspreken maar zo voel ik dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 ThéIk ben ook van de regeltjes.Consequentie en best streng.Ze mag niet op straat hangen en op tijd thuis zijn enzo en niet naar een dico waar drank geschonken wordt etc etc. Ben erg van het respect naar anderen en ouderen. Máár heb in de periode dat ik dronk naar alle waarschijnlijkheid ook wel een paar steken laten vallen. Ik zal de laatste zijn die alle schuld op mijn ex zou droppen van wat mis gaat met de kinders.Maar ik vind het verrot moeilijk.Mijn zoon gaat daar niet meer heen, maar mijn dochter wel.En nu gaat hij de moraalridder uithangen omdat hij iets op haar Hyves over drank had gelezen ttsssss. Ik heb het hem zelf op laten knappen want ook dat wilde hij op mijn schouders dumpen.Ja Alfnatuurlijk is het te doen als er goede afspraken zijn en je op hetzelfde level zit met elkaar in de opvoeding, maar dat is bij ons niet zo. Ik ga wel 'op een normale manier' met hem om voor de kinderen. Dus hij drinkt hier gewoon koffie als hij haar komt halen en brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 ERik heb blauw gelegen om die man, zó herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden