Suffertje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 En ik ben ook heeeeeeeel benieuwd naar haar reaktie, maar dan begint het pas he....De volgende stap komt razendsnel dichterbij en de weg terug brokkelt af.....haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Kogel door de kerkErop of eronderDood of de gladiolen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik zal er om denken Dar, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: DarZo is de rust weergekeerd? Ik ben het wel met Jane eens en kan het drankgelach ook niet erg waarderen... nu op de buis: The Nativity storyop ned 2 Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde Dar.Zou het maar saai worden hè?!Als jullie het hele verhaal lezen zien jullie toch wel dat het een strijd is TEGEN de drank,alleen met humor, of is dit zo moeilijk te herkennen? Ok voor ieder is humor en soort humor een apart begrip. Kwestie van smaak. Ik hou van alle soorten Maar gun een ander ook z'n pleziertje. Niets is toch een smoes om te gaan drinken, dat weten jullie toch?Van al die depressieve verhalen en gegooi met koffie en broodjeskrijg ik b.v. zin om de fles te grijpen, dankan dus niemand meer iets schrijven eigenlijk, je kan overal aanstoot aannemen. Als je niet WILT drinken, drink je niet. Als je het WEL wiltis alles een aanleiding.Ieder zo zijn ding, geef elkaar de ruimte.Enne Dar, je maakt reclame, mag niet van Tactus (ok kinderachtig zit ook alcohol in, maar je kunt het niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoezo agressief? Waar zie jij die agressiviteit? Niet zo bedoeld hoor.Ik probeer alleen iets uit te leggen en te zeggen wat ik van iets vind,dat doe jij toch ook? Het was verder in het algemeen en niet alleen aan jou gericht Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Probeer het maar weer, ... krijg hier geen verbinding telkens eruit gegooit.Voor iedereen: gelukkige feestdagen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik heb mijn reacties maar even tussen de *-tjes gezet Dar quote: Originally posted by: DarIk vind het aanvallend als iemand over koffie en broodjes begint ja, doel je daar mee op mij? Want ik ben volgens de meesten hier * van de ochtendploeg * *Waarom is dat aanvallend? Ik bedoel dat niet als aanvallend, dat is jouw gevoel. Ik doel niet op jou, ik doel op het onderwerp :koffie en broodjes, Ik bedoel dat het voor mij niet hoeft, maar prima als een ander daar blij mee is.* en al die depressieve verhalen... welke dan? *Iedereen heeft toch zijn eigen verhaal dat nu niet direct vrolijk is ... het mijne ook niet, en in de algemeenheid depressieve verhalen, buiten dit forum, word ik een beetje down van en herinnert mij mijn eigen trieste verhaal en daar krijg ik trek van, maar neem niets, dus vertel.* dat is ook niet aardig naar de mensen toe die nu misschien wel heel depressief zijn! En vaak durven die al bijna niet te schrijven! *Wat wil je hier nu mee zeggen? Natuurlijk mag iedereen hier zijn verhaal schrijven! Wil je nu gaan concluderen dat ik dus niet aardig ben omdat het mij raakt en ik trek krijg ?! dat wil nog niet zeggen dat ik ook ga drinken. Schrijf gerust allemaal. En ik reageer er ook op. Altijd gedaan.* weet je van mij mag alles wel, bijna alles. maar als mijn grens is bereikt mag ik dat toch ook aangeven, ik gaf bovendien alleen Jane gelijk in haar gevoel, dat herkende ik. *en mag ik daar dan niet op reageren. Ik doe toch alleen hetzelfde als jij, ik uit mijn gevoel* Verder niets gezegd of ik vind dat het wel of niet mag.. ik ga gewoon wat anders doen als ik het niet leuk vind... * Dat doe ik ook, jij was degene die reageerde op het drankgelach, niet ik.* Denk dat we allemaal gewoon moeten kunnen zeggen wat we willen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ohwna hoop geploeter eindelijk dat bericht geplaatst, Dar weg....Nou ja Dar het is gewoon niet rot bedoeld naar jou toe wat ik zei, maar ik wilde er gewoon op reageren in het algemeen.Blijkbaar begrijpen we elkaar niet goed, dat kan gebeuren. Ik ga maar op de bank hangen want het wil niet lukken hier vandaag, de humor heeft gebackfired..de kerstballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoi!Praatje met zoon:Voor het eerst sinds 1981 een witte kerst mamHet knulletje stamt uit 1998Maar de natuur weet natuurlijk ook niet wanneer wij kerst hadden bedachtNee, de natuur kan niet denkenWas ik maar natuur....Nou, okee, okeeFijne kerst allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik geef het op, wordt er telkens afgegooid ...... fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Volgens mij willen jullie eigenlijk willen jullie alle twee hetzelfde dames.Tjop tjop we gaan gewoon weer door met kerstvieren.Dit soort discussie doen we het hele jaar alDikke kusss voor jullie twee.Ik mis woman,Ik hoop dat ze het leuk gehad heeft met haar vriendinHeee An,Jij ook weer terug op het forum gelukkigHoe is het met je??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 dag An fijne dag:present:hallo witte Dat is waar, maar ik vind het niet fijn als mijn woordenverkeerd overkomen, er werden nogal harde woorden gebruikt zoals agressief en aanvallend en als ik dat niet uitleg blijft dat eenvraagteken en dat voelt slecht.Of het nu wél is opgelost en begrepen wordt weet ik niet..Wat wel vervelend is dat steeds dezelfde discussie gevoerd wordten er toch steeds weer dat onbegrip is. Jammer.Maar goed, klaar ermee.Wat zijn je plannen voor vandaag witte???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Marjofijne Kerstdagen Ik wens je veel mooie natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoi Voelde me niet goed toen ik wakker werdBen maar stilletjes in mn bed blijven liggen totdat het beter gingNu gaat het wel weerGister teveel gesnoept denk ik, en ik hoor in mn atelier toch het druppen van de lekkage en dat is zwaar irritant. Vriendin komt zo, en gaat zo ook weer weg. Even een filmpje kijken. Dus snel douchen en een extra kop koffie. Kan ik vanavond mn topje afmaken want dat is gister niet gelukt en ik wil het niet afraffelen. tot later lieve mensen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goeiemiddag,stilletjes hier.vond kerst met drank niks, en nu nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Een forum met een gebruiksaanwijzing voor forummers met een gebruiksaanwijzing...Hele fijne feestdagen gewenst voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Namens mij natuurlijk ook fijne dagen gewenst.( is alleen niet mijn favo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 No worries, nothing really matters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: CocoOhw na hoop geploeter eindelijk dat bericht geplaatst, Dar weg.... Nou ja Dar het is gewoon niet rot bedoeld naar jou toe wat ik zei, maar ik wilde er gewoon op reageren in het algemeen. Blijkbaar begrijpen we elkaar niet goed, dat kan gebeuren. Ik ga maar op de bank hangen want het wil niet lukken hier vandaag, de humor heeft gebackfired.. de kerstballen effe bijgelezen en schrok nogal van sommige reacties op een tamelijk onschuldig incident.Jammer Co dat je nu op de bank moet gaan hangen.Wat mij betreft heeft de humor helemaal niet gebackfired,het heeft mij iig geholpen juist.Ik sta volledig achter je uitleg, al begrijp ik ook dat sommigen zich eraan kunnen storen, maar dat komt dan door een algemeen forumprobleem nl. het niet volledige lezen.Of aan een gebrek aan humor of een ander soort humor...Humor en relativering zijn enorm belangrijk bij het verwerkenvan moeilijke situaties.Wie de hele affaire heeft gelezen, waar ik overigens ook deel van uitmaakte,had kunnen begrijpen dat het juist om drankbestrijding ging en niet om drankophemeling!Dat daarbij verwezen is naar wijnen en de daaraan verbonden kwaliteiten moetdan wel in de context gelezen worden. Er wordt ook herhaaldelijk gesproken overSirenes en de bestrijding daarvan. Toevallig heeft Nik een enorme bom sirenes onder zn huis liggen.Jane ik kan je bezorgdheid wel begrijpen overigens, maar praten over drank en het nemen zijn 2 zaken apart. En drank is overal om ons heen helaas.En dan zo'n Willie die niets anders doet dan mopperige postings insturen, endan vervolgens niet reageert op de vele reacties die daar weer opvolgen, komtzonder enige kennis van zaken zeggen dat we ermee moeten stoppen!Wat een gotspe. En een gebrek aan relativeringsvermogen en humor.Ik ga maar eens helpen met het klaarzetten van het gourmetstel e.d.Over humor gesproken.. vanavond één leuk programma:Lebbis op Ned 3, 22.15Valt er gelukkig nog iets te lachen.Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: FreddyGoeiemiddag, stilletjes hier. vond kerst met drank niks, en nu nog niet Vond Kerst met drank heel gezellig en nu zonder drank...weet ik nog niet35 jaar niet meegemaakt,maar tot nu toe bevalt het me goed!Fred, wat zijn je plannen voor de rest van de dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ha Alf,Zo koken, en dan een poosje tv, denk ik.Morgen komen mijn kinderen, en gaan we wat gezelligs doen.Ben 4 jr geleden gescheiden, en vindt het alleen op deze dag niet echt super.Maar komt goed, en word morgen fit wakker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Dag allemaal,De kerk is hier twee minuten vandaan en ik heb het gepresteerd om ondanks voorzichtige kleine stapjes toch languit te gaan. Op de rug, hoppa!Niet leuk, mijn stuit doet zeer, de muis van mijn hand was blauw en ik had lichte koppijn. Ben er nog steeds een beetje misselijk van.Gek trouwens, ik ben helemaal niet zo'n brekebeen, maar áls ik val dan is het op of rond Kerst. Ik kan me 3 keren eerder herinneren. Dwaas hè?Geen weer om te wandelen dus. Wel een dvd gekeken en daarna een klein dutje op de bank met Mozart op de achtergrond. De voorbereidingen voor het eten zijn klaar dus gaan we nu eerst aan de slagroomsoesjes bij de koffie.Lekker eten straks allemaal!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ah, Soothe en Kaia; 25 maanden op de 25ste; dat doe je ook maar 1 keer in je leven toch? Feli::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Dus even de avond zien door te komen Fred. Geen herstart nr 3 hoop ikSnap dat deze dagen niet tot de leukste horenmaar morgen de kids heen je zegt het al; fris op. Ik wens je een fijne dagmorgen en ook een goede avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hee Water!Tnx! Joe toe!How is life? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden