herman0167 Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 vandaag is oudejaarsdag dus je volgende telling is niet 63 maar nul.denk aan nul en zie een frisse start.velen beginnen morgen ook bij nul voor diverse dingen, maar jij hebt al wel mooi 62 dagen voorsprong op nul.de meesten zijn 62 dagen na nul al weer vergeten wat ze toen wilden, maar jij bent ze morgen al 62 dagen de baas over iets dat zij nog niet eens weten dat ze niet gaan bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Herman, mn thee is op (na 2 stop ik..)straks ga ik oliebollen bakkenhoor bij de 23% die dat nog schijnt te doenen nee niet uit zo'n flauw oliebollenmixpakmaar volgens eigen beproefd receptbierbeslag....wordt weer een beproevingTrouwens , nu is mn brood klaarOok ambachtelijk gemaakt, ga daar eens een stuk van proeven en dan naar bedHermanWelterusten En vanavondschijnt er een blauwe maan te zien te zijn(nee echt, google maar)Prettig dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Nul?? Ben jij mal Heb ik daarvoor gespaard?Nee we tellen gewoon door, nieuwjaar of nietEn doen er nog wat bonuspunten bijvoor het doorstaan van de afgelopen feestdagenNee, ik snap hem, lig voor idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 alf, morgen is het hier ook oliebollenbaktijd (winnend woord in diverse puzzels, onthoudt dit) en wij doen het helaas uit het pak dat in het kerstpakket zat,het beste voor je tijdens de jaarwisseling en een goed begin van 2010.groetjes van herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Natuurlijk is dat niet de enige reden! Het is cynisch bedoeld en dat heb ik er onder gezet omdat ik in een cynische, leesdepri bui/periode zit momenteel. Als ik er uit ben verandert ook mijn onderschrift weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 alf ik heb het hier al menig keer verkondigd en even vaak voor verketterd maar zal niet schromen het opnieuw te zeggen met alle consequenties van dien,hier komt mijn uitspraak:cynisme snappen vrouwen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 en het is stil, om met deze uitspraak het oude jaar uit te gaan kan ik echter wel mee leven, want ik ben weer helemaal positief (getest) en hoop dat te blijven.allen een heel goed uiteinde van het jaar straks en 1 januari 2010 gezond weer op.groetjes van Herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden