meiske Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ik ben Apetrots op mezelf omdat:Ik steeds minder naar alcohol verlangIk steeds vrolijker wordtIk nu 30 kg ben afgevallen(door geen drank meer te drinken)Ik nu lange nagels heb( als kind altijd afgebeten)Ik weer dicht bij mezelf staIk m`n eigen ik weer terug hebIk Internet heb leren verkennen( zonder dat het in de soep loopt)Ik weer een stabiele bloedruk hebIk m`n cholesterol weer onder controle hebIk weer heeel veel energie hebIk weer lekker kan sportenIk alles weer kan doen zonder moe te worden (van de drank)Ik steeds meer ontspannender wordIk weer meer durf heb om b.v auto te rijdenIk niet meer angstig benIk samen met m,n man weer kan lachenIk weer kan genieten van het leven en de kleine dingen erom heenIk hulp heb gezocht om van m,n verslaving af te komen(alleen had ik het niet gered)Ik mezelf best aardig begin te vindenIk toch de moed erin houd om sterk te blijvenIk nu de vrouw ben die het weer aardig goed doetEn dit terwijl ik al 11 MAAND geen alcohol meer hebt gebruiktEn al zoveel heb bereikt, en zo gemerkt heb wat alcohol met je doetEn dat er echt weer een fijn leven is na al dat gevecht ertegenEn dat mijn leven nu geen puinhoop meer is En dat het me nog steeds lukt om ervan af te blijven,En dat ik het niet meer nodig heb die alcoholDaar ben ik dus APETROTS OP.Dit wilde ik even kwijt om misschien de nieuwkomers onder ons laten weten dat het echt bestaat al is het geen gemakkelijke weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Daar kun je trots op zijn lijkt mij!Mooi! (ik heb ook gewoon weer nagels, die ik eerder nooit had. Apart hè? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ha Marjo zeker apart he die nagels Dat vind ik nu ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 En apetrots dat je bovenstaand stuk naar boven hebt weten te halen, meiskedank je wel,ik houd het in gedachtenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst 1 september 2009 Mooi verhaal meiske, ik wou dat ik al zover was.Lees al een poos mee hier, maar het wil bij mij nog niet zozeer lukken. Ben er wel heel erg mee bezig. Het enige positieve is dat ik het een beetje onder controle heb, er zit een rem op zeg maar.Heb goede hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 hallo meisje66,ik vrees dat je aan het vechten tegen iets waarvan ik weet dat je geen kans maakt.ik heb ook zelf jaren gevochten tegen de drank en altijd funest afgelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hoi Meisje66Ook jij kunt het hoor,vind het al knap van je dat je er over schrijft,maar kom eens naar ditjes en datjes toe daar kun je er vrij over praten ,en je hebt ook heel veel steun eraan .En dat je er een rem op hebt ook heel positief van je knuffeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2009 Even dit draadje naar boven gehaald voor de nieuwkomers,Is altijd positief toch???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Het positieve maar weer even naar boven gehaald:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 zo is dat meiske,hebben wij en ook jijzelf er weer wat aan!dankjewelvoor deze loving reminderJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 YesssssssssHuisarts geweest voor bloeduitslag, en die was geweldig:Gamma GT was in febr.jl. 140 = NU 23Bloedsuiker " " 7 =NU 4.3cholesterol " " 7.8=NU 5.4Cholesterol nog iets te hoog, maar als ik zo doorblijf gaan dan met m,n gezonde leefstijl ,word het alleen nog maar beter .Ben ik van overtuigdHier ben ik heel blij mee, en door mijn gesport en alcohol vrij heb ik dit dan toch maar weer bereikt????Stimulans voor de nieuwkomers hier denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Hoi allemaal,wil even melden dat ik blij ben dat ik het weer heb gered zonder drank de moeizame dagen ben doorgekomen.En dat de verkrachting in m,n jeugd nog steeds parten speelt in m,n dromen,maar krijg er nu hulp voor via een psygEn dat ik vooral nog steeds trots ben op mezelf En ik helemaal achter mezelf sta aan wat ik hierboven heb geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 YESSSSSSSSSSS, 8 MAANDEN Zo dat heb ik hem maar gelapt 8 maanden geen druppel alcohol tjonge dat had ik nooit durven denken toen,ik stopte met de alcohol,Maar heb er zoveel voor terug gekregen ,zoveel energie zoveel gelukzoveel geknok is toch niet voor niets geweest,En het is me allemaal waard geweest echt wel en NOG,zal me nog wel 100 keer bedenken om weer te gaan drinken;)Even weer een opsteker voor de nieuwelingen,ja het kan echt want ik ondervind het nog dagelijks,dat er nu zoveel liefs op me afkomt elke dag weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 :present::present::present:Meiske: PROFICIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8 MAANDEN, geweldig!!!!!!!!!!!! :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Geweldig Meiske!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeker iets om trots op jezelf te zijn maar ook een prima stimulans om zo door te gaan. Hou vol tijger want je hebt bewezen dat je het kan. Dikke knuffel hiervoor van druppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hoi Meiske,Ik hoop net zo ver te komen als jij en vind het heel knap van je.Ga zo door, en geniet van het leven.Ik kan het nog niet, maar hoop wel zo ver te komen.gr. tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Meiske:camera:voor elke maand een. Van harte gefeliciteerden op naar een jaar!ik loop een half jaar achter bij jeen je zorgt er maar goed voor dat dat zo blijftje kunt joggen als de beste dus zorgdat ik ruim achter je aan kom he!!heel veel liefsJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hoi Meiske, van harte met je 8 maanden. 8 maanden dat is toch al mooi 2/3 jaar, nog maar 1/3 jaar voor een heel jaar. En omdat je zegt dat je nog wel 100 keer gaat nadenken voordat je weer gaat drinken zal dat wel lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Lieve Mensen,Bedankt voor jullie reactie's ben er heel blij mee ,echt wel en moet ook best een traantje wegpinken bij zoveel ontroerende gezegde's ,Maar ik ga dervoor en op naar de rond reis in Thailland vier weken lang,die mijn lieve manneke heeft geboekt voor eind januari2010dan in februari één jaar droog vieren darooknuffel van me voor alle lieve reactie's:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 he meiske,je hebt altijd leuke positieve bijdragen, bedankt.ik vind het wel heel bizar veel dat je 28 kilo bent afgevallen in 8 maanden.., ok in combi met sport, dat snap ik..maar dronk je baileys of likeur oid???iig van harte joh en straks lekker op vakantie.wat zal je man trots zijn..en ook blij met je nieuwe lijf!drinkt hij ook?liefs lian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Even weer naar boven gehaaldwat je allemaal kan bereiken door te stoppen met de alcohol,Misschien een ruggesteun voor de nieuwen onder ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Lieve mensen wat een positieve berichtjes met mijn 8ste maandnu al weer 9 maand alco vrijmaar oh wat had ik het vorige week moeilijk,en lieve forum genoot Corinne heeft me er door gesleept en daar ben ik haar ontzettend dankbaar voor:heart:daarbij wil ik ook nogeens benadrukken dat het in het geheel geen gemakkelijke weg is die we allen gekozen hebben ,maar ik heb het weer gered,en zo weet ik dan toch dat het bestaat dat je toch alco vrij kunt zijn,en dat er lieve vrienden zijn hier op het forum daarvoor mijn dankLieve knuffels voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 even weer naar boven gehaald voor de nieuwen onder onsDit kan een ieder van jullie ook bereiken.Ik zeg niet dat het makkelijk is maar wel de moeite waardt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Discussie samenvatting: TROTS???? YESSSSAangemaakt op: 31-08-2009 11:41 Topic View: LinearThreadingSingleBranch Pagina's: [ 1 2 >> Volgende ] 31-08-2009 11:41 meiskeBijdragen: 1854Aangemeld: 26-05-2009 Ik ben Apetrots op mezelf omdat: Ik steeds minder naar alcohol verlang Ik steeds vrolijker wordt Ik nu 30 kg ben afgevallen(door geen drank meer te drinken) Ik nu lange nagels heb( als kind altijd afgebeten) Ik weer dicht bij mezelf sta Ik m`n eigen ik weer terug heb Ik Internet heb leren verkennen( zonder dat het in de soep loopt) Ik weer een stabiele bloedruk heb Ik m`n cholesterol weer onder controle heb Ik weer heeel veel energie heb Ik weer lekker kan sporten Ik alles weer kan doen zonder moe te worden (van de drank) Ik steeds meer ontspannender word Ik weer meer durf heb om b.v auto te rijden Ik niet meer angstig ben Ik samen met m,n man weer kan lachen Ik weer kan genieten van het leven en de kleine dingen erom heen Ik hulp heb gezocht om van m,n verslaving af te komen(alleen had ik het niet gered) Ik mezelf best aardig begin te vinden Ik toch de moed erin houd om sterk te blijven Ik nu de vrouw ben die het weer aardig goed doet En dit terwijl ik al 11 MAAND geen alcohol meer hebt gebruikt En al zoveel heb bereikt, en zo gemerkt heb wat alcohol met je doet En dat er echt weer een fijn leven is na al dat gevecht ertegen En dat mijn leven nu geen puinhoop meer is En dat het me nog steeds lukt om ervan af te blijven, En dat ik het niet meer nodig heb die alcohol Daar ben ik dus APETROTS OP. Dit wilde ik even kwijt om misschien de nieuwkomers onder ons laten weten dat het echt bestaat al is het geen gemakkelijke weg -------------------------Gestopt per 5 Februari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 SUPER MEIS:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden