Mai Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik herken het dromen overhuizen welOok over kapot makenMaar juist dat ik daar laterweer ging wonen..Dit is oud hoorMaar aan die reperterendedroom, dacht ik, toen ik jouw droom lasDromen is verwerken somsDan duurt het kortDan lang...Ik verlang wel terugNaar echt dromenDromelientje... Zachte dromen Spud!Of keihard, maakt niet uit!Droom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 ZoLekker op de bank gechilledVanmiddag had ik een rebelse buiToen heb ik ineens woest de bank schuin gezetEn dat bevalt me prima, zo'n rebelse schuine bank Soms heb ik er behoefte aan om dwars te liggenWelnu hierbij dus hahaNu nog met de hond eruitMuziekje op de koptelefoon, meteen ook warme orenen een beetje glijden en sneeuwpret. Slaap lekker allemaalMorgen mn nieuwe cedeewekker testenben benieuwd xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Bewustwordingsmomenten..Ja zekerHeb het nooit raar gevonden. Altijd gehad..Dat delen wijJe zegt het nietNormaal weg..Maar nu welPoeh hee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Gaaf Woman!De hond hier doucht ook graagin de sneeuw!Rennen, op de buik, op de rugMet de snuit sneeuwvreten..Prachtig!!Kan goed werken zo een rebelse bank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Haha jaIk zal een cameraatje mee nemenJe kan haar goed zien in de witte sneeuw want donker hondjeNormaal zie ik haar nooit snachts als ik met er buiten loopZe heeft regelmatig een dikke sneeuwsnorZe vind het beetje gek maar wel heel erg leukStoeien met de sneeuw haha x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Er was nog een vervolg op deze droom Marjo. Mijn schoontje droomde vannacht dat ik met alle geweld weer terug naar Nederland wilde. Daar was mijn oude huis inmiddels vervallen en zat vol met spinraggen. En daar zat ik dan. Een mens droomt vaak rare dingen, toch denk ik dat er een kern van waarheid in zit.Al begrijp ik nog steeds niet dat ik iets kapot wilde maken wat me in RL zo ontzettend happy maakt.Alhoewel.... Pak ´m beet een paar maanden terug, moesten alle mooie dingen die me overkwamen altijd gecompenseerd worden met iets vervelends. Immers ik was van mening dat het toch niet zou blijven bestaan. Nou, als ik dat in het vervolg ga compenseren in m´n dromen dan mogen ze zo bikkelhard zijn als maar mogelijk. Dan droomt Spud wel lekker door! (toevoeging van het woordje ze) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Toedeloe xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hahaha, de dwarsligger en de sneeuwschuiver samen op pad! Lijkt me een heel mooi plaatje Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Zo werkt het ook in het aardse leven SpudDat wat we graag willen houdenmaken we kapot of verstikken hetdoor krampachtig vasthoudenWat we niet willen, wegduwen of ontkennenHet komt altijd andersom uit Surprise!Helaas pindakaasDat is de zogenaamde lesLaathet leven!Hier en nu!Dat weten we, achter onze dromenwe zijn niet helemaal gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Eens kijken wat mijn vriendde nacht, vandaag in petto heeft..Wees vrienden met de nachtZegt mijn wijze vaderDie heel wijsEen stilte-pacthanteert!Droom! Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Precies Marjo! Als je een hoopje zand angstvallig vast probeert te knijpen in je hand, glipt het door de vingers.Op een vlakke hand blijft het veel beter liggen.Daarom probeer ik in het aardse leven zoveel mogelijk die vlakke hand te houden, maar als ik dan eenmaal zandkorreltje zie gaan. (je kan je hand immers niet voor eeuwig stilhouden )Pfff, dan moest ik dat verlies altijd versnellen om nog ergens houvast aan te hebben. En die reactie lijkt tegewoordig veranderd te zijn. Maar ach ik spreek over een verandering/besef van enkele weken, nu nog kijken of het werkelijk stand houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Droom jij ook maar lekker Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 We'll never know!Da's een knap staaltjebewustwording!Ik zou het maar niet vasthoden Let it go...En als het er is Alles gevenvanuit liefdeMakkie toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Yep!Morgen weer dansenmet houtje!Maar weer 4 uurtjes..Ach soi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Neuh! Niets niet, soi!RRR!!!!!GRMBLLLLLLL....!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Helemaal geen soi of grmblll...Gewoon..Lekker slapen!Ja! Ik lijk Hannah wel! Lekker slapen Spud!Hou je navel vast alshet niet lukt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hé geniet ik hier voort een andere rang? Automatisch inloggen? Ben er 100% zeker van dat ik mezelf uitlogde. Maar toch bedankt! Scheelt wat muiswerk. Marjo, ga jij je radslag maar gewoon trainen, volgt vast een dubbele flikflak overheen als je dieper in je nieuwe levensgangetje gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik ga nu een 2e poging wagen met m´n navel vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 En hoe gaat het met username?Iedereen roept en dan altijd komen ze. Ik hoop user ook! Truste iedereen, ik ga mijn droom vervangen, blussen en wederopbouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden