witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 wellicht???Zowiezo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 ik ook...Maar nu ga ik lekker slapen.Hopelijk ligt er morgen iets meer sneeuwals dat er tot nu toe gevallen is.Trusten allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Truste Witte.ik volg je goede voorbeeldvoor de veranderingmeestal ga ik eerstdoei doeitruste Wing, Sooth Alf en Alcononstilletjes hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Jane trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Alles oké Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Goedenavond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi SootheGaat beter SoothEn ik zie opeens dat je al weg bentWelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Ik ga ook de boel uitzettenNog even een flinke wandeling met de hondAls mn voet dat ok vindt tenminsteTis tenlotte een wond die moet genezendagdag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Voorzichtig wandelen Woman en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 quote: Originally posted by: CarolienAkelei, je kunt in je profiel aan/afvinken dat je adres wel/niet zichtbaar is. Vink je het af, dan dus volkomen veilig. Ook voor mij al zou ik er toch nooit wat mee doen. Jaaaaaaaaaa jongens de chat loopt, leuk, ik hoop dat jullie er veel plezier en gezelligheid aan mogen beleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden