hoop Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Ik heb deze morgen beslist om zonder alcohol door het leven te stappen. Ik ben ongeveer 1 jaar gescheiden en begon domme dingen te doen. Ik heb deze morgen alle sterke drank in huis in het toilet gegoten om niet meer in de verleiding te komen. Ik wil mijn kinderen niet verliezen het is het niet waard, ik wil genieten van het leven.Groeten,Hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Hallo Hoop,een mooie naam en een mooi besluit.Welkom op dit forum.Je kunt je voorstellen op de draad Wie is Wiewaarschijnlijk krijg je daar meer respons.Je gaat stoppen begrijp ik, en ik hoop dat jeer ook begeleiding bij hebt?Ikzelf heb hier de ADB training gedaan en sinds de start niet meer gedronken.Het helpt inzicht te krijgen wanneer je trek hebt, welke dingen jouw triggers specifiek zijnen wat de helpende gedachten en handelingen zijn die bij jou passen.Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen Hoop en als je nog vragen hebt, kom meelezen/-schrijven op de ditjes & Datjesdagdraad, daar is bijna altijw wel iemand om je te steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden