Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Jane???Jij hier?Bericht gezien van Cactus?Oefeningen gedaan?TrusteCathWingJAneWitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Wingchun,een gat is een gat toch?Mogelijk ziet dat gat er aardiger uit met drank?We zijn verdreven uit het paradijs.Eigen schuld.Nu moeten we het paradijs terug vinden.Zonder de A.Dan ziet alles er anders uit. Voelt anders....Het gemis zal er altijd zijn!Kun je daar iets mee?We vullen dat gat gewoon met alles wat ons voor handen komt.En heeeeel soms voelen we de heelheid van ons bestaan.(hoop ik, ik wel)En bij elke tegenslag moet je je weer herinneren dat je eerst dat gat dichtte met A.En nu dan met ..... andere gedachten en daden(zomaar een overdenking van C op een laat uur)ik ga slapen.Lees ik je later nog Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Kijk CathDit is heel duidelijk!Mooi gezegd.Ik kom hier nooit weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Ik denk niet dat we verdreven zijn uit het paradijswe zijn er vrijwillig uit gegaanomdat we er achter kwamen dat het geen paradijs wasmaar een gevangenis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Het is toch alsof je je relatie uitmaaktdie op zich goed was, maar toch..Dan zit je ook met een gatEn vul dat maar weer eens opHeb dat eens meegemaaktmet een echte relatiemaar dat voor later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Alf , ga lekker dutten jongen.Ik ga ook, t moet. Mmmmm... eigenlijjk zo lekker hoor... slapen...of nog ff ....Nou doeii......over het paradijs hebben we het nog wel eens.Ik denk echt dat we het Paradijs zelf moeten gaan maken......ik ga dr voor!trusten allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Nu ga ik echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Welterusten allemaal, TV gekeken en ga nu proberen te slapen, tot morgen!-X-Suusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 quote: Originally posted by: wingchunMen zoekt het paradijs en men ziet het niet. Als men zou stoppen met zoeken dan zou men kunnen zien! Big love Zeer waar; ik sluit me hier bij aan Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Toepasselijk liedje : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden