AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goedenavond allemaal,Ik heb niet bij gelezen, en ga dat ook niet meer doen hoor, dan is mijn avond alweer om.Bol ik heb tòch weekend;) ze waren in paniek woensdag want toen waren er ineens een heleboel mensen op het ijs.Ik heb vandaag daar in de buurt gekeken en je kunt er nu zwemmen, dus misschien volgend weekend.Leuk Suus, ik voelde me al een jaar een afstandeling van de andere forummers;)Lees ik nou dat je het moeilijk hebt Suus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hé Rosan:heart: hoe is het met jou meissie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Gezellig hè zo`n forum:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Je kunt er echt je ei kwijt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 en nòg leuker is het dat ze helpen zoeken als je het kwijt bent:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hermie:heart: ga er voor de 100 procent voor nu hè, alles kun je aan zonder drank dat heb je al ruimschoots bewezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hallo allemaal, jullie kunnen gewoon met me chatten hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Popstars begint pas om 20.30 uurOf is er nu al een leuke film?Iedereen al aan het bankhangen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hallo Albert.Ik wou even hallo zeggen!je bent in je uppie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Dan ga ik nu maar even een pakje sigaretten halen, tot zoKunnen jullie even nadenken over wat te schrijven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 En volgens mij ga ik je ook nog verlaten, mijn man komt zo dadelijk thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hoi Katje, hoe raad je het zo:DHoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ap geweldig dat je lekker een weekend vrij bent. Je ei kwijt. Barst dat heb ik hier net rond zien huppelen.Dacht nog "Hé daar huppelt het ei van Appie. Lachuuuuuu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Geen probleem Katje, geniet van je avondKan ik alsnog effe een pakje gaan halen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ik ben aan het opruimen geweest.En dat kan ik eigenlijk niet, lichamelijk.Ik heb veel pijn gehad en daardoro ook even scheef gegaan. (snappie)Maar vorige week 4 dagen droog.Deze week 3.Ik ben tot nu toe best trots.vandaag ondanks pijn en vermoeidheid de fles dichtgelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Joehoe Ap nou niet weg gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 AR en Bol, mijn man komt thuis. We gaan het gezellig maken.Jullie ook een fijen avond!Ik zal proberen mijn neus wat vaker te laten zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hey Poezebeesie ook weer op de koffie? Hoe is het verder met je? Las net dat het een paar keer niet gelukt is, maar houd je vast aan de dagen dat het wel lukt.Je krijgt een knuffel van me. Spin maar lekkeren een hele fijne avond nog meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hoi Bol:heart:, ja leuk zo`n reactie van je haha Maar ga nu toch eerst even een pakje halen (had ik beter net kunnen doen in plaats van hier te ouwenelen in mijn uppie)Tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Regelmatig hier schrijven Kat helpt je enorm:present: fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Bol ik ben hooguit 10 minuutjes wegKun je dat hendelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Woman,ik heb even gekeken, prachtig!Buurvrouw Bol,Ja, ik ben er maar heel even, moet boodschappen doen en dan naar bed, ben doodmoe (weet je, ik wordt het zat om alsmaar te moeten zeggen, ik ben moe, moe, moe, het klinkt zo klagerig en zeurderig.)Heb van daag een paar leuke dingetjes gedaan, heel klein beetje geforumd en nu dus boodschappen en naar de lakenstraat. Voor eenieder: fijne avond en voor Suus speciaal: sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Nou Ap ik zal het proberen, maar is moeilijk hoor;) 20.30 Pop Stars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Buufje het is normaal hoor die moeheid, en JE KLAAGT NIET Bovendien heeft klagen een functie zegt mijn kabouter en die kan het weten. Die doet het n.l. heeeeel veel. Maar ga maar lekker rusten hoor. Het zal je goed doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ben al weer terug en het is hier in de regio spekglad:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden