Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 he niknok is terughahaha lach me slap
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 heb het gevoel dat mijn bloeddruk stijgt
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 Dan komen we opereren!Ik heb hier nog een donorhoofd liggen:)
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 een prettig hoofd is hoofdzaakof een halszaakik ga over mn nekwhoeaa
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 het is niet de bedoeling dat forumleden zolang doorgaan daar komt storing van wegens overbelasting van het systeemdit is een laatste waarschuwing anders volgt een banDar je bent zelf begonnen over je identi crisisvanmiddag
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 Mag ik dan wel even je papieren zien?Anders volgt er een bon!
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 Vooruit dan maar, we zien t door de vingers, maar doe dit niet weer!:$
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 Hehe...Goedenavond Alf!ik hou gewoon van afwisseling!er vielen er al meer over maar dan zijn er inene een paar Dar's of Anna's of Bakom's of weetikwie online....het is gewoon irritant dat er zo weinig koppen zijn...jij onderscheidt je ook, er is er maar één met jou ikoontje, dat is meneer Alf Himselfen toen dacht ik, dan neem ik die van Ari, want daar zijn er ook bijna geen van maar dat vond Ari niet goed, dan zou zij weer iemand anders kiezenEigenlijk wil ik elke maand wel een ander hoofd!En een rugzak had ik al weldus dat is het nietik wil me kunnen onderscheiden!dus JAeen identiteitscrisis ja.. wat dacht je van de laatste zin Dar:D
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 Beste Alf en Dar, ik ga dr een eind an breien.Nog wat eten en ns naar bed?Fijne nacht en wellicht tot morgen
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 Ik houd het voor vandaag op dezeen een blik op de klokleert mij dat ik echt moet stoppen anders ga ik er van dromen...mijn hoofd loopt nu al om:D
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 He Janrust lekker uit en tot laters heDar eens kijken als je straks zo begintmet dat hoofd, de mijne duswie dat doorheeftzal nog tegenvallen hoe kritisch men kijkt
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 Ik ben bang dat men mij gaat vragen om me voor te stellen
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Geplaatst 7 februari 2010 Ik zeg welterusten Darwil eigenlijk morgenochtend naar de sportschool:angry:ach nee, ik bedoel straks natuurlijk alIs smiddags dicht...dag Alf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden