Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ach wel en wee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Kommer en kwel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ja! Geniet!Doet hij nu ookEn het kwam goedOok met haarZij staat als eenlingSteeds steviger hier!Zo.Dat moest er nog even uitKennelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Zo, storing opgelost. Een uur weggeweest. Er is niemand meer. Dat is ook goed want een mens moet ook slapen. Ik was hier vandaag het eerste, en ik denk ook de laatste. Ik heb vandaag weer veel waardevolle dingen van het forum mogen plukken. Tot straks allemaal.Weekend........................................................................................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Nina, als het op het forum echt zo makkelijk voor je is en OK is om aan te geven hoe moeilijk het met me gaat , stop er dan AUB mee. Met je bemoeienissen aan de telefoon tegenover mijn vader enzo, Zij zijn er echt wel om mij te helpen en te steunen. Maar doe dorie niet hier je beklag op dit forum waar niemand me kent en ik NIKS mee te maken heb... Je weet, ik zie je graag, maar ga niet té ver!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 en ook...ach laat maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 neen, toch niet laat maar. Je mag geen leugens of verzinsels rondstrooien. Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Lady T,goedemorgen,wellicht is het de bedoeling maar je zit op de draad van vrijdag.Ik kan mij je gevoel voorstellen.Weet wel dat er hier aan je gedacht wordt.Heel veel kracht toegewenst.@typfout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 En als 'IK' op het forum iets wil prijsgeven over mezelf en m'n probleem, zal 'IK' dat zelf wel doen, OK?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden