Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: ExFeestbeestJa, ik kan nou niet zeggen dat er hier veel over drank gesproken is vandaag, meer over katten en honden. Precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 We hoeven natuurlijk niet altijd azijn te urineren, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 He he TheeIdd ik zie het niet eens meer staanMaar een woord zien staan wil nog niet zeggen dat er dan ook de hele dag over gesproken wordtEn dan nog..het is tenslotte een forum dat gaat over alcohol en alcoholgebruikersen de problemen die er mee zijnDat ik dat nog moet uitleggen..Maar, en zal ik je een beetje gelijk gevenhet is ook mijn ervaring dat als je hier constant over drank praat en de nare gevolgen ervandat je daar niet vrolijker van wordten dus gebeurt het ook niet constant het is een mix van vrolijke en mindervrolijke onderwerpende ene keer meer de andere keer minderZie reactie Feestbeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik dacht dat ik er ook nog was...weet het niet zekermaar wie typt hier dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 OKof eigenlijk niet okHet stopwoordje ok wordt te pas en te onpas gebruiktHet heeft zijn semantische waarde een beetje verloren.' Ik heb hoofdpijn" OK' mijn tante is overleden' OKik heb salarisverhoging' OKWelke van de drie is OK?Om nog maar te zwijgen van het woordje ' absoluut' Absoluut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Kom op Thé, luister eens naar ome G. het valt allemaal wel mee, soms lijkt het allemaal wat donker maar nee, de dag erop is het met een beetje mazzel weer OK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 'Ik heb me 200% ingezet.' Had je nog vergeten Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Babble? Is u nog aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Ik zag het EFB200%Wat ik ook zie is dat het al 1:15 isen morgen weer wat werk verrichtendus ik zeg welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Ik was nog aan het werk en ben er even weer.En ja ik ben gestopt met drinken en hopenlijk lukt het mij nu verder zonder terugval.Vandaag overigens een leuke dag gehad. Mijn oudste zoon was jarig en vierde dit in een muziekcafe.Lekkere muziek, leuke sfeer en lekker onder elkaar met de nauwste familie en vrienden.Ze schonken een Rivella van een erg goed jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 zzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 ook welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 gefeliciteerd met je zoon.ik ben nog niet weg maar ik had een stuk geschreven en dat had ik per ongeluk op dit forum geplaatst.ik heb het snel veranderd in zzzzz, snapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 In het begin kan het ff zwaar zijn als je bent gestopt maar je moet gewoon je poot stijf houden.Als je ook maar één keer terugvalt, kun je weer opnieuw beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden