Spring naar bijdragen

Donderdag 18 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe; stramien; het ene keurslijf of het andere ik zie het verschil niet, wel of niet drinkend
vast blijven zitten is nog steeds vastzitten, dat is geen fijne reden om te stoppen,
wel fijn is als je los komt van oude patronen, negatieve gevoelens, het bekende cirkeltje etc.

Jane4; het tijdstip van reageren maakt me niet uit, volgens mij beantwoord ik altijd. Mijn mening
is meestal geen vraag maar een mening, een ervaring van dit moment, die deel ik en dialoog,
respons zou kunnen helpen voor verdieping van inzicht bij reageerders en mijzelf.

Alf jij zwengelt discussie aan; is de wereld wel groen of is ie paars, dat vind ik mooi,
je neemt niet zo maar iets aan, je vraagt je iets af. Dat vind ik gezond. Jij komt wel in Meligala ;)
(dorp hier in de buurt heet zo (meli=honing, gala=melk) De ruimte is achter het gat,
als je dat gat induikt, wat ik gisteren probeerde te schrijven.

Marjo; jij weet hoe het is, je hebt het gezien, je bent vrij.

Wing: kleurrijk, mocht je ooit je kleur kwijtraken dan geef ik je mijn regenboog.

Kate; fijn om te weten dat ik gelezen en gewaardeerd wordt, maar mijn waarheid is niet
de waarheid, alleen mijn ervaring, die deel ik liever met andere ervaringen dan alleen gelezen
te worden.

Het drinken heeft een doel, vind ik, het stoppen ook, ik mis het gesprek over dat doel.
Het doel blijft op het forum om het niet drinken gaan, terwijl voor mij het doel is vrij leven.
Maar goed misschien is dat op dit forum niet de juiste plek en moet ik het als klaar zien.
Dat weet ik gewoon nog niet.

Droom zoet :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...