BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goedemorgen deze morgen,'t is nog een beetje vroeg. Schreeuwende mensen buiten, blaffende honden binnen. BB in bed met een kop vol snot en zere keel. Ik loop naar de balkondeur om deze dicht te doen en zie de prachtige volle maan. Oooh zei ze. Verwondering. Dat is mss wel éen vd mooiste dingen die ik terug gekregen heb. Ik kan me weer verwonderen over schoonheid.Een mooie volle maan, ietwat nevelige lucht, D'olle grieze op de achtergrond, dronken droppies op straat, lieve ouwe droppie vlotjes uit de mand, op weg naar haar etensbak. Conversatie tussen vrouw en hond.Baas; 'T is pas 04.30 hond. Hond; Kan me niet schelen baas, ik heb brokjeshonger. Veel en wel nu. Baas; Ja maar, dan heb je straks weer zo snel honger. Hond; Baas, ik kan niet klokkijken, word lichtelijk dement en heb altijd honger! Dus, kom op met dat voer. Baas; zucht, dit ga ik toch niet winnen, oke dan.Hap, slok, weg. Hond ligt nu innig tevreden op haar botje van gister te knagen. Wat geeft het. Geluk in een notedop.Geluk zit in een sms die ik kreeg van mn lief die naar een voorstelling was geweest. En euforisch was. Mooi.Een lach zit in een sms die ik kreeg van een famke die schreef:'Koese" maar het vervolgens nog niet deed:)Geluk en verwondering zit in dit forum waar vaak zulke mooie dingen worden geschreven, waar gedeeld wordt, gesteund wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Visje, van harte gefeliciteerd meid. Ben benieuwd hoe het met je is. Dat is ook mooi van dit forum. de vele mooie mensen die ik heb mogen leren kennen. Sommigen blijf je 'zien' anderen hebben een rol vervuld in je leven en gaan weer verder. Beweging. En dat is mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Tha whole of the moon..That's me, mooi!Tút for the hûn!I'm out!Ik zie 'm nietNo bloody flonk of tha moonTuurlijk niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Maan was kwijt:huh:Tja, soms zoek je niet en krijg je. Soms zoek je jezelf een ongeluk en vind je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goeiemoarn Famke, ek net let. Bitsje sliept?(mensen, ik ben wel Fries, kan het helaas niet goed schrijven, dit is BBB, BamBamBrabbel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik zou het metgoed fatsoen geenslapen kunnen noemenBut hee!Ik loop met de maan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Wat was het dan, coma? Hihihi.Sorry, lachen om eigen grapjes erg fout maar kdoe het toch...Honden alweer uit geweest. Ik heb een lekker sjappoesjieno gezet en gedronken. Mss niet wijs met het oog op nog een beetje moe enzo maar what the heck, ik had er zo'n zin in.En jij, nog plannen voor de dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 It's okeeIt's all okee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Kit meid, wat ben IK blij dat je weer beter bent. Heb een fijne, drukke werkweek.(dit lijkt mss wat gek, zo midden in die conversatie met Marjo maar t moest er ff uit:o:huh:, heb ik wel es). LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Zoveel plannenWat nou plannen?Vogels fluiten..Hard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Tuurlijk is het ok, dat zeg jij altijd als je weer es een nacht doorgehaald hebt met de drank. Maar ja, dat deed ik ook dus....Het sal wel reg komme. En anders maar niet, er komt altijd wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ja verd*md, dat is ook zo, al tegen vier uur kwetterde er eentje vrolijk op los. Das mooi. Lente, yeaaaah, tuinhuisje, here I come. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 I'm so sorry..Again, too late! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik weet de woorden niet meerMaar ik voel ze wel...Als een molensteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Lieve schat, I know. En soms bloedt mn hart voor je maar what can I do? Loslaten en je vasthouden. En dat is wat ik kan doen.Ik heb mezelf een rotweek bezorgd afgelopen week. Ik was niet bereid het werk te doen. Niet bereid te schrijven, eerlijk naar mezelf te kijken, niet bereid hulp te vragen, niet bereid nederig te zijn. Het moest op MIJN manier. Nou ja, ik weet het weer, die werkt niet zo goed. Gelukkig waren de deuren in het huis van mn zus al redelijk beschadigd van het boze dichtgooien, dus dat ik ze ook dicht heb gesmeten én getrapt zal niemand opvallen. En anders ook maar wel.Point is; ik kan het niet alleen en mijn manier werkt niet. Ik verzoop in woede en frustratie. Gelukkig ga ik er niet op drinken(dit keer) maar ik was niet op een fijne plaats. Ik voelde me nogal FLONKIE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Nou ja, als je die molensteen maar niet letterlijk om je nek laat hangen en gaat zwemmen ofzo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hihi..I feel so flonkie!Nou en?That's life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Life is life:moon: tralalalala.Heb jij al koffie op? Ik ga nog een bakkie doen. Die knurften liggen al weer vet te koesen in de mand, ben ook al met ze uitgeweest. En flauw hoor dat de rest zo lang wegblijft???Ohhh, die worden wakker en zien een draadje met al tig berichten....hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Visje is van de rubberbootin de garage toch?I know her!Vis! Swim! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Haha, ja dat is Visje, the one:$:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hee koffie!That's better!Make my day..Tút leave! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 En wat nou flauw dat de rest er nog niet is. Waarom moet er altijd meer zijn???? BB, wees es blij met wat is. WAT IS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Nothing leftBut me..F*k! Can imagine that! Is net oars.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Just again me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Tût terug leave. En jij was van het slapen onder de tafel, terwijl je bezoek er nog was toch? Woehaaa, warstory's. En ik van languit in de sneeuw met min 10 en niet meer voor of achteruit willen. Dikke knurft.Dat was een leuk etentje, wat hebben we gelachen om de meest vreselijke, trieste verhalen.Het was ook Visje die zei dat de term sociaal drinken alleen gebezigd werd door alcoholisten. 'Normale' drinkers zijn daar helemaal niet mee bezig. Woohaaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden