Jan123 Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Zo zie je maar weer, het zijn typisch geheelonthouders die allemaal om 23:00 uur al in bed liggen Voorheen begon ik pas te leven rond 23:00 uur en dan helemaal in het weekend, tegenwoordig kan ik m'n ogen na 22:00 uur amper open houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Hoi Jan123 en Isa,Kom net van mijn werk en zie dat we met zijn drietjes zijn...Alles naar wens bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan123 Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Hier is alles prima hoor!Had ook nog redelijk wat werk te doen, maar dat kan ik gelukkig gewoon vanuit huis doen.Nu nog even socializen voordat ik naar bed ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan123 Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Isa is inmiddels ook vertrokken, maar die heeft daarvoor al een uur tegen zichzelf zitten praten op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Jan,Ik ga ook plat.Had vandaag middagdienst en morgen eigenlijk ook.Maar morgen is mijn zwager jarig en daarom heb ik van dienst geruild, loop ik dus morgen ochtenddienst.Betekent wel dat ik er om half vijf uit moet...Dus wens ik jouw en ieder die dit leest welterusten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan123 Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Ok, dan ga ik ook maar eens stoppen.Werk ze morgen Harry, succes met opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Goeienacht!Ik had een vrij waar geschriftneergedingest..Het zij zoIk heb verdrietLijkt hetTevens lach ikIk wil..Hou me vast!Gaat niet...Sleep well! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden