smart Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ik ben ook weer beneden gekomen... niet slapen, wat schrijven voor mezelf. Nee geen exorsist.Leven hier is al lastig genoeg Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Hoi DarOok nog laat op...the excorcist trekt mij niet zoIk ben/was nog even de dag aan het doorlezenVrolijk op zoek naar de best bewaarde geheimen kwam ik tijdens het lezen wel een heel lieve druppel tegen en ondanks de neergegeschreven droevenis werd ik daar toch wel blij van, dat er mensen zijn die zo onvoorwaardelijk van elkaar houden dat vind ik mooi. Een welgemeend voor jou druppeltje en een voor je moeder.Coco, van mij had je niet je onderschrift hoeven te veranderen hoor (het is wat mij betreft geen wedstrijd wie de meeste ADB dagen heeft), maar ik vind wel prettig dat je rekening houdt met het gevoel van je medefrummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Cathy ook hoi, ik had je nog niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Dar,nee, ook niet zo erg hoor,morgen hoef ik niets.Ben vanavond uit eten geweest en nu nog een beetje druk in mijn hoofd.Hoe was de dag met je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Drupje,ik begrijp je verdriet, wel heb ik erg veel respect voor je.Mijn moeder is ook ingeslapen door euthenasie,wij waren dankbaar dat die mogelijkheid er is.Het lijden was voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Drup haar verhaal riep veel op voor mij.Vooral: dat ik voorbijging aan het feit hoe heftig het allemaal was destijds met mijn moeder.Ik heb het over 6 jr terug.Elektroshocks, brieven naar de arts. Uiteindelijk ook de O2 er maar af omdat ze enkel nog leefde dankzij dat... brrr... bizar, dat dat zo kan.Ik heb veel laten liggen en ga daar nog mee verder ... fotoboeken inkijken... etc.Niet voor nu.Moet dat nestje toch maar weer opzoeken. Werken morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 truste mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 de lente is al officieel begonnentijd om eens een begin te maken met mijn eerst lente-uitslaapjewelterusten die nog lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Dat kan ik mij voorstellen Dar.Het is ook een bijzondere richting.De film sla ik maar even over.Te eng voor het slapen gaan.Nu ga ik ook mijn mandje opzoeken.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ojee, ben aan de buikgriep vrees ik.Vandaar de onrust.Droge koekjes en dan maar weer proberen te slapen.Ja, ik werk heel onregelmatig. Twee weekends en verder in vakanties nogal en daarnaast ook wat inval werk op oproepbasis.Brr... rennennnn.. sorrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Cathy ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Beterschap Cathen welterusten eveneens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden