tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ding dong, ik ben wakker!foto,mischien heb ik het fout, maar was het op het strand, met grote tenten/zalen?ik kreeg vorig jaar zulke mooie verhalenik wilde dit jaar self heenheb ik het nu gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Huh??????? Tas, wat voor dialect is dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ik ga nokken!!kinderen komen thuis!en de jongste wordt straks wakkerwordt dus echt een nachtje overslaanstrak planik laat de rest alles opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik stop ook, welterusten Tas en MarjoSweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 hihihiFoto,dat is gewoon Algemeen Beschaafd Nederlands, met een vleugjes fantasie mijn dialect is al 50 jaar uitgestorvenwe weten het nog wel ...ergens...vaag....maar niemand spreekt het meerjammer genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Welterusten allemaal!slaap lekker, droom zachttot morgen!tot nieuwe avonturenssssst, ik doe nu het licht uit.slaap lekkerrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hama1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hallo yajala,Ik ben pas sinds januari, bezig met deze behandeling om mijn gebruik omlaag te krigen, ook ik maak fouten en drink nog regelmatig teveel. Schaam je niet om fouten te maken we moeten er van gaan leren. Het helpt je niet om te zeggen dat je een stomme doos bent, dit levert alleen maar negatieve gedachten op. Morgen is er weer een dag.Groet,Hans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden