tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ****oeps, dat woord mag niet!doos bedoel ik dustuurlijk telt het welhet gevoel liegt nietje probeert alleen zelf je gevoel atijd te misleiden(niet alleen jij, iedereen)kinderen zijn gevaarlijkgevaarlijk omdat ze je de waarheid vertellen maar ook de onmense liefde gevenwaarheid, die niemand wil wetenliefde die niemand verdiend en toch krijgtrot kinderenmaar kunnen we zonder ze?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 De vraag is;kan ik zonder mij?Yes, I can! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 mmmmmmm,kletsen we we allebei de andere kant op?ben nog steeds aan ht mijmerenhoofd doet niet wat ik wilwaarschijnlijk zit ik in een ander sentimentga er ook niet over nadenken!te laat morgen weer een dag om na te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tas een goed ochtend humeur is nooit weg, lekker schelden op alles en niemand in het bijzonder.mijn probleem was dat ik s`avonds laat nog steeds in die staat was.terwijl iedereen normaal deed was ik de opgefokte eikel die rondging als de olifant in de porseleinkast.ik was in die tijd buiten mijzelf, een ziekenhuis opname en medicijnen hebben dit baasje geknecht en laten inzien dat enig rationeel denken op zijn tijd wel nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nee hoor!Ik ga mijn hakken weer ophalen..!Gna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ha!ik weet al lang dat ik zonder mij kan!helaas kan de rest niet zonder mijis ook heel wat waard om te wetenwie kan niet zonder jou?jij wel, maar dat weet je al een tijdvoorloig moet jij het nog even doen met jijleuke ideeeen om de tijd door te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nix van waar, mij..Better then anythingTevens.. Nah, trust dan maar huh..Wie weet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 de komende uurtjes voordat onze kleine zich gaat melden kan ik beter slapen , dus dat ga ik nu doen.welterusten en tot sprekens, al zal dat sporadisch zijn, maar toch het ga jullie goed en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Herman,Goed dat je ietsover jouw situatiehebt verteld..Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tas, nhet is niet anders..Ik kan niet meer pubuën! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 herman,Sorry!!maar ik zit echt te lachen!nee, niet uit te lachen!maar ik herken zo veel van mijzelf.in de tijd dat ik dronk was ik of gezellig of...agressiefik gaf iedereen de schuld.....ik had nooit iets gedaanna tig jaar, had IK iedereen de deur uitgschopthet heeft zelfs een jaar geduurd voordt ik besefte ik fout was en.....zeer alleen en eenzaamin mijzelf maar ook gewoon in het normale dagelijkse levenmoeilijk te aanvaarden dat IK anders moest worden, doen en denken.**********verwijderd*****was weer een vrouwelijke tekst van een uur ga later wel in de korte herhaling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 huh???u is jongerr dan mij, en mij is minder op den heugte wat gaande is indenwerelden45of6biene bleuve staken in den puberty,wiswelenwaarachtig dat me benga na dienkgeen overwactedingen me (zeit da gekkinne).wa kan ge na pubern?gewon doe,biet je na blah denke als a oldkeold en verstadig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ja ho!!!Dat dacht ik laatst ook nogDat het vrouwelijk is.Forget it!Wij zijn een stapje verder daarin(dan de meeste mannen)Tat's all!That's great!That's fokje spectaculair! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hee! Ik kan ook wel in het fris friesbeginnen te ******... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nog iemand aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Foto,Het is 4 uur geweestWhat's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Niets aan de hand, komt net thuis van een geweldige avond/nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Okee. Mooi!Dan ga ik maar eens..Denk ikWie weet lees ik ooit noghoe en wat geweldigOf niet..Er is ook nog een morgenWellicht..Aanpassing: Er stond geweldig, mijn brein maaktedaar zomaar fantastisch van.. Gek dingetje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 helahola!!ik probeer een goed antwoord te versinnen en ik weet niet mer waarop!Foto!vertel!wat heb je gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 he marjo,dat is weer om slachtige manier om te zeggen dat je naar bed gaat of.... vul maar in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Groot jazz- en bluesfestival bij ons in het theater in alle zalen.Ik heb daar gewerkt, foto's gemaakt van de muzikanten in actie en natuurlijk ook heel erg van de muziek genoten.Elk jaar een groot feest, maar dit was de eerste keer dat ik hem van begin tot eind nuchter beleefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Omslachtig lopen wijde Slachte..En jij van Dam tot Dam..Slapen....That would be great!Nu iets heel ergs:"Gewoon doen!!"Aaaargghh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Waar is dat ongeveer Foto?Klinkt mooi! Goed gedaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Lelystad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 neuuh eff deu op zeuns ABNHet is toch niet zo moeilijk?Gewoon doen!vraag eigelijk niet wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden