Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik haal niets wegIk probeer iets terug te krijgen..Me! Gewoon stug volhouden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 halootjes en doeg tegelijkik ben blij en verdrietigavond en feest was bere leukop dit moment ligt er een klein hoopie tegen me aan je verliest je hart met die kleintjesmaar zit ook te denken aan vroegervroeger dat iedereen zijn eigen weg gingen ik alleen achter bleefpotverdrie, ikben blij dat de meiden, ondanks alles, nog steeds met elkaar omgaandeze doos pas wel oppsst, tegen niemand vertellen......maar ik geniet!!!welterusten allemaalik ga ouderwets lekker knuffelen en snuffelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 marjo,doos, je hebt jezelf al!kwestie van erkennen en waarderen!zei deze doos, die een kind van 10 maanden nodig heeft om te relativeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tas welterusten en vergeet niet die kleinen houden je op de been Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ja duhuu!!!I know sweetyHier is ie elluf..10 maanden... Wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hmm.. Lang geleden dat ik scheel zag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 hij snurkt!!!ik heb nog even tijd dus!ik kan er fuckerdeduck niets aan doen, ik ben emotioneel!aan de ene kant een hoopie naast mijn bed en aan de nadre kant volwassen dames die aan ht stappen zijn.maar goed, dat is thuis!gebeurt hier nogiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 jezelf terugvinden kan en behoorlijke zoektocht zijn.ligt er ook aan hoelang en hoe diep je jezelf verstopt hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ach tas hier is is een rustig gekabbel met hier en daar wat diepgang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dat is toch mooi! Tas! Gek huh..Accepteren of elimineren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ik ben veel te jong om oma te zijnen tuurlijk, het is voor het neppie maar ik snap nu wel wat het betekend om oma te zijntot de afgrond toe verwennenen wordt het lastigsnel terug brengen naar mams!de vraag was vanaovnd, hoe moet of mag C,. je noemen?nou, zeker geen omamaar natas, vindt ik ook lastigach, voor dat kind gaat praten ben ik er wel uitmaar nu dus niet!sorry hoor!kids zijn de deur uit, muziek uit en ik zit te mijmerenalles komt weer terug18 jaar en ik voel me nog steeds niet volwassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 heee herman!dat is een tijd terug!hoe is het?jajaja, een beetje kabbelen her en der doen we allemaalmaar even een hele zere neus, gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 hoi mar!!ik ga echt niet aan je voorbij hoor!kan ook niet!**wil ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Mijmeren...Ik zou wel willen weten WaaromMaar het gebeurtHet sorry is hetongekende kind..Van oma tot onsGedverdemme! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Voorbij?Alles gaat voorbij..Op zijn eigen tijdEn zie!Daar zijn we weer..Mooi Tas! je leeft!En hoe! ik vind je lief!Al klinkt het misschien gekDat is dan zoHihi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 inderdaad, gatverdamme!!tis wel leuk mijmeren.......maar ik wil!ach mijmeren, moet je niet te vaak doenzit even kruislings met mijn gevoelaan de ene kant wil ik de beest uithangenaan de ander kant is het wel rustigis dat leeftijd?ik voel me te jong om thuis te zijnen te oud om weg te gaanach, het zal welmoeders (60) heeft dezelfde vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Het is de eenzaamheidMet onszelfBeetje doozigdat wel! Doe de doeDon't you? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 hihihi,marjo, je weet al een tijd dat je mijn hart hebt!ik vindt jou ook lief!!!!tja, ik ben dankbaardankbaar voor alles wat er gebeurt om me heenals ik puur naar mijn eigen kijk.ben ik snel klaar inderdaad, deze kleine dingen maakt dat ik leefen jij marjo?heb jij nog dingen om je heen dt je blij maakt?blij dat je ernog bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tas, het is inderdaad al weer een tijd geleden dat ik hier was.toenertid was ik nogal opstandig.dus een pas op de plaats was goed en ik heb een tijdje afstand genomen van het forum.zo af en toe ben ik nu even terug om even mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Vandaag was prachtigEen dag met zoonéén op één..Poeh..Zo mooi!Iets wat niet kloptIs in mij..Een er buiten zijnToch raakt het steeds meer van welDat telt!Ook..Alles telt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Fokje!Is het opeens drie uur gewweest..Hoe ken dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 hahaha herman,opstandig? ik kon je wel door de gehaktmolen heen halen!maar dat is het mooie van hier, je ziet mensen veranderentrek je het niet aan hoornet als jij, heb ik ook moeten lerenik mag misschien niet meer drinkenmaar ik moet wel leren om met andere mensen om te gaandus die gehaktmolen geldt voor jou maar ook voor mijeigenlijk, heb je me echt veel geleerdik mocht dan wel boos zijnmaar dat was meer omdat ik mijzelf herkendeboos, agressief, onbereikbaar en onredelijkmaar als ik de kans kreeg om dat recht te zettenwaarom jij dan niet?gaan we samen weer een stap vooruit?ondertussen lekker schelden op elkaartenslotte moeten de emoties er toch uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik vergeet te snel..En niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 huh!!!! 3 uur!exact 3.12, zal ik wel of niet gaan slapen?ach, rustig aan!ik zit nt bij te komen en gesloopt ben ik uberhaupt!waarschijnlijk heb ik de komende week voor het eerst een ochtendhumeur ben eigenlijk benieuwd hoe dat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden