albertina Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Alf,ja, wel geslapen maar nu wel erg vroeg wakker.En jij?
Har Geplaatst 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Scheelt niet veel hoor...heb sterk de neiging mezelf op een weegschaaltje te plaatsen.
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Ik moet nog gaan slapen...:$Ja, is slecht, weet hetmaar soms voel ik me goedals ik weinig slaapen slecht als ik veel slaapvreemd mechanisme...
Har Geplaatst 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst 31 maart 2010 quote: Originally posted by: marjoHopeloos verloren Har? Flexibel ben je Marjo, men weet nooit waar jij je bevindt.
Mai Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Leg eens uitwat staat er aan de andere kant dan?
Har Geplaatst 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Als antwoord op je vraag: wij zijn een, zowel hier op het forum als hoe ik me verhoudt tot mijn vriendin.Beetje lekker puh, dus....mijn lieve wederhelft.
albertina Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Alf,daar is al veel over geschreven,bij een depressie is het soms beterom minder te slapen.Dan schijn je je beter te voelen.
Mai Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Alf, dat heb ik ook welDan is dat zo, niet erg hoor!
Har Geplaatst 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Ik ga pitten dames, sorry....ben niet geheel bij de tijd.
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Ik wet het Albertina is ook mijn ervaringmaar na een tijdje val je toch weer in het bekende zwarte gatGa dus ook zo stoppennog effe een pb afmakenAlvast welterusten allen
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Moet morgen nog de belastingen doen@#$@#$ach nee, vandaag, straks dus deadline....:wacko:
Mai Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 De rust!Hier gaat het lichtzo ook weer op de waakvlam
Mai Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Doe je het nu vast AlfHeb je het morgen klaarKen je dan vroeg enmet een goed gevoelgaan pitten
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Nou, nu doen leidt waarschijnlijktot een foutieve invullingen moet er toch voor zorgen dat ik weer wat terug krijgdus even creatief invullenen de regeltjes nog even goed lezenzijn weer wat dingen veranderd...Tis een hele belasting dat invullen
lady jane Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Nou het draadje ook nog maar even sluitenVie: :light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote::light::camera::musicnote: Hopelijk heb je een heerleijke dag gehad! alsnog van harte dus.
witte Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Dat dacht je Jane haha Marieke nam de sprint.
lady jane Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Geplaatst 31 maart 2010 Ja en ik hoef niet zo nodig het laatste woord hoor;)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden