Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Hij voelt zich het prettigst zo rond 24.00 en ging bijna altijd zo rond 2.00-2.30 naar bed. Ik ga steeds meer op hem lijken Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik ken ook veel mensen die altijd laat gaan slapen.Helaas kan ik dat niet.Ook het feit dat ik een depressie heb is het belangrijkbijtijds naar bed te gaan en ook op tijd weer op.Soms heb ik nachte dat ik helemaal niet kan slapen,dan komt de nacht niet om.Ik vond het ook nooit erg om alleen te zijn, ben ook een paar maal alleen op vakantie geweest.Nu kan ik dat niet,hopelijk verbetert het nog wat.Ik vind het leven geen feest momenteel,dat zeg ik niet om te klagen, het is gewoon zo.Mensen die wel met volle teugen kunnen genietenbenijd ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 haha Alf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Toen ik dronk ging ik laat naar bednu ik niet meer drink ga ik later naar bedToen ik dronk deed ik niet veelnu ik niet drink doe ik bijna niks meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Nou, dit is toch niet te doen. Ik kan echt niet alles lezen hoor. Heb ik de computer een paar uur uitgehad en dan...Nou ja, als we maar nuchter blijven. Daar gaat het om. De rest komt vanzelf wel.Voor nu: welterustenHanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tinawaarom is het belangrijk met een deprvroeg naar bed te gaanen vroeg weer op?Of geldt dat alleen voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik hoef ook niet vroeg op, er is geen tijdsdruk, geen wekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Alf,je hebt wel galgenhumor,hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: albertinaAlf, je hebt wel galgenhumor, hahahaha. Als ik jou ervan kan laten lachen dan houd ik dat er ingaat vrij makkelijk op dit moment;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: AlfToen ik dronk ging ik laat naar bed nu ik niet meer drink ga ik later naar bed Toen ik dronk deed ik niet veel nu ik niet drink doe ik bijna niks meer hahahahahahahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Bol, bagatelliseer het niet. nachtmens zijn is ook niet gewoon, dat is jouw Jos ook niet, toch? He ik ook niet dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Alf,regelmaat is belangrijk,in de morgen voel ik mij vaak ziek.Toch sta ik op tijd op, als ik mijn gevoelzou volgen zou ik mijn bed niet uitkomen.Nu ik wel op tijd opsta ga ik mij in de loopvan de dag iets beter voelen.Het kost allemaal nogal wat inspanning,niets gaat vanzelf zeg maar.Dus in de avond ben ik erg moe en danben ik blij als ik in bed lig.Einde klaagzang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Misschien moet ik een baan in de nachtdienst ambiërenInbreker misschienIk weet waar Gerard woont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Wie weet is dat wel wat voor je Alf,ben je meteen van je werkprobleem af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: DarBol, bagatelliseer het niet. nachtmens zijn is ook niet gewoon, dat is jouw Jos ook niet, toch? Dar, deze zin valt bij mij verkeerd.Wie en wat bepaalt wat gewoon is? Nachtmens is net zo gewoon als moslim, atheist, homo en zo kan ik nog wel even doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tinaregelmaat is belangrijkdus regelmatig laat naar bedmoet geen probleem zijnIk kan niet om 2200 uur naar bed heb dan het idee dat ik ziek benga dan lezen en dan wordt het nog 0100 uur....En je klaagzang is voor mijeen bekend liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: Alfquote: Hij voelt zich het prettigst zo rond 24.00 en ging bijna altijd zo rond 2.00-2.30 naar bed. Ik ga steeds meer op hem lijken Bol Hahahaha Ik noem je niet voor niets grote vriend Alf.Ben Willow aan het kijken leuk hoor. Dat zijn mijn films. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Is er nu dan een reclameblok Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: Alf quote: Bol, bagatelliseer het niet. nachtmens zijn is ook niet gewoon, dat is jouw Jos ook niet, toch? Nee mijn manneke is ook helemaal joefff hoor.Vlug nog ff. Ik heb ooit gehoord dat als je depri bent je soms een nacht over moet slaan met slapen. Kan me nog wel herinneren dat ik, tijdens zware depr. s'avonds het beste was. Ik kon ooit binnen een paar min. veranderen van heel erg depri naar me goed voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Alf,daarom schrijf ik er ook over.Ik vind het nog steeds een kwellingen het einde is nog niet in zicht.Eerst vond ik het wat lastig om er over te schrijvener is ook wel eens de draak mee gestoken hier.Nu trek ik mij daar wat minder van aan,het is een nare ziekte en voor velen niette begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hi fooks,Leuke discussie die over avondmens of ochtendmens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: Darquote: Originally posted by: AlfHe ik ook niet dus... Nee dat klopt. Jij dacht van wel?Buitengewoon dan ? inderdaad, buitengewoon ... nou ja, vul maar iets in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tina daarom schrijf ik er niet meer over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hoi Wing,het is een manier om ermee te kunnen omgaan,de depressie gaat er nog niet door weg.Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.En ik gun het niemand, ik vind het een van deergste dingen die mij zijn overkomen.Soms is het uitzichtloos en lijkt er geen einde aan te komen.Elke dag weer een worsteling om de dag door te komen.Da's best een hoop werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Avond Winglilong time no see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden