Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 80 jaarom precies te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Alf!!!!:P:P:P:P:P:P:P:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Wittehoeveel emo 's was je oorspronkelijk van plan geweestom te plakken? 4? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ah, dus je kent hem Ari of sloeg je zn stukjes over?Of legde je de paginain de kattenbak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 tumtidumtidum Witte zint op wraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Rudy Kousbroekhad een naamgenootvan geheel andere orde die persoon was nl een exploitant van raamprostitutie in het Spijkerkwartier in ArnhemBen je mooi klaar mee..Witte zint op wraak..ik ben wegWitteben je er al achter wat je naam te maken heeft met het Muiderslot en Floris? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Huh Witte? Ik ook maar weet wel zeker dat we het over iets anders hebben hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Sorry heb niet eens goedendag gezegd tegen jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Een kat uitlaten aan een riempje Ari?Dat lijkt me niet leuk voor de katof is dat niet zo?Is het een dure dat ie niet snachts de hort op mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeSorry heb niet eens goedendag gezegd tegen jullie. Ja schande Drup nu is het te laat...(geintje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Weet je niet meer hoe je google moet spellen Alf???Witte van Heusden komt in het jaar 1296 naar het Muiderslot, het kasteel van Floris de Vijfde. Hij hoopt dat hij schildknaap kan worden, maar dat pakt heel anders uit. Witte arriveert op het MuiderslotWitte is de zoon van Ada van Heusden. Wie zijn vader is weet hij niet. Daarom wordt hij wel eens uigescholden voor bastaard. Dat is een kind van wie de ouders niet getrouwd zijn. Zijn moeder regelt dat Witte op het Muiderslot kan komen wonen. Als Witte op het kasteel aankomt, wordt hem duidelijk gemaakt dat ze geen schildknaap nodig hebben. Hij mag alleen maar klusjes opknappen voor de slotvoogd Berend van Dorenweerd, of voor zijn dochter Froukje. IJsbrand, hoofd van de kasteelwachten, laat hem het kasteel verkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Pardon? Witte?Witte was de bastaardzoon van Floris..de man heeft zn kat uitgelatenbuiten het echtelijk bed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 DE WITTE VAN HAAMSTEDE, BASTAARDZOON VAN DE BOERENGODDoor Mohamed el-FersDe naam van Witte van Haamstede, had eeuwenlang een bekende klank in de Vaderlandse geschiedenis. De Witte was een bastaardzoon van Floris V, die officieel was gehuwd met de dochter van de Vlaamse graaf Gwijde van Dampierre.Sloeg de vlam in de pan bij de schoonvader van Floris toen bekend werd dat deze Zeeland bestemde voor deze bastaardzoon? Want Floris voerde oorlog met zijn schoonvader over het bezit van Zeeland.Maar Floris is vastbesloten dit gebied definitief bij Holland te voegen.Dat blijkt als Floris 26 jaar na de moord op zijn vader, Rooms-koning Willem II, diens in 1282 hervonden lijk niet in Rijnsburg of Egmond, maar in de abdij van Middelburg laat herbegraven.Rond die tijd moet ook de bastaard De Witte zijn geboren uit een verhouding van Floris met een dochter van Jan VII van Heusden.Ergens tussen 1272 en 1282 moet dit kind zijn geboren. Ook de sterfdatum van De Witte weten we niet precies, wel dat hij stierf vòòr 1318. Dat we dit niet precies weten, komt omdat de kerk weigerde melding te maken van het bestaan van buitenechtelijke kinderen.Voila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja dat denk ik idd ook druppeltjeDe wraak van mij is voor een frum lid die vanavond een ietwat cynisch karakter heeft.maar ik sla terug :D :D (ok 4 dan)Wraak in de kwade zin is niet goed voor je energie hoor Druppeltje, die kun je beter aan iets positiefs geven. Anders is het verloren energie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 jaa das makkelijk er een nog betere tekst uithalen als google je voorgezegd is.... tssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik zie er 5, Witte van Haamstede..Whoeaaah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Nou nog mooierik moest googlen van jewe gaan niet katten helage aaibaarheidsfactor(dit zijn allemaal grappig bedoelde opmerkingen, althans weinig serieuswant grappig is ook maar betrekkelijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Leuk Alf mag je best zeggen hoor want ben idd te laat. Ik kom nog eens te laat op mijn eigen crematie hahahaOwwe Witte en dat gevoel heb ik ook. Daarom ben ik zo laat want speelt bij mij al sinds gisteren avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 En uitgerekend jij zegt dat ik niet mag katten???Hoe durf je Alf Ik heb trouwens een hele hoge aaibaarheidsfactor nananana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Er is al genoeg ellende in de wereld Druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Vertel mij wat, telkens als ik denk als ik alles heb gehad vinden ze weer wat nieuws uit hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Gutenacht Ariund viel vergnügenmit deinen Katzenhund/Hundenkatzeund deineandere freundin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Drup:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeVertel mij wat, telkens als ik denk als ik alles heb gehad vinden ze weer wat nieuws uit hahaha He dat komt me bekend voorZou bijna in de Satan gaan geloven:'dit werkt niet? dan sturen we de volgende ellende op hem/haar af'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Alf ondertiteling!!!!!!!! Broodje huttenakze vind ik wel lekker maar daar heb je heb beslist niet over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden