Teveel Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Welterusten allemaal, lekker slapen, mooi dromen...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Heey, ik sta wel ingelogd maar had de pc op stand by staan, dus niks achterkamertjespolitiek, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ik ga de foto's weer weghalen hoor, poppetje gezien, kastje dicht.En mn pecee afsluiten. Het was weer een blue friday, maar ik heb toch veel gedaan vandaag dus dat is ook weer wat. (dus nee Yala, nog niet ok ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ik was niet bezig met achterkamertjes hoor CocoIk zat te lezen en strandde bij t programma van Yasmier en MennoTja, vond het zo interessant dat ik het uitgekeken heb:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 En trouwens, wat is er mis als mensen elkaar een pbtje schrijven??Zolang het ons ADB houdt, niks mis mee toch???Misschien bedoelde je wel, dat er niemand terug schreef en dat is ook saaizeker als je ingelogde ziet en niemand iets terug zegt.Nah ja, je bent zelf nu al uitgelogd, dus dit antwoord heeft ook niet veel zin meer:)Ik ga ook afsluiten, want zit nu in hetzelfde pakket als jou, daarstraks, nu is er ookniemand meer die wat zegt.Weltrusten allemaal Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Sorry Witte, zit ook op MSN nu.Welterusten kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hee Woman!Las nog wat vandaag...Leuke foto's!Mooi dat je zo een passie hebt!Das pas écht belangrijk!Respect!Laat maar trekken johHet weegt niet op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hey WitteDat van die achterkamertjes was gekscherendbedoeld, inderdaad omdat er niemand antwoord gafop de draad terwijl er wel 7 mensen stonden ingelogd.snappie en zeker niets mis mee met pb, dat heb ik ook helemaal niet gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden