Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 En foto, dat klinkt eht heel gezellig, daar verheug je je vast op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Nou zeker 30 zinnen weer verdwenenben het weer verleerd hier.Eerst maar bijslapen dus en morgen verder bijlezen.welterusten lieverds,fijn weer hier te zijnslaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Klopt Witte, ik ben ook niet zo van het klimmen en al helemaal geen bungy-jumpen. Ik ben al bang in een 8-baan hihiNina, voor jou en natuurlijk alle anderen een vrolijk dansje: Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Wee je Er,mocht dat zo zijn, dan geven mensen dat vanzelf wel aan hoor.En als dat dan al zo is, dan kun je daar alleen maar van lerenIk heb al vaker hier gezegd dat dit frum voor mij 1 groot oefen terrein is.Dus mij (ongevraagd) adviesis probeer het ook zo te zien.truste Yalalaen hopelijk een rustige nacht..Moet opeens denken dat ik 2 maanden terug een ansichtkaart in de bus kreeg van mn nieuw buurmeisje.....Mijn buren hadden ook een nieuw hondje die nogal tekeer ging, 's morgens.Ik heb mn buurvrouw direct gerust gesteld door te zeggen dat mn nieuwe buurmeisjedoor de week een prima wekker was (echt waar!!)en in het weekend slaap ik, zoals jullie weten als een blok s morgens...Ik vond het eigenlijk alleen maar zielig, want volgens mij miste ze gewoon haar moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Truste Janedroom maar lekker van je heerlijke bijtank-weekend30 zinnen weg is idd een teken dat je beter lekker je bed in kunt gaan:)Hopelijk morgen niet veel spierpijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Is ook zo hoor Witte.Ya en Jane welterusten, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Bedankt voor de dans Wijze els!Heb ervan genoten!!Ik neem mijn blauwe beer ter hand en verdwijn!! (ps heb nieuwe batterijen gekocht!)Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Eh..... VM.....????Ehh.... als ik denk wat t is, dan ... eh.... nou ja veel plezier dan maar ofzo....In ieder geval slaap lekker!(zpelvoudje, weet niet meer wie het zo schreef maar ik hou m erin) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Haaaaaaaaaahahaha Witte, dat dacht ik vandeweek ook maar het is niet zo, hahahahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Dirty minds, Witte? Welterusten, Nientje, wij weten wel beter, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik lig helemaal in een deuk nu ER.Tja... eh.... gelukkig heb ik dus niet alleen die gedachte...(wist ff niet wat ik er mee aan moest hahahahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Het is een beer die baarmoedergeluiden nadoet, hartslag enzo.Oh ik lig hier ook slap van het lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Neeeee helemaal niet... of toch wel...maarre die dingen heb je tegenwoordig in allerleisoorten enzo.......Ik kon t niet anders bedenken Foto,beertje... batterijen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Nu lach ik nog veeeeeeeeeeel harder ERdit verzin je toch niet dat t over een BAARMOEDER BEER MET HARTSLAGGELUIDEN gaat?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Nee, tranen rollen me nu over de wangen, nee dat verzin je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hey hey!! Voor dat ik met m'n beer naar bed ga!!!!Ik zie en hoor jullie wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 trusten lieve forummensen, leuk zon vrouwenweekend, helaas woon ik veel te ver weg. Anders ging ik beslist. Weer een alcoholvrije dag, ik sta blij op smorgens. tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Truste Beatieslaap lekker en morgen weer fit op!!Heeee Vmdit moet je me uitleggen hoor aub........Misschien heb ik nu wel iets heel naars gezegd over een baarmoederbeer met hartslag geluiden.....(Sorry, ik zit nog steeds te lachen...)Ik kan er ook haast niet meer goed van typen...aanpassinkje dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ja dat weet ik VM.......Beate, waar woon je dan helemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Allez nog ene keer en nu serieus!! Hij noemt Anzokak en is mijn vriendje!Nè!!!Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Slaap lekker Beate en sorry, Nien, ik moet nu eerlijk gezegd ook wel heel erg lachen. Maar we lachen je niet uit hoor! Hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Truste Nien en Anzokak..... hahahahahahahahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Even spieken nog voordat ik ga afsluitenZojuist Marie Antoinette gekeken. Voor het eerst dat ik em goed kon zien zonder drankwaas Slaap lekker allemaal, kus voor Druppeltje xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Dus je baarmoederbeer met harstslag geluiden heet Anzokak???Neeee, ik lach je niet uit, maaaar wel heel hard toe.Nu serieusMaar wat doet die dan en waarvoor gebruik je m dan wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hmmm mij van een dirtymind betichten he FotograafNou volgens mij zit je nu no harder te lachen dan ikEn ik lach al zo hard;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden