Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Dat je lekker op die geluiden kunt slapen denk ik.
Babble Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 LadiesDeze tarzan zijn batterijtjes zijn leeg (komt van het nalezen van 2 hele lange draden)en wenst jullie welterusten:lips:
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 ohhh.... nou....dat vind ik dan toch eigenlijk wel een beetje een tegenvallerDat antwoord ging ook ff in mijn mind rond maar vond dat antwoord na alleassosiaties een beetje saai.Alhoewel ik VM natuurlijk een heerlijke nachrust toewenszeer zeker met een baarmoederbeer met hartslag geluiden....Toch zegt iets mij, dat ik m niet moet aanschaffen
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Witte, hierbij de /beer in het Blauwe Huis van VM:
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nee en als je het doet Witte moet je het niet hier noemen.....,
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Bedankt fotograafNu weet ik tenminste waar het echt om ging!!Ik sluit me helemaal aan bij, nou ja, lamaarzegge Ankozak.We hebben pret gehad, maar nu is het voorbij.......Ik ga afsluiten en weet zeker dat ik na het lachen van vanavond,de baarmoedergeluiden niet nodig heb om in slaap te komen.Jullie voor staks weltrusten ER en FotoLaterzzzzzzzz
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 hahaha ER zou na vanavondniet eens meer durven.....Truste
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Welterusten Witte,Je droomt niet vaak zeg je maar ik denk dat je morgen schrijft dat je droomde van iets wat blauw was, gekke assiosiatie had enz enz.Slaap lekker hoor.
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Welterusten Witte, slaap lekker.Zullen wij dan ook maar stoppen ER?
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Je bent me net voor Foto,Wens jou ook een hele goede nacht.
witte Geplaatst 12 april 2010 Rapport Geplaatst 12 april 2010 hoi tweedekeerje zit op het verkeerde draadje.Zoek even de datum van vandaag opdaar kun je ondersteuning krijgen bij je twwede keer
Hanneke Geplaatst 13 april 2010 Rapport Geplaatst 13 april 2010 Nu hoop ik maar dat twwede keer niet afgeschrikt is. Verkeerde draadje? Terwijl het over nieuwe kansen of zoiets gaat? Nogal logisch dat iemand hier zijn verhaal schrijft. En ik begrijp niet wat er bedoeld wordt met de datum opzoeken. Ik hoop dat twwedekeer wel de weg gevonden heeft.We weten toch allemaal hoe moeilijk het is om hulp te gaan zoeken. Iemand die hier komt kan wel helemaal radeloos zijn. Die kans is groot. Laten we voorzichtig met de "Starters" omgaan. Niet zo'n korte mededeling waar je de helft niet van snapt. Alleen dat je iets kennelijk "fout"doet.Hanneke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden