Beate Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 he lieve forumvrienden, bedankt voor de reacties op mn schrijven van vanmorgen. Soms is het beter om helemaal niet meer met drinkers om te gaan, krijg je ook geen commentaar. Ik voel me hier gesteund.Vicarious, k heb vanmorgen op pag 2 nog mn blijheid, mn goedvoelen opgeschreven hier. Jij schrijft dat je met 3 bier je goed voelt vanavond, dat geloof ik graag, maar je weet niet half wat hoe goed je je kan gaan voelen zonder bier of wat dan ook!! Echt waar!! Bang?? tuurlijk, wie niet, tenslotte neem je afscheid van een goeie "vriend", maar je kunt zonder en je zal je 100% beter gaan voelen. Alle begin is moeilijk, vallen en opstaan, niet erg als je maar blijft proberen, je zult zien ineens gaat het lukken.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 heb vandaag de hele ditjes en datjes gevolgd en het duizelt me aan alle kanten, wat een verhalen, hoop dat ik binnenkort wat met jullie mee kan praten want voel me nu nog wel erg onwennig !!Weet niet zo goed waar ik op in kan en mag haken dus geef af en toe maar een seintje dat ik nog leef hopenlijk went dit de komende tijd want jullie hebben allemaal zoveel te vertellen en kennen elkaar goed dat dit wel even tijd zal vergen.Maar ga mijn best doen, mocht ik iets niet op de juiste wijze doen, geef me dan a.u.b. even een seintje want wil niet ongeinteresseerd overkomengroetjes fil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Witte:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 hoi filippaHet mooiste hier is dat je overal op mag reageren, wat je interesse heeft en alles daarom heen kun je scrollen.Reageer lekker waar jij op wilt reageren dus.Niets moet alles mag.Welkom hier en sterkte met je strijd!!!Beate das niet zo heel makkelijk vind ikom niet meer om te gaan met mensen die niet drinken.Ze zijn nl overal!!!Het zo wel het makkelijkste zijn, maar naar mijn idee niet realistischAlhoewel in de beginfase heb ik dat wel gedaan,maar om iedereen op de lange termijn kwijt te raken vind ik zo wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Truste IsaSlaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 goedeavond allemaalnet thuis van een gezellige ehbo-avond.ben nu natuurlijk klaarwakker (en nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Ha dus de mondopmond heeft je goed gedaan Igor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 heerlijk was dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 drup hoe gaat het met je hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 ZoEven "het" drankgesprek met hem gehad zojuist op msnHij heeft er respect voor, hij is zelf ernstig geminderd, dus snapt het volkomen. Ik heb gezegd dat ik me wil richten op mn eigen bedrijf, en dat gaat niet samen met een burn out en dan drinken. En dat is nog waar ook. Ik heb ook uitgelegd dat ik het niet erg vind als hij wel wat drinkt, dus dat was een goed gesprek. Geen gezeur dus morgen daarover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Maar ik neem wel even een extra groen pilletje vanavond. Je kan het maar in je bloedbaan hebben zitten. Met al die spanning.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Truste Isa.Woman, heel knap van je dat je het gezegd hebt, nu al....dikke pluim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 ik ga sluitenLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 hoi Witte, het niet meer omgaan met drinkende mensen, ja dan verlies je iedereen dat weet ik, mijn tactiek is soms/vaak om op een ander moment met drinkers af te spreken en op een andere plaats. in plaats van savonds in de pub, vraag ik of ze het leuk vinden om smiddags een wandeling te maken en daarna ergens wat te drinken, overdag drinken toch veel minder mensen. Of overdag wat te winkelen en ergens lekker koffie met of zonder gebak te nemen. En echt, soms zeg ik gewoon dat ik geen tijd heb omdat ik weet dat er giga gezopen gaat worden savonds, ik kom dan inderdaad niet. smorgens als ik dan opsta denk ik; oh ze zullen het nog zwaar krijgen vandaag..hihi, zoiets dus. Wat best wel "leuk" staat is een alcoholvrij biertje, dan valt het niet zo op en krijg je minder gezeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 wat goed van je women, dat je dat tersprake hebt gebracht. nou jij gaat morgen dubbel genieten van je date Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Beate kan me totaal voorstellen dat het moeilijk is met drinkers om te gaan, manlief van mij kan er ook wel wat van, ondanks vele discussies, gaat het gewoon door en ook andere mensen drinken om mij heen, het blijft vervelend, maar ja om nu iedereen te boycotten die drinkt is ook zo wat.....Ik blijf zelf alleen altijd nog moeite houden met feesten en partijen omdat ik dan toch erg gespannen wordt .... na al die tijd zelfs (4 jaar).Maar dat komt meer doordat ik met een borrel (in mijn idee) gezelliger was en met iedereen kletste die maar wilde (alhoewel nadat ik gestopt ben met drinken veel mensen ineens reageerde dat ik toch wel erg veel in de aandacht wilde staan, nooit gemerkt maar pas achteraf gehoord, jammer, ik dacht juist dat ik de party-animal was die de feestjes pas echt gezellig maakte).In de beginfase is het erg lastig maar geloof me naarmate de tijd verstrijkt wordt je hierin ook sterker !! Succes daarmee !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 trusten witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 trusten lieve forumvrienden, nog wat lezen in mn bedje, morgen weer vroeg op. Vicarious...proberen morgen niets te drinken, t zou fantastisch zijn, proberen hoor en laat het hier weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Truste Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Vica welkom hier en tuurlijk kan je nog niet alles weten maar we helpen je wel hoor.Igor de wond doet hartstikke zeer en alles wordt steeds blauwer maar dat is meestal pas later. Donderdag mag het verband eraf zodat de huisarts kan kijken hoe het gaat en de rest heeft zijn tijd nodig he. Lief dat je er naar vraagt.Ga nu naar bed, alsof ik niet genoeg heb gelegen vandaag hahaha. Wens iedereeen welterusten en gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 hoi filippa,ik vindt het nooit erg als anderen drinken en ik kan niet of mag niet. ik ga altijd bij grote evenementen (waar flink gedronken wordt) helpen en zie dan hoe belachelijk mensen zichzelf kunnen maken. (daarom was ik ook een stiekume drinker) en weet hoe beroerd ze de volgende dag zijn, ik vindt dat wel lachwekkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 DRUP sta je dan wel voorzichtig op? ik hoop dat je geen bloedverdunners slikt, want dan wordt je een mooi schilderij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 ik pak nog even m'n boek totdat de luikjes dichtvallen.weltrusten allemaal en morgen weer vrolijk op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 hai igor,daar heb je wel gelijk in maar dan ben je waarschijnlijk in functie, dan kan ik me voorstellen dat het eerder afstotend is dan prettig.Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat ikzelf zonder drank niet zo'n enorme held ben en mijzelf moeilijk een houding kon geven dat gaat nu al een heel stuk beter en met drank was ik naar mijn idee een welkome gast op ieder feest (alhoewel dit door diverse mensen is tegengesproken, zo leuk was ik dus niet met een borrel op).Jammer dat dat pas achteraf gezegd is, had het toch (misschien) wel eerder willen horen, of niet.....Maar ik heb ook de eerste tijd mijzelf beperkt tot vrienden die niet of nauwelijks dronken dus ik kan Beate haar probleem wel voorstellen, is best moeilijk om geconfronteerd te worden met dronken of aangeschoten mensen zeker als je nog niet heel erg lang gestopt bent.Zeker mensen die je een borrel aanbieden of misschien niet eens weten dat je een probleem hebt dat is lastig. fil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Dag allemaal ga ook mijn mandje opzoeken, morgen weer aan het werk, ben echt een nachtbraker dus eigenlijk is dit forum niets voor mij, geintje ..... Kom pas laat op gang zeg maar...... zelfs nuchter ! ha ha.Trustuh Fil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden