Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik heb me erbij neergelegd, Yajala. Gezien de mails van voor de date had ie allang moeten reageren. Zoiets dergelijks werd ook verteld en uitgelegd op Radar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 als ik de foto zo zie ya dan zou ik voor de bijl gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Jaja Yjala was even met 10 dingen bezig, maar zit in mn joggingpak en zachte sokken, zo raar maar ik hoest me de pleuris in een keer, niet normaal heb geen stem meer man,moet er net bijna van spugen zo zat ik in een hoestbui,eerst een peuk om op adem te komen! Heerlijk he zachte kleren aan,sfeerverlichting, alleen berekoud, had hij boven alle ramen open staan brrrr, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hij is wel op de datingsite geweest vandaag, dus ik weet genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Rustig nou woman miss staat ie morgen op de stoep met een bos rozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Don't think so Druppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 MMMMm,Drup...zo had ik het niet begrepen...daarheen gaan zou nog mooier zijn idd!Dan wil ik wel met je mee hoor! hihi!Doe wat je hart je ingeeft wat betreft je huis,als je in Brabant gelukkig kan zijn ga daar dan op zoek,als je je er maar goedvoelt!Ik ben ooit van van geboorteplaats weggegaan voor 2 jaar en ben blij dat ik weer terug ben!M,n mannetje heb ik in brabant ontmoet en is dus bij mij komen wonen omdat ik hier niet eens misschien weg zou willen!Dan wordt ik echt letterlijk ziek denk ik!En ach,luxe probleem?Schaam je niet!Heb je ook niet voor niets gekregen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 drup doe rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Aha Woman maar jij dus ook anders kon je het niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 quote: Originally posted by: igorben benieuwd hoe hij reageerd als er een roofvogel op poept:D Had er even overheen gelzen Igor!Nou dan berg ik me! haha!met z,n kakbak! haha!letterlijk en figuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ja maar ik heb hem een mailtje gestuurd vanmiddag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goedenavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Maar geeft niet, ik heb mn hartje weer eens laten veroveren. Ben er weer eens ingestonken. Mooie woorden. Ach ja. Weer over tot de orde van de dag. Gelukkig heb ik een leuk leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hee Hermie!Ook een hele goedenavond!Woman geen reactie op de mail gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 oooh mijn hondje springt ook direct op schoot en maar likken en dan wil hij continu op zijn buikje gekriebeld worden waar ik sta staat hij ook met zn lange haartjes, zo donzig,alleen hij heeft volgens mij anorexia want ik zie hem nooit eten of drinken terwijl hij er gewoon uiziet, zelfs een beetje mollig. Of hij is aan het Sonja Bakkeren. Vanmiddag was hij de deur uitgeglipt,met in het bos lopen luisterd hij wel maar nu dwars vvoor de auto's langs. Ik heb een uur gerend doodeng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Nop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 ik ga afsluiten. hou de luikjes niet lang meer open.weltrusten iedereen en morgen weer vrolijk op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Welterusten Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hoi Ya, alles weer ok met je nieren?Woman heb je zijn telefoonnummer? Bellen dan weet je meteen hoe het zitB)Drup lekker terug gaan naar Braboland. Ik heb 5 jaar in Breda gewoond en daar een wereldtijd gehad, wellicht dat ik ooit nog wel weer die kant op ga.Suus ik heb het de afgelopen dagen allemaal gevolgd en ben blij je nu zo helder te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Drup hou vast mijn hand en geef me een virtuele knuffel meid.Vriendschap is zo heel bijzonder! Vriendschap daar versta ik onder:Samen praten, samen luisterenSamen lachen, samen fluisterenElkaar steun bij verdriet Opgaan in elkaars gelukDat is pas vriendschap uit één stuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 das balen Woman!Zwak trouwens dat hij dan niet eens een reactie stuurt zeg!Als het niet klikt prima maar dan kan je het toch netjes afhandelen lijkt me?Truste Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ja doe rustig aan en probeer de juiste beslissingen te nemen maar mede door het geld wat vrij zal komen weet ik niet meer wat wijsheid is. Als ik toestem ben ik een rijke vrouw maar eigenlijk toch ook heel arm met mijn verleden, een alkie en een sombere toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Wow Hermie, dat durf ik niet !Nee echt niet, No way dat ik hem ga bellen. Ik heb mn zet al gedaan. Hij antwoord niet maar komt wel op datingsite, dan weet ik genoeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hermie:heart:Thanks,gaat stuk beter,lig al de hele dag te niksen op de bank,in m,n bed,in de tuin maar ach,het went wel!Moet nog even rustig aan doen maar gaat goedkomen hoor!Kan er best aan wennen zo! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Inderdaad Yajala, dat vind ik ook slap. Je kan toch een mailtje sturen als iemand je type niet is...Dan is het klaar, no harm done.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden