igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 suusje fijn dat het beter gaat nu.vanmiddag heerlijk in de zon gelegen en in slaap gevallen. even later weer binnen op de bank in slaap gevallen en ik denk dat ik zo het bed in kruip. de tijd van voorjaarsmoeheid is toch al geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 misschien last van een lentedipje Igor?? hihi,heb ik vaak in de Herfst!Dan ben ik altijd zoooo moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik ben gek op grappen Yalala maar als t omDE holy Tactive gaat geen grappen he....Zien we jou nou binnenkort ook achter t stuur met een helm op suusje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Nee hoor Igor ik had het ook als een blok en niet wakke te branden, Ik heb zin in een raket, zo'n ijsje:huh: Is ook wat nieuws blijkbaar. Ik heb bloesems hierachter op het veld, die grote bomen met witte blaadjes, zo mooi om te zien he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ja beter heel Nederland een helm geven, behalve mn buurman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Igor zo een dag als jij vandaag gehad heb, die heb ik voor mezelf op zondag ingeplandVraag je niets af, genieten genieten en nog is genieten van zo een dag is mijn advies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 nou vind het maar vreemd maar zal bij deze onder ede verklaren dat ik noooooooooit reclame zal maken dan!Mijn dank Witte voor deze tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 yw ya:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Heb je wel tussen je vingers doorgespuugd yajala, zoals we vroeger deden, haha ieks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 daar wordt je weer vrolijk van he suus, als je alles in bloei ziet staan de kuikentjes en lammetjes. en ik zag vanmorgen zo'n lief klein jong hondje ik moest hem gewoon even aaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 nou witte met een beetje geluk doe ik dat zondag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ja Igor, die bloemen, alles weer groen en in bloei, kan ik me echt beter door voelen, behallve de bijen en wespen die mogen weer wieberen,er vloog een hommel nou het leek wel een vogel zo groot hahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 zal het meteen doen Suus,noouuuu.....had net een boze overbuurman aan de deur,er was 3 keer op de auto van z,n visite gespuugd!(Jaquar) ,of mijn kinderen er iets vanaf wisten!Gelukkig waren ze het zelf niet maar wisten de dader wel aan te wijzen! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Eerst mn joggingpak aandoen,lekker relaxed,dikke sokken aan, van die zachte pluisige, of is het pluizige? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 quote: Originally posted by: yajalazal het meteen doen Suus, noouuuu..... had net een boze overbuurman aan de deur, er was 3 keer op de auto van z,n visite gespuugd!(Jaquar) ,of mijn kinderen er iets vanaf wisten! Gelukkig waren ze het zelf niet maar wisten de dader wel aan te wijzen! haha! Ja jij was het, geef toe dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 ben benieuwd hoe hij reageerd als er een roofvogel op poept:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 trusten isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 weer je toetsenbord Suus?? geintje! haha!Trek ze maar lekker aan,doe ik ook graag en dan lekker chillen!Heb zo de neiging die kleine pup elke avond op schoot te nemen maar kan het beter niet doen he!Anders leert ze het aan elke avond op de bank!Maar ze is zo zacht en schattig en wil zo graag kroelen!Dat kan je toch bijna niet weerstaan zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Truste Isa!Slaap lekker voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 yaja als je hem 1x op de bank doet wil ze het vaker. toen ik mijn hond had kroop hij de eerste nacht al stiekum op m'n hoofdkussen en als je dan zo wakker wordt:D hij lag dus geregeld in m'n bed was wel lekker warm in de winter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Even weer andere dingetjesDepeche Mode is op MTVVandaag of morgen krijg ik een stapel teksten voor de doedelzakken waar ik 1x in de maand ga oefenen om te zingen.Volksliedjes, in een rauw jasje. Soms orginele versie uit bv Letland of Turkije. (vandaar dat we er ook op kunnen buikdansen)Ik heb ze zien op treden en het publiek gaat uit zn plaat. Dus weinig roken en thuis lekker meeblehren met de radio. Tweede stem zoeken. Hier ga ik voor ! En ik heb vandaag mooie kunst gemaakt. Dat dan weer wel. Maak mij kwaad en ongeduldig en ik maak de mooiste kunst haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 ga er ook niet aan beginnen hoor Igor maar ze is zo zacht en schattig!Bijna net zo moeilijk om de verleiding te weerstaan als de drank!hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Mijn hondje ligt altijd bij me op de bank en héél dicht tegen me aan onder de dekens in bed. Als ik smorgens wakker word is het 1 groot feest. Dan word ik helemaal gek geknuffeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Haha Woman,komt er toch iets goeds uit he!Geduld is een schone zaak,wie weet denkt hij net zo als jij!Niet te snel reageren!Don,t give up he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Vriend ziek, toch een beetje ontregeld want ben dit zo gewend deze avonden.Ya ik knijp mijn handen dicht bij elkaar al had ik het anders bedoeld want wilde me daar orienteren maar miss kunnen we er over praten als ze komt. Ben ik ook niet zeker van want ze heeft en heel sterk verantwoordelijheids gevoel thuis.Verkoop huis zit in een verre fase zoals ik begreep van de makelaar. Huh? Wil een neut maar doe het niet want koppie er bij en die is niet al te best hahaha Moeilijk want sta overal alleen voor met tig adviezen. Makelaar lijkt het het beste als ik toch terug ga naar Brabant gezien mijn heimwee die ik had en mijn roots. Bleerde terug dat dit niet meer kon want ben daar uitgeschreven dus geen woning er meer kan krijgen. Hij mopperde op me dat er heel wat te huren is en de vrije sector maar is te duur voor me. Toen werd hij ff giftig want bij deze verkoop houd ik anderhalve ton over dus kan daar heel lang op teren. Ja is wel een idee dus ik heb voor elke oplossing een probleem. Wat is wijsheid en wat een luxe probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden