druppeltje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 He Suus krijg krijg er de zenuwen van. Laat je opnemen en vecht voor je kinderen. Toon je een goede moeder niet laten zien hoe je er aan toe bent maar vecht er tegen. Straks je kinderen helemaal kwijt zoals ik al zei en dan lig je echt in de goot waar je nooit meer uit komt. Jou keuze natuurlijk dit wel of niet te doen maar hier hulp zoeken gaat te ver want je bent erg ziek meisje. Aandacht vragen mag hier vind ik en moet kunnen maar mensen lam tegen de muur aan zetten omdat ze niet meer weten hoe je te helpen, goede adviezen te geven, bezorgd zijn om je kinderen en in angst gaan zitten wat je gaat doen. Dit kan niet meid en zeg dat maar eens een paar keer tegen jezelf. DIT KAN NIET ik laat me helpen!!!!!Aangepast wegen grof taalgebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ja leuk is dat, ik had zelf een kat (Stormy) die deed dat ook. Ik werd regelmatig gebeld door mensen dat mijn kat op hun bank lag te slapen. Hij had een kokertje om. En als ik dan kwam halen gewoon niet reageren en doodleuk blijven liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Trouwens Poespoes is vaak ook lang weg. Dat is ook zo'n allermans vriendje. Ik zou wel willen weten wat zij allemaal voor avonturen meemaakt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 PP, kun jij niet alvast beginnen met de spelregels in de dominonorm te gieten?Jij kunt dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 AvondAch, lees ik dat die gewraakte Domino weer teug gaat komen, op voorspraak van Dar?De meeste mensen zijn het daar over eens schrijf je Hoe weet je dat? Ik blijf het een vreemde gang van zaken vinden. En natuurlijk heb ik niet uit kwaaie wil gehandeldhet idee alleen al. Wilde de boel wat opruimen, omdat anderen dat ook wel prettig zouden vinden.En dat sommigen al in de gordijnen vliegenvoor het verplaatsen van een draadje...nou ja...het is verplaatst, niet weggegooid. Tjonge.Ik zal niet snel weer een of andere actie ondernemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 quote: Tactive, ik hoop dat jullie Woorddomino terug willen plaatsen bij Ditjes-en-Datjes. En hoe moet ik dit dan lezen?Dar zonder mening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ik zoek m'n bed op moet er morgen vroeg uit. weltrusten allemaal en morgen goed gemutst weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Buenas nochescomo estas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Draadje hangt los Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Wing, zullen we Jane nog maar eens een fijne vakantie wensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 de draadjes bovenin raken nu in de knoop van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Alles in de war Igor, bij wie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 hey Jane ben je lekker aan het genieten?heb je een beetje mooi weer daar?veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ik heb het gelezen DarOok die WDPP als actievoerder voorop'samen zijn we sterker'De Russische revolutie is er niks bij..wat een heisa..Ik houd het hier voor gezien voorlopigDegen waar ik het ook voor deed hoor ik niet..Fijne avonden week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 bij mij cathy. door de draad van domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Weg gehaald, reageerde impulsief.Fijne avond allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Kom op Alf, we maken er geen halszaak van toch?Maar als je het spel niet kent, kan het zijn dat je niet begrijpt waarom het toch echt hier juist thuishoort.Trek het je niet al te persoonlijk aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 TeveelMisschien omdat ze dat geschreven hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Igor, even serieus, voor als je gaat slapen: welterusten meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 CatyIk trek het me nu wel aangisteren was ik er klaar meeBegint het vandaag weer.Voel me dr nu knap vervelend onderhet gaat niet om die terugplaatsing het gaat over wat er allemaal omheen wordt geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ja Cathy ik moet naar bed moet er morgen om half 7 uit zijn, maar ben nu natuurlijk klaar wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 quote: Originally posted by: wingchunIk probeer een bovenfrees om te bouwen tot een stand-alone freesbank. Iemand nog tips of suggesties? Dit klinkt wat technisch allemaal.Gee idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hahahahaha Winchy En pardoes springt de poes mis want die heeft nu ook ontdekt dat tafels glad kunnen zijn. En dit is er niet zo eentje die op er pootjes terrecht komt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Alf ik snap dat je je er rot onder voelt, het was goed bedoeld en het word een hele toestand.voor jou en niet wegblijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden