fleurtje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 HoiBen nieuw hier..Vroeg me zelf af wanneer je eigenlijk kan spreken van een probleem. Eigenlijk een stomme vraag want het is een probleem als het voor problemen zorgt waarschijnlijk.Las dat sommige wel heel veel dronken/drinken. Ik drink zelf niet zo overdreven veel (denk ik?). Maar ik merk dat ik het niet kan laten. Ik toch altijd in een roes moet zitten en dit welk elke dag.Zou er graag mee stoppen :-(. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Fleur ik denk dat je de vraag al zelf beantowoord hebt. Je hebt alcohol nodig, wil de hele dag in een roes zitten. Vaak merk je pas dat je alcoholist bent als je er mee stopt. Heb je vandaag al gedronken?Kom maar gezellig naar ditjes en datjes dan kunnen we jouw vragen wat beter beantwoorden. Misschien kun je ook een klein beetje vertellen wie je bent bij Wie is Wie. Maar als je daar nog wat moeite mee hebt dan komt dat later wel. Als je bij ditjes en datjes bent, moet je naar de dag van vandaag gaan in dit geval 4 mei.Ik zie je dan wel hé?Weklom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ha fleur,dat het een probleem is, geef je zelf al aan.De hoeveelheid is niet belangrijk, wel of je lichamelijk/geestelijk afhankelijk bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Bovendien: protesteert het lijf al?Hoe oud ben je Fleur?Misschien kun je een hoop ellende voor zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ben nog effe op zoek naar hoe het hier juist werkt..Heb niet echt geweldige pc-kwaliteiten.@bolletje: Maar ik zit toch op dit en datjes nu? Of toch niet?@niwi: als je het zo stelt heb ik waarschijnlijk een probleem :-(@cathy 56: Misschien toch mezelf ff voorstellen bij Wie is Wie? Bedankt alvast voor de snelle reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Fleur, als het goed is, zie je in dat rijtje waar je nu zit, ook dinsdag 4-5 staan. Dat is de dagdraad, als je daar op klikt kom je vanzelf bij ons. Neem dan de laatste pagina van het rijtje.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 fleur,of het een probleem is, bepaal jezelf...wel weet ik zeker dat het alleen maar erger kan worden, nooit beter...als je er niks aan doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden