fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 quote: Originally posted by: AlfIk draai voortdurend doorJe bent een plaatje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 dus toch die oude kop weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Draaien jullie maar lekker door hoor, ben alweer een paar dagen hier verzeild soothe. Leef jullie maar lekker uit.Ik drink mijn melk op en ga dan een poging wagen om deze bevrijdingsdag tot een geslaagd einde te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Heb je het tegen mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nighty night. Fotograaf, Emmaroos , jullie gaan goed dacht ik.Houd vol. :present:Tot een andere keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Is inmiddels alweer een nieuwe dag Bekkieook die gaat een bevrijdingsdag wordenik ga nog even een kopjethee makenIk had het tegen jouw ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tegen wie heb jij het nu, Em? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 soothnog niet weg en de hond dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 slaap lekker soothe, till next time Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 quote: Originally posted by: fotograafTegen wie heb jij het nu, Em? Haha wat een verwarring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik drink mijn melk op en ga dan een poging wagen om deze bevrijdingsdag tot een geslaagd einde te brengen. ---------Strak plan bekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik had het niet over je icoontje Alf.Maar ik vond die andere wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 I know alf, alleen geniet ik nog even extra van mijn bevrijding, kan namelijk over 15 minuten zeggen dat ik 24 uur clean ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Em pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Alf, nu ga ik uit en slapen.Take care en tob niet, het loopt toch anders.Alfie, all the best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 same to you my man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Bekkie, ik vind het echt hartstikke goed van je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Vannacht slapen zonder dat apparaatheb er even geen zin in en M ook nietGrappigvond net een forum over apneu en het apparaat..eens kijken wat zo de ervaringen zijnzal wel schrikken wordenKomende dagen ben ik er nietzit dan op een camping in RijnsburgWoont iemand in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Gelukkig weer de vertrouwde gezichten. Was al bang dat ik er vannacht van zou dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Alf, wat leuk zeg, ook goed voor jullie beidjes.Ga er lekker van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik zit vrijdag op een camping bij Apeldoorn. De verjaardag van mijn kleinzoon vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je wel Emmaroos, dat vind ik ook van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Heb er in de buurt gewoond Alf, keukenhof moet je zeker even meepikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dat is het allerbeste wat je kunt zeggen Bekkie, trots zijn op jezelf, dikke pluim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Bloos bloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden