Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nu wordt het echt tijd om te gaan slapen geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Zo praat je niet tegen een dame Soothe:Deerbied voor de grijze haren svp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik was er lang genoeg vandaag Alf;)maar morgen vroeg opHeel graag gedaan Bekkie.Was totaal geen moeite, kom gerust zoveel als je het nodig hebt.We hebben er nl alle twee iets aan gehad vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Alllllllffffffffffffffff hahahaha ik ook nu tranen, maar wel van het lachen, ik hou het niet meer bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Trusten Witte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ben door mn rug gegaan gisterenvandaag ook nog last vandaar deze stoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Lieve mensen, ik keer terug naar m'n headsetje.Een goeie nacht allen en mooie dromen.Eerst woef uit.Sta sterk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hou de boel wel in de gaten hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 tssssssss heb t nu pas doorIk snapte al niet waarom jij zo hard moest lachen fotograafNou zie ik echt door de bomen t bos niet meerTijd om echt te slapen nu.Veeeeeeeel plezier julie nog hier!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Jij ook welterusten Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Alf, eerst leek je op mij, nu weer Drup.....Ik houd het niet meer bij, welterusten Alaine, Cathty, Witte .........anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Vergissing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 DAg SootheIk geloof dat ik deze maar houd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 haha sooth die bril heb je dan wel nodig om je hoofd weer te vindenlosbol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ga je over ons oordelen.Een hoge rechter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik stop er denk ik ook maar mee voorlopig ben ik er ook even niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 He, gelukkig is Soothe weer normaal.Ja Alf moet je doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 vind je deze leuker ER? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Truste Soothe en fijn dat het zo goed met je gaat.Toch tot gauw hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 zo zag ik eruit toen ik 18 wasmaar dan donkerbruin haar natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 nee sooth ik ga jullie oor niet delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Bekkie, nog welkom.Soms draaien we een beetje door.Laat je niet gek maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Vond die andere ook leuk, ben zo gewend aan je.Maar een nieuwe Alf is ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik draai voortdurend doorje bent wel heel makkelijk ERde ideale vrouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Verre van ideaal nu Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden