Spring naar bijdragen

woensdag 5 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 648
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja filippa ik heb librium in huis maar wil het op eigen kracht doen misschien voor het slapen. Gebruik al teveel medicijnen maar als het niet anders kan dan zal ik het zeker innemen.
Ben ook wel ff wat aan het doen tussendoor hoor ekstertje, probeer mijn afleiding te zoeken weet alleen nog niet zo goed in wat.

Lijkt wel of je opnieuw alles moet ontdekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie: dat "opnieuw ontdekken" dat herken ik ook...In het begin voelde iedere drankloze avond alsof ik me dood verveelde en ik kon mijn draai niet vinden. Ik was onrustig, kriegel en vond niks leuk...Ik moest echt opnieuw uitvinden hoe mijn avonden er wel gezellig uitzagen. Vul mijn avonden nu met grote potten thee... Moet zeggen, het went steeds beter. Heb nu ook betere zin. In het begin ging ik echt iets actiefs doen om de zin in wijn te verdrijven, maar nu gaat het gemakkelijker en heb ik soms zelfs helemaal geen trek. Het gaat dus echt beter op den duur! Sterkte meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn God, wat lonkt momenteel het flesje overgeschoten porto in de kast. Mijn vrouw is nog even beneden in de zaak bezig en ik sta hier stijf van de goesting om even te proeven, maar ik doe het niet !! Ik reageer me nog liever even af hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor de tips, Dar. Helaas gebruik ik de slaappillen al 10 jaar ofzo, ben bang om niet te slapen, verslaafd ben ik er al aan. Dat is wellicht de volgende stap. Heb net mijn schoonzus ff gebeld en het gaat wel weer nu.

Zeker ook de bemoedigende woorden die ik van jullie allemaal krijg.

Bedankt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet doen hoor Wilrijk!!!!! Zou er nu ook heel wat voor over hebben maar niet doen. Gelukkig heb ik niets in huis. Gisteren nog wel een hele fles port naar binnen gewerkt. Eigenlijk als je erover nadenkt is het geeneens lekker.

Gooi het er hier maar uit is beter als stiekum toch die fles aan je mond zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, heb vandaag 12 uurtjes in de haven bezig geweest en normaal gezien drink ik niet na het werk, of toch bijna niet. Maar heb juist gedaan met eten, ben even alleen en voor het eerst in 6 dagen besluipt het gevoel me. De zin besluipt me als een dief in de nacht. Even doorbijten, mijn vrouw komt dadelijk naar boven en gaan we gezellig in het zeteltje hangen. Even volhouden maar, het lukt me wel als ik hier even blijf ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Bekkie
wij hebben ooit is een augustuspact gesloten met een aantal deelnemers
die hier zo ongeveer in dezelfde tijd begonnen met alcoholdebaas zijn

Is t een ideetje voor jullie om een soort van meipact te sluiten??
jullie zijn vandaag al met zn vieren tenslotte.

Mij hielp het heel goed hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb mijn voetnoot dus verandert. Met de vakantie voor de boeg is echt stoppen zo goed als onmogelijk, maar ga me zwaar binnen de perken houden. Eerst nog even de komende twee weken overleven. Het gaat me lukken, ik voel het !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...