Soumy Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Geplaatst 6 mei 2010 Hallo allemaal,Hoe gaat het hier, ben al een tijdje niet op dit forum geweest, ik hoop dat het bij jullie net zo goed gaat als met mij, heb nu al ruim 2 maanden niets gedronken.Ik ben begin maart gestopt, na eerst een half jaar te minderen maar dit lukte niet, en heb toen de knoop doorgehakt, STOPPE !!!!!Het rare is ik mis het niet eens, heb ik al die jaren voor niets gedronken, en ik maar denken dat alcohol er bij moest om het gezellig te maken, nou mooi niet hoor.En geen katers meer heerlijk, s'ochtends fris uit je bed stappen zonder duf hoofd en droge mond van de drank, en geen lege wijn flessen meer naar de glasbak brengen, ja ik stond altijd behoorlijk lang bij de groene bak:$.Ik geniet nu van niet drinken, en ik hoop dat jullie dit ook straks, of ook al kunnen zeggen.Groetjes, Soumy
bolletje Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Geplaatst 6 mei 2010 Soumie ontzettend gefeliciteerd. Dat je dit helemaal alleen gedaan hebt getuigd van een groot doorzettingsvermogen. Voor jou deze slinger. :moon:v:)
Gast Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Geplaatst 6 mei 2010 Zo hey Soumytoppie hoor !!!ook van mij een bosje dus wel verdiend :present: :present: :present: :present: :present:en deze is voor de volgende maand Kom je dan nog even terug? Zou ik erg leuk vinden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden