Spring naar bijdragen

zondag 9 mei


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Meestal begrijp ik wing niet..
Zou ik daar drank voor nodig moeten hebben? :D..sorry beetje hyper vandaag..

@suusje
Spijtig dat je zo ver woont want ik kwam je halen voor een frisse neus. Kop op! Het is maar even dat je je nu zo voelt..Morgen is het vast beter..
Doe die opname. Wees niet bang..
Het komt heus goed! En die verjaardag haal je zo weer in..
dikke knuffel!!

@em
Ik wil nooit in de overgang geraken als ik dat allemaal las :(
Mag ik die fase niet gewoon overslaan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Igor: nog net op de valreep?? Je hebt gelijk, het lost niets op. Ik ga het ook niet doen.
Wel bijzonder eigenlijk dat ik er wel steeds aan denk, maar dat het geen optie is, snap je? Dat denken aan is nog een automatisme dat nog niet is "omgeprogrammeerd"zal ik maar zeggen.
Welterusten:lips:

Em: mooi dat je een fijne dag hebt gehad. Dank je voor je aanbod. :heart:
Er loopt van alles door elkaar heen op dit moment: herinneringen aan mijn moeder, met wie ik een moeizame relatie had, de confrontatie met mijn kinderloosheid, afscheid van een bestuur waar ik nu deel van uit maak, werk. Even teveel tegelijk.

Flip: het is inderdaad wel goed dat ik "morgen weer moet", de deur uit en aan de slag.

Winch: ik werk momenteel op AT basis en moet morgen een plan bespreken voor verdere reintegratie, terwijl ik het liefst helemaal niet meer terug ga. Dat is geen optie, dus ik ga wel en ga ook wel mijn best doen, maar ik zie er tegenop. Heb het idee dat ik enthousiasme moet tonen terwijl ik dat helemaal niet voel.

Misschien fleurt de film van Woman me op, ik ga even kijken.

Misschien tot later.
Voor iedereen die gaat slapen: sweet dreams :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn ook pijnlijke dingen Jann. Zowiezo een moeizame moeder-dochter relatie, weet er helaas alles van. Onvrijwillig kinderloos lijkt me zo moeilijk. Mijn pleegmoeder kon zelf ook geen kinderen krijgen en is daar psychisch totaal aan onderdoor gegaan, is heel erg.
En op zulke dagen als vandaag voel je die pijn dan weer in alle hevigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cathy gelukkig was de asbak heel,werd me echt teveel. Ik ben van nature geen gooier,wel een gooise

Emma ik ben net buiten een frisse neus wezen hlen en wat gekalmeerd maar je bent een schat:present:

Wing zir er over te pikeren wat te gaan doen, ik wou idd graag die opname maar ik hoopte de laatste week vol liefde en samen zijn door te brengen en dan heb je alleenn maar ruzie en de kids ruzieen lekker ook ff met elkaar de hele dag, Maar ik denk over wat ik doen ga en ga morgen eerst de kliniek eens bellen over dit gevoel wat ik nu heb. Ben bang... maar jij bent een schat:heart: en dat blijf je:musicnote:

Fleur gelukkig maar zeg pff ik schok. Wou uit boosheid ook drank halen maar ben gauw naar de redbull gelopen,die stonden ernaast.

ben nog erg gefrustreerd,boos,angstig en onrustig maar even net met de hond de frisse lucht in nielp wel wat. Ik moet gewoon de hele nacht met de hond naar buiten gaan!

Maar wat anders wat me zorgen baart, wanneer is de meeting? Dan weet ik of ik al terug ben indien ik wel naar de kliniek ga

verder maar even teruglezen,dan reageer ik verder en een valiumpje nemen of 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

En verder zou ik het op prijs stellen


dat als er mensen zijn die denken dat ik malle eppie ben


dat ze daar een apart draadje voor zouden openen.



quote, ik vind je een lieve eppie mag ik daar ook een draadje voor openen wing

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, ik denk beslist niet dat je malle Eppie bent en dat weet je dacht ik ook wel van mij.
Ik begrijp jouw teksten alleen gewoon niet en ik ben beslist niet dom, helemaal niet juist, als ik dat even over mezelf mag zeggen.
Alleen denken en voelen we in een andere dimensie denk ik.
Soms zijn er mensen ingelogd die net zo als jij denken en dan heb jij het naar je zin, dat kan ik merken.
Ik ben dan even weg want dat ligt me niet, geeft toch ook niet?
Maar malle Eppie? Echt niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Em, meestal ben ik van tevoren "gewapend" tegen moederdag ed. Maar tegenwoordig komt alles "onverdoofd" binnen en dat moet ook, maar het is niet altijd gemakkelijk.

Cathy: ik zal proberen zo eerlijk mogelijk te zijn. Dat wil ik ook, want ik hou niet van veinzen, maar ik vind het heel moeilijk om te zeggen dat ik geen plezier meer heb ik een groot deel van mijn werk. Toch zal dat moeten.

Wing: AT = arbeidstherapeutisch. Omdat ik in de ziektewet ben heb ik het gevoel dat ik niet mag vragen. Ik moet weer aan het werk en wel zo snel mogelijk. Dat is het oude gevoel van: je moet niet zeuren, je moet werken voor de kost. Maar daardoor kom ik moeilijk toe aan wat ik nou eigenlijk wil en wat de mogelijkheden zijn voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, ga in bed liggen, sluit je ogen en bedenk dat er ergere dingen zijn.
Je hebt nu je bed nog. (sorry, de bank) oei, minpunt Cathy.

In de deken op de bank denk je met gesloten ogen en in een zo prettig mogelijke houding: ik ben een goed mens, ik heb goede intenties. Deze situatie is onstaan vanuit ziekzijn (alcohol) en dat is niet wat ik wil.
Nu geloof ik dat de toekomst beter kan worden, alleen is dat hier en nu nog niet zo.
Hier en nu kan ik er niets aan veranderen. 'ik vertrouw op de toekomst'


Zoiets kan je helpen.
Zorg nu goed voor jezelf. Eerst jij, de anderen komen later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...