Spring naar bijdragen

zondag 9 mei


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hier gaat het goed Flip. vanmorgen naar mams geweest, maar die snapt het allemaal niet meer. (alzheimer) eventjes gesport vandaag en toen ben ik vanmiddag op de bank in slaap gevallen :D
ik duik zo weer m'n bedje in, mag morgen weer werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flip meestal herkent ze mij nog wel, maar zo af en toe zit ik tegenover haar en dan vraagt ze jij bent toch 'igor' (:D ) mijn dochter? je groeit er langzaam in mee en nu gaat het wel, maar toen ik nog niet wist dat ze alzheimer had was dat heel vervelend en haar gedrag onbegrijpelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal.
Vandaag was het een gezellige dag hier met de kinderen en de kleinkinderen.
Wel superdruk en jammer dat de kids niet buiten konden spelen.
Ik lees net dat Fleur zo ontzettend goed bezig is geweest, meid, ik had het je niet nagedaan.
Werkelijk, mijn grote hoed gaat voor je af hoor!!!
Wat ik ook jammer vind is dat er wat negatief over de draad van gisteren wordt gedaan, die overgangsdraad.
Ik ben degene die begon over een draad daarover te openen en vind het jammer dat het intieme, waar sommige vrouwen graag over praten, zo afgedaan wordt.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een aantal heel dierbare vriendinnen heb. Maar nog nooit heb ik met hen over zulke zaken gesproken terwijl ik wel de behoefte voel om het ook daar eens over te hebben.
Je kunt dan naar andere fora gaan die daar speciaal over gaan maar daar heb ik niet dezelfde binding mee als met jullie.
Met weinigen kun je ook over alcohol praten, of over het leven zelf of wat dan ook. Hier kan dat allemaal en daarom ben ik daar ook zo blij om, met ons, met jullie.
Jammer dat er dan toch zo negatief wordt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet flink opgevrolijkt worden anders bel ik de kliniek af!!! Net weer fikse schreeuwende ruzie gehad, asbak zelfs door de kamer gesmeten[wel een sterke trouwens,was van glas en is nog heel] ik wordt zo gek van dat genegeerd wordenen getreiter dat ik compleet doordraaide. Kids hebben 2 weken vakantie dus is al heel erg druk in mijn hoofd en dan dat er bij, plus de spanning voor vrijdag en het missen van mijn kindjes verjaardag en nog zoveel te regelen en te doen. Ik kan het gewoon ff niet meer aan. Dus vrolijk me please wat op of bel me want er gaat zoveel door me heen nu,

sorry het is niet dwingend bedoeld en wing:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een waardeloze dag vandaag: ik voel me eenzaam, verdrietig, gespannen. Zie als een berg op tegen morgen (werken), zo wie zo tegen de komende week/tijd.
Voel me weer wegzakken in een negatieve spiraal. :(

En toch: ik heb niet gedaan wat ik anders zou doen. Drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In elk geval heb ik wel eens over een paarse peer gedroomd. Telt dat mee?
Volgens mij hoef je niet in de war te zijn Wing.


Em, ik begrijp de behoefte aan praten over het onderwerp heel goed.
Voor mij gaan dingen wel eens net over het randje.
En anderen hebben andere randjes.

Em jouw onderwerp, daar wil ik best met je over pb-en, ik had wel herkenning in jouw
verhaal.

Adam, jammer dat je al weer weg gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor dat is wel heel vervelend meid, maar fijn dat ze je in ieder geval nog herkent, is
erg moeilijk lijkt mij om je moeder zo achteruit te zien gaan, maar fijn dat je haar
gezien hebt vandaag, blijft toch je moedertje. Maar moeilijk.... sterkte daarmee !!

Met mij ging het eigenlijk helemaal top vandaag, veel cadeaus van kinderen en manlief
en mijn moeder was nuchter als een visje dus viel alles mee, had nogal een steen in
de maag van vorige week maar zo zie je hoe snel een mens weer opknapt, gelukkig maar.
Lekker de stad in geweest helemaal gezellig.

Maar zag dat je zo je bedje in moet dus trustuh voor strakkies en werkse morgen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...