fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dochter is wakker...Nog geen cadeautje..hmm. Denk dat ze het is vergeten ;-).Ff naar de winkel dan maar. Nog veel plezier aan allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 ook voor jou goedemorgen Bolletje Ben er zelf vast een aantal vergeten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dank Bol. Da's balsem op de wonde.Ik moest het toch eventjes kwijt.En jij ook dank, Dar voor je lieve woorden.Ik wil ook zo'n kroonluchter Dar! Komt die van soneX? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ah net mijn cadeautje gekregen Ze was het dus even vergeten..En kijk eens aan ze gaat zelfs naar de winkel voor me gaan. Helemaal uit haar zelf! Wat een schatje..Meestal hangt ze nu in de zetel tot het ontbijt geserveerd wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 O ja joh Dar, hebben ze daar van die leuke spullen. Ik kom er eigenlijk nooit omdat ik het op de een of andere manier in verband breng met rasechte huisvrouwen Toch eens van dat vooroordeel afstappen dan.Ik vind het trouwens erg leuk voor de moeders die vandaag leuke kadootjes krijgen.Wat zijn de winkels op zondag bij jullie vroeg open Fleur. Hier pas om twaalf uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Goeiemorgen jacc, Vie, isa, Desi, Emmaroos, sienna, bolletje, fleurtje, Dar, en niwi ... volle bak hoor:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Goedemorgen allemaal,Nog even hier schrijven voordat het huis volloopt.Zoon komt straks al want vanmiddag moet hij naar FC Groningen, de anderen komen rond 1 uur.Vie, ben blij dat je goed geslapen hebt.We gaan gewoon door hoor, was zo leuk, zou jammer zijn als we stopten.Jacc, dat hoor ik niet vaak dat er iemand is die dat luhtje ook kent. Zelf bij Douglas weten de verkoopsters het niet allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ah Vie wij hebben hier een GB express achter de hoek. Die zijn elke dag open van 7u tot 20u. In het weekend van 8u Leuk maar gevaarlijk soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hihi, kan ik me indenken Fleur. Hier is op zondag helemaal niks open, nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Emma, dat luchtje moet ik ook bij een speciaalzaak kopen, prijs is er helaas ook naar maar het is zo lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Deze mama gaat aan haar ontbijt beginnen..Goh het is bijna middag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Nog ff snel dan Fleur: gaat goed met je he??? Jeetje, nooit iemand zo zien veranderen in een paar dagen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dar, het is Perles de Lalique.Jacc, ik kreeg een keer een proefflesje bij de zaak die ik net schreef, dus ze hebben het wel maar niet altijd.Als het straks op is, weet ik niet waar ik het kopen moet.Waar haal jij het dan?Mag ook pb hoor als het niet op het forum kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Emma Ik PB je inderdaad wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Inderdaad Yvonne, Fleur hoor je wat Yvonne zegt?Je bent erg veranderd, heel mooi om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dank je Yvonne Gaat wel goed met me..nog een beetje moeilijk met allerlei dingen. Maar kan het ook verwerken zonder drank toch? We gaan er gewoon voor! Moet lukken, en als het niet lukt dan nog nemen we de draad weer op.Dag vier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Jullie zijn schatjes!!Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Toppie, lekker eten en genieten van je dochter!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Meiden, die Perles de Lalique kun je gewoon via internet bestellen hoor, bijvoorbeeld via http://www.parfumwebshop.nl/ . Ik ken het luchtje niet maar klinkt wel heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hai allemaal, nou moet zeggen dat ik schandalig ben verwend :$luchtje, blommetje, badspulletjes, leesboekje en bonnen van een parfum zaak,oej oej oej, dan heb ik het toch wel erruggg goed.Zoonlief heeft het geld voor het cadeau voor mams wel "geleend" maardat mag de pret niet drukken.Lekker ontbijtje gehad, voel me een bevoorrecht mens, ff vasthoudendat gevoel Ga zo naar mijn moeder met de kinderen, heb gezegd dat ze fris en fruitigmoet zijn anders ga ik linea recta weer naar huus. Ben benieuwd.Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ondanks dat het voor sommigenniet makkelijk is vandaag !!Groetjs Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ja he Dar, errug en dan toch soms mopperen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dar ik merk dat iedereen er "stil" van is, dus ga er maar snel vandoor.Begin al te wennen aan je "bruine" hoofdje, verwar alleen mijzelfaf en toe met Fleur door het clownshoofdje !! Zit te denken overeen andere avator is dat handig denk jij?gr flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ga er nog even over nadenken, toedels !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ik denk af en toe ook wel eens dat er een heleboel Vie's rondlopen.Ik kijk dan meestal ook maar naar de naam, niet naar het icoontje.Ja, nog 1 bak koffie en dan aan de slag. Schandalig zoals de tijd vliegt.Plezier vandaag Dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Aan alle (stief, groot,..)- MOEDERS een hele fijne zonnige (en nuchtere dag) gewenstikzelf ben juist bezongen door mijn kleine jongen (22j) het is niet onze officiele moederdag die wij vieren, maar hij had het toch in zijn gsm gezet om het toch niet te vergeten. hij was bang dat ik me verdrietig zou voelen nu vandaag zoveel moeders worden gevierdwas zo lief, kreeg effe een kropje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden