fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ja Witte, maar een ochtendmens zal ik nooit worden, hoor.Alleen heb ik zonder alcohol minder uren slaap nodig: 8 uur ipv 12, dat scheelt een stuk.Alf, krijg je geen honger als je dat brood ruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ben bezig met een verwarmingombouwligt al een jaar in huisis nu op maat gemaakt maar moet nog geschilderdMorgen wordt het aardig weer begrijp ikdus dan maar eens de kwast tevoorschijn halen..Vroeger stelde ik uit, want beneveldnu stel ik nog steeds uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Helaas kunnen we de alcohol niet overal de schuld van geven er bestaat ook nog zoiets als karakter Alf.Jammer he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ben blijkbaar niet de enige fotograafRaar volkje zijn we.Trusten. Zoef zoef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Fotojazeker, straks even proevener gaat niets boven vers gebakken brood helemaal niet goed voor het slapen, maar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik ging juist met een paar glazen op midden in de nacht een muurtje of een deur schilderen. Eigenlijk deed ik alles 's nachts, met drank op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hahah krijg ook gratis consult van Wittehet ligt aan mn karakterdaar heb je een punt WitteUitstelgedrag. Moet daar nog eens een psychologische verklaring voor vinden..Of heb jij een idee Witte?Alleen als het gratis is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alf speciaal voor jouIn welke mate voel je de eetdrang tot het eten van die plak brood? Geef een cijfer dat aangeeft hoe sterk je zin in die plak brood isWat voel je precies waar voel je het? Wat merk je, waar in je lijf voel je de zin in die plak brood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Heb je ook snorharen Foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Daar ken ik je niet goed genoeg voor AlfProber eerst bovenstaand bericht maar is in te vullen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zo, wat een vragen1. Cijfer: 82. voel een wee, wat onrustig gevoel 3. in de maag en mond, speekselklieren werken4. ik merk een sterke aandrang, nieuwsgierigheid ook:is het gelukt, gaar..5. maagstreekZo genoeg dr Anna Freud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Die snorharen schijnen bij een vrouw vanzelf te komen als je ouder wordt.Maar ja, ik hou wel van klussen, gelukkig maar, met mijn inkomen. En ik heb nog wel meer mannelijke eigenschappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik heb nog wat vrouwelijk eigenschappen FoHebben we in de verkeerde rij gestaan?Bij het uitdelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 haha das veel te veel eer AlfLaten we elkaar maar lekker een klein beetje in de gaten houdenDaar komen we allemaal veel verder mee;)Ik ga opslomen, ik wist niet dat het weer morgen beter werdThnx Alf voor dat bericht.Zonde om morgen de halve dag te verslapen.Slaap lekker allemaal en goeiemorgen voor de vroege vogels die dit morgen allemaalbijlezenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Grappig wel ben er ooit bij toeval achter gekomen dat mijn opa, moeders zijde bakker was. Heb de man nooit gekend. En zelf kom ik uiteen boerengeslacht, lang geleden dan he.Hou ook van tuinieren, eigen groente verbouwen heb ik altijd gedaanook op een flat. En dat terwijl er toch geen sprake kan zijn vanenige genetische overdracht, merkwaardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Slaap lekker Witte Alf, verkeerde rij? Misschien hebben we gewoon uit elke rij de beste eigenschappen gekozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 HaahaJa zo kun je het ook zien fotolaten we het daar op houdenBrood is klaar inmiddelsdus ga eens proeven en dan naar bedMoet morgen schilderenzou nu ook kunnen a la Foto,maar kan het beter buiten doenDus Fo, misschien moet je nu ooknaar bed heb je weer een uur gewonnenTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Truste Alf, sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 O nog evenWitte, je leest dit morgen vast nog welzojuist gevondenuitstelgedragHeb last van procrastinatiehad al apneukomt dit er nog bij:D:Den nu dus aan de slag geen excuus meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden