witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Gelukkig wel Soothe.Mag niet klagen, gelukkig.Met jou ook wel zo te lezen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 dat is toch niets voor jou om zomaar wat te typen Witte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Er zijn altijd meer ongeregelde situatiesdan geregeldeMet zekere regelmaat.. Dus daarin kun jein reinheid rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Nee Fotowant was aan het viool spelen en daarna het forum opwas er iets te meldendoor mw Sonja?Zag wel laatst Xavier Guzman weer bij DWDDzag er triest uitwas weer gaan drinken en toen ingeklapt op het podiumen kwam dus vertellen hoe dat was gegaanMen had duidelijk moeite met zn situatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alf, niet dollen;)Structuur is belangrijk.Daar ontbreekt het mij doorgaans ook aan.Witte , even over de rust.Ben je een slecht slaapster?Correctie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 quote: Originally posted by: AlfSoothe Snachts zit ik hier rustig ik ga regelmatig laat naar bed nu de reinheid nog:D Past helemaal bij mij, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Heeeeeeeee Marjo, jij was toch al naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 De structuur is er wel het is alleen de verkeerde structuurMoet hem wat aanpassenmaar of dat ooit gaat lukken?Als ik vroeg naar bed zou gaanen anderen zitten nog beneden dan voel ik me wat alleen in bedalsof ik ziek ben...Ga dan lezen en dan wordt het nog laat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Nee dat niet Soothe,Ik ben gewoon meer een nachtmens dan een ochtendmens.Ben vaak nog veel te wakker op een tijdstip dat ik eigenlijknaar bed zou moeten...Probeer het wel door de week zo goed mogelijk te doenen me er aan te houden, maar 1 dag vrij en ik laat het direct weer varen.Das mn makke.Kom het nu ook tegen bij eten de baasOp tijd naar bed, zorgt ook daar voor rust.Het is dus gewoon neit te ontkennen hoe belangrijk die R is........(helaas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Yep Foto!Nog even dan doe ikmijn ogen dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat van Guzman heb ik dan weer gemist, weet je nog welke dag? Dan kijk ik op Uitzending gemist. In een ander programma (al opgenomen) geeft hij voorlichting over stoppen. Wrang, he?Bij Sonja B. moest ik aan jou denken, omdat het om een man ging (120 kg) met hapneu, die al 3 jaar niet naast zijn partner had geslapen vanwege het lawaai van hemzelf en van het apparaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Witte hoe gaat het met dat eten eigenlijk en de kilo's?En Fotoja jij kan er ook wat vanmet dat nachtbraken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik ben zeer structuurloos, echt waar.Loop steeds achter m'n staart aan te hollen.Een mega chaoot.Ben ik driftig aan het ruimen, dan is het elders weer een bende.Voor mijn gevoel kom ik nooit klaar.En... dat had ik niet toen ik dronk.In de rustige fases, had ik zeer veel structuur.Het is maar raar allemaal, vinden jullie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Gaat ook vrij redelijk Alf, moet nu alleen nog leren dat ik niet door moet gan met dieten, maar alles moet inzetten op dit gewicht vasthouden..Das best lastig als je lekker gaat met een dieet.Maar ja op de lange duur geeft dieten weer een terugvalen daar zit ik helemaalniet op te wachten, zult u wel begrijpen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Grappig dat je an mij dachtmaar alleen vanwege de apneudie 120 kg klopt niet hedat zijn er 96..Ja dat apparaat hoor je idd welals ie voluitgaat. ben er even mee gestoptvind het geen succes, maar moet doorzetten van die aardige vrouw die hem bracht...Ach, operatie staat gepland 23 juniTot zo lang kan ik hier nog schrijvendaarna.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 En dan te bedenken dat ik sinds ADB steeds vroeger naar bed ga! Soms al om een uur of 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 als ik dat zo lees Soothe, lijkt het me niet zo raarAlcohol neemt onrustgevoelens en chaosgevoelens wegAls t boeltje boven vrij aardig verdooft is is het niet zo vreemd dat je nu meer chaotischer bent lijkt mij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat kan Witte, een nachtmens.Ik heb altijd veel slaap nodig gehad.Eigenlijk ben ik nu te laat.Morgenochtend gebroken.Ik ga maar slapen.Trusten aan de nachtbrakers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 haha fotograafweet je nog in het begin dat je hier op het forum kwamdat je ons zat te bestrijden toen we zeiden dat je patroonecht wel zou veranderen???Leuk om te lezen dit, vind je ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Haha die Fotovroeger naar bed..Voorheen ging ik laat naar bedomdat de fles nog niet leeg wasNu ga ik laat naar bed omdatin nog thee moet drinken en brood bakken..Of gewoon nog te wakker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Truste Soothe,slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Soothe, slaap lekker Ik presteer het om drie dagen lang over de stofzuiger heen te stappen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Soothe sleep well Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Witte, je hebt een punt. Het snijdt hout.Dat zal het óók zijn.Kan ik bij jou in therapie, tegen een redelijk tarief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 zolang je mij een klein beetje in de gaten houdtmag je geheel gratis;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden