Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Fleur, doe een beetje slasaus in een kommetje, kerriepoeder erbij en roeren maar.Een paar sneetjes brood in blokjes snijden en dippen maar, mmmmmmmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Welterusten Wing:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 slaap zacht WingIk kruip ook mijn bedje in. Gaat het hongergevoel op zijn minst weg.Kan het zijn dat als je stopt met drinken je chaotischer wordt? Ik vergeet tegenwoordig zo veel. Maar echt onvoorstelbaar veel...Misschien heb ik nog maar één breincelletje. Stel je voor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Aaaaaaahh Vieieieie, vertel nou, hahahahaha.Hier ben je veilig, wij vertellen niks verder. Nee he Witte??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ben ik nou zo een muts dat ik op zaterdag boodschappen haal voor t weekend,vraag ik me opeens af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Onze lippen zijn verzegeld en onze typvingers vastgebonden toch ERBij ons is dat geheim veilig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hmmmmmmm klinkt lekker Em..Simpel maar lekker!Soit ik ben aan het zeuren..Is die ene cel in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goedenavond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 hee fotograaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik ben er eens vandoor.Dochter morgen weer een dansoptreden Vandaag was alvast super!!Mijn genen Slaap zacht allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Wing, catch as you can if you can, on the other site.De ook-zeurder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hartstikke veilig Witte.1 hersencel? das nie veul.Hoi Foto, weer wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Volgens mij is t nog niet zo simpel uit te leggen ER.Duurt best lang voor we antwoord krijgen...Moet haast wel een lang verhaal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 of........liefje is net thuis gekomen, dat kan ook nog natuurlijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja of het mannetje is thuisgekomen, tralalalala:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 1 hersencel Fleur? Das nie veul.Welterusten hoor.Hoi Foto, ben je weer wakker?Dat zeg ik Witte.......hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Wakker sinds wanneer Em? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja we zitten beide weer op onze top van nieuwschierigheid ER haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nee, mannetje is nog steeds bezig met zijn leerlingen.Hihi, ik moet vreselijk lachen om jullie meiden!Maar het is abnormaal laat voor mij, jemig, zo laat ben ik haast nooit op.Wel een heel dikke En dat geheim... hihi, verzin zelf maar.Fijn dat jullie er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Oh weet ik niet Foto, ik meende ergens gelezen te hebben dat je naar bed ging.Maar misschien was dat vanmorgen wel en ben ik harrie in de warrie.VIE!!!!!!!! Waar ben je nou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ????? was hij jou leraar ook dan vroeger Vie?Of maak ik nu een story verhaal vanuit mn nieuwschierigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Oh, daar is ze al, nou wij zijn ook superblij met jou hoor!! Ik in ieder geval:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 In dit geval was t niet erg hoor dat je in wij-vorm dacht ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik heb net alles gelezen, Vie, ik ben ook nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja Witte, hij was vroeger mijn leraar. En ik weet zeker dat ik vannacht geen oog dicht doe omdat hij me uitgebreid gaat vertellen wat hij weer allemaal meegemaakt heeft vanavond. Diie kan kletsen!Zo aarzelend als ik in het echte leven ben, zo spontaan is hij in het echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden