lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hee Fleurwat zegt jouw lichaamstaal over dat zuurin je maag, iets moeilijks te verteren?brandende kwesties actueel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hoi Akelei,das lang geleden.hoe is 't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ok Fleur, haha, ik dacht dat je het zuur=rot had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Bah Fleur; gooi er een einner in meid!Zeg allen: willen jullie (hier in het noorden) eens naar buiten kijken?Naast de maan, van hieruit rechts is iets te zien wat op een ster lijkt, maar... dat kan haast niet!Het lijkt meer op een klein streepje, met een staart eraan.iemand enig idee wat het is?Ik zie verder ook geen andere sterren.(en mijn bril ligt in de auto) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ima culatia conseptio (ofzoiets fleurtje?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 is dat onbevlekt Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 In koor: ... er zit een wolk voor!!!ja ff wachten, ... ff wachten....Witte, ik ben ook melig, zou ook het liefst even uit de band springen.Nu die band nog opduikelen uit de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ben niet met je mee jane Zijn alle kwesties niet actueel eens je er terug mee bezig bent?Hmmm..ik ga mezelf nog eens slaan denk ik Oei heb net iets raars gedaan met pc. Is kijken of ie dadelijk in orde is.:$: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 jaaa Jane idd onbevlekt ontvangen...Maar heb geen gymnasium gedaan, vandaar dat mn Latijns ietwat beroerd overkomt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Het is in elk geval overduidelijk groter dan een ster.Nu het donkerder wordt zie ik wel andere kleine sterren (het wordt weer een frisse nacht mensen).Wat voor sateliet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Cathy, ik keek even met de verrekijker en ja, een heel smalle maan, ernaast een ster met duizenden brokjes ster, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hey wat jullie zien moeten wij toch ook kunnen zien? Niet dan? Euh ff gaan kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Niet jezelf slaan Fleurtjedan maar op een kussen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Fout dus..Hier is geen maan te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Die band ligt bij mij voor het grijpen Cathy,ik miste alleen de guts om m te gebruiken zonder alcohol.Alhoewel hij inmiddels al weer op veilige afstand ligt......Soort van Tita tovenaar van het forum.Zo ligt hij dichtbij en een uurtje hier op het forum en plop alles staat weer stil........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik ga vandaag voor de veranderingmaar eens het goede voorbeeld gevenaan dochtervroeg erinwant vroeg er weer uitwelterusten allemaalenne geen dingen doen die ik ook niet die he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Truste Janeen slaap lekkerWat zal die puber dochter morrendat haar moeder zo verstandig is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Droom zacht Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Trusten Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Welterusten Jane!Hee Witte, bedoelde je dan getriggerd te zijn? Da's niet leuk..ik denk dan meer aan een goed muziekje opzetten en ff swingen of zo.Fleur, ik wist niet dat je kids had meis.Hier inmiddels weer een dikke grijze wolk voor de vreemde grote ster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Oh jawel Cathy..eentje dat veel moppert Ff lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ja idd dat wil ook weleens helpen Cathy,Maar bijlezen en meedoen op het forum, was/is gelukkig genoeg vanavond;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 OOOHH, het is iets heel bijzonders, emma ik heb ook even de kijker erbij gepakt, het lijken wel 7 sterren vlak bij elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hoi iedereen, wat een prachtige dag vandaag dat ik heb gehad. Ik kom maar heel even goeienacht zeggen. Morgen vroeg er uit voor een dagje in de haven. Dus, dan ben ik van de partij hé. Alles bonne iedereen ? Heb ik iets gemist ??Zal het morgen dan wel even nalezen.Nighty Night en een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Fleur, gewoon even uitleggen dat ze/hij daar ws zelf het meeste last van heeft, van gezeur....toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden