lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Kruimel je gaat goed,gewoon per dag bekijken helpt ookals je opstaat: vandaag neem ik die eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 nee nee gelukkig niet Jane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Sorry voor mijn uitval daarnet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Kruimel zet m op !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 He Jane4, je hebt gelijk 24 uur niet moet kunnen.Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Em:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ER, ik heb het ook wel is.Soms zit je in de flo (ofzoiets) van het forum,en dan zeg je iets, waarvan je later denkt: waar maak ik me nou zo druk om.Tenminste dat heb ik dan.Misschien goed om het tegen diegene ff duidelijk te maken, dat heldert vaak op(weet ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 goedenavond mede ... ja wat juist hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Goed dat je er weer bent Em!Heb je trouwens weer in dat ene bekende gebied gewandeld vanmiddag??Nog last gehad van....rupsjes???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hoi Witte, hoi Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wat wel zeer blijft doen is dat ik zoveel lieve mensen om me heen pijn heb gedaan, vertrouwen beschadigd, verloren!!!!?En het opbouwen kost heel veel tijd en geduld, ik heb ervaring ben vaker gestopt voor lange tijd. Stom om dan toch weer dat eerste glas te nemen.Het blijft oppassen en om je heen kijken naar alles wat er wel is aan leuke dingen. Bv. man, kinderen, kleinkinderen er is zoveel maar ik moet wel blijven kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 pfffffffff soms gaat het hier nogal aan toe zeg...Diep in en uitademen is een manier. Soms is het echt niet prettig meer om elke dag wel opstootjes te lezen.Gewoon laten gaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik kan er gewoon niet tegen dat ik mijn gevoel bij een bericht vertel en dat daar dan op gereageerd wordt met: nou als je het dan niet begrijpt, hoef ik ook niets uit te leggen.Met andere woorden, daar ben je toch te dom voor.(en dat laatste heeft puur met mezelf te maken, een behoorlijke pijnplek) Vandaar even mijn felle reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ik heb het zuur...en dat is niet interessant maar wel enorm vervelend.I have a boring life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hoi Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Leg es uit Cathy???Hahaha.we waren vandaag in Annen, Eexterzandvoort, Gieten.....Rupsjes? Ben zo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wat grappig (nou ja... voor jou niet) dat jij dat zo leest Em, ik lees het heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Vertel es Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Kruimel,en ik maar denken dat je een man bentmet dat vreemd ander hoofd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Em juist in die contreien stierf het vorig jaar van de rupsjes, van die heel kleine groene.Ik heb ze ook nu al gezien... brr, ik hou dr niet zo van hoor. Ze hangen aan draadjes aan de bomen, vreten al het blad weg en ze laten zich zo op je vallen, jekk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Aan Em, ik denk dat je eerste reactie misschien wat uitgesproken overkwam en daarmee de toon al gezet was. Dat is het vervelende aan iemand niet horen of zien..lichaamstaal en intonatie doen behoorlijk veel in een gesprek en nu kleven we een beeld op hoe een zin is gevormd en dat strookt niet altijd met de werkelijkheid.Tot daar mijn inbreng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Haha, ja ik dacht ook dat Kruim een mannetje was!!Fleurtje, heb je misschien gisteravond toch nog iets heel vreemds gegeten? dat je het zuur hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Oei ik heb iets gemist Em Wat juist vertellen? Over mijn zuur? Wel het brand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nou, geen rupsjes gezien hoor Cathy. En zo zie je maar hoe dingen gelezen kunnen worden.Fleur, daar heb je misschien gelijk in. Laat ook maar, het is al over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nee Cathy..Niet meer gegeten..maar denk dat het aan het spuitwater ligt. Toen ik zwanger was had ik ook behoorlijk last van gassen (in drank ).Misschien ben ik zwanger van den heilige geest? Mijn naam begint tenslotte met Maria..Ooooo..ok ben weer aan het l****n (geen gevloek hé) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden