Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ER, ik heb het ook wel is.
Soms zit je in de flo (ofzoiets) van het forum,
en dan zeg je iets, waarvan je later denkt: waar maak ik me nou zo druk om.
Tenminste dat heb ik dan.

Misschien goed om het tegen diegene ff duidelijk te maken, dat heldert vaak op
(weet ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wel zeer blijft doen is dat ik zoveel lieve mensen om me heen pijn heb gedaan, vertrouwen beschadigd, verloren!!!!?
En het opbouwen kost heel veel tijd en geduld, ik heb ervaring ben vaker gestopt voor lange tijd. Stom om dan toch weer dat eerste glas te nemen.
Het blijft oppassen en om je heen kijken naar alles wat er wel is aan leuke dingen. Bv. man, kinderen, kleinkinderen er is zoveel maar ik moet wel
blijven kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan er gewoon niet tegen dat ik mijn gevoel bij een bericht vertel en dat daar dan op gereageerd wordt met: nou als je het dan niet begrijpt, hoef ik ook niets uit te leggen.
Met andere woorden, daar ben je toch te dom voor.(en dat laatste heeft puur met mezelf te maken, een behoorlijke pijnplek)
Vandaar even mijn felle reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em juist in die contreien stierf het vorig jaar van de rupsjes, van die heel kleine groene.
Ik heb ze ook nu al gezien... brr, ik hou dr niet zo van hoor. Ze hangen aan draadjes aan de bomen, vreten al het blad weg en ze laten zich zo op je vallen, jekk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan Em, ik denk dat je eerste reactie misschien wat uitgesproken overkwam en daarmee de toon al gezet was.
Dat is het vervelende aan iemand niet horen of zien..lichaamstaal en intonatie doen behoorlijk veel in een gesprek en nu kleven we een beeld op hoe een zin is gevormd en dat strookt niet altijd met de werkelijkheid.
Tot daar mijn inbreng ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Cathy..
Niet meer gegeten..maar denk dat het aan het spuitwater ligt. Toen ik zwanger was had ik ook behoorlijk last van gassen (in drank ;)).
Misschien ben ik zwanger van den heilige geest? Mijn naam begint tenslotte met Maria..
Ooooo..
ok ben weer aan het l****n (geen gevloek hé)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...