Mai Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 GoedenavondAllereerst een excuusZoals jullie begrijpen heb ik de drank nog nietonder controle/laat me misleidenBen me bewust dat het nieterg handig is op zo'n momenthier te komen raaskallen..Anyways, druk dagjeGehele inboedel weervan caravan naar huis versleeptLeuk huisje toch.. Op de fiets gestapt en 2 uurlater er weer afMooie opening van expositiePrachtige dingen gezien, wow!De muziek van flameco gitaristen jazz gitarist/violist deden mijtranen in de ogen krijgen.. zo mooiFijne mensen gesprokenTerug nog even langs mijn lievelingskroegjeVoor cappucino en een warme kersenwafelmét slagroomHet fluitekruid bloeit ook in FrieslandEn ik zag een boze grutto een reiger aanvallen Wat een lef!Pietjeparel: dank je wel!Er is vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 het is wel degelijk persoonlijk...zoals ik het beleefd en gevoeld heb...en nog steeds voel...als een ander zich daar niet in kan terugvinden...jammer dan....ik kan me dan ook de moeite wel besparen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik zeg alleen maar wat mijn gevoel erbij is, ik had ook kunnen zeggen, nu even in het Nederlands AUB.Maar goed, dan niet Niwi.Ok PP. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Marjo, fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Fijn Mar, dat je het even uitlegd; het gaf mij een heel erg naar gevoel. (gisteren)En ja mooi wat je nu her en der in de natuur ziet:wij zagen gisteren een bever, met een bek vol grassprieten zwemmen richting nest.Schitterend! Wanneer zie je nu zoiets?En net in de tuin een kraai die werd weg gejaagd door ??? een andere vogel.Een boel spectakel in de tuin, o enne ook nog een ienemini kikkertje, ik denk van 3 cm. of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik ga even in bad, kan er niet tegen dat er niet gereageerd word. Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Joehoe Emma, er is volgens mij wel gereageerd joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Tnx Emma, CathyBen meteen weer wegGewoon omdat ik moe ben enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 dacht ik ook, Cathy en wel in gewoon nederlands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ja, pp...dat bedoelde ik....lijkt me toch duidelijk nederlands...De manier waarop ik dronk was een vernietiging... en iedere keer met de auto op weg...ik was net met eenauto van de baas rond een lantaarnpaal gekruld, kort na een vorig ongeluk.... en nog steeds wilde ik geen hulp.pas toen ik helemaal aan de grond zat en in de goot lag moest ik bekennen, bij AA, dat ik zonder hulp niet verder kon.Daar hebben ze me geleerd dat het een ziekte is....zie hierboven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 er verdrinken nu eenmaal meer mensen in een glas dan in de zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ha: ik ben al een beetje woorddomino gestoord aan het raken.Zat na te denken over een woord wat met 'zee' begint...schiet mij maar lek!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik heb nog iets voor Alf:Onze werkelijkheid wordt goeddeels bepaald door onze fantasie.John Lennon (ingestuurd door: Redactie Dagelijkse Gedachte, Leiderdorp NL)Sommige discussies blijven wat hangen hoor.... met dit als toevoeging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Marjo, lukt het jou een beetje met minder drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Marjo is al weg, had ik niet gezien.Heeft iemand nog iets leuks of minder leuks?Anders ga ik maar strijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Fantasie heeft te maken met onze verbeeldingskracht toch?Ben blij dat ik dat heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Maar het is niet enkel de fantasie natuurlijk. Ik denk dat er veel meer meespeelt in hoe we de eigen werkelijkheid zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Een kind van 10 heeft een andere werkelijkheid, iemand die nooit buiten de rimboe is geweest ook.Een wetenschapper, wiskundige bv. zal ook heel anders kijken; iets anders zien.and so on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 hihi in plaats van schaapjes tellen tel je dan roze olifantjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Zojuist Avatar gekeken. Niet leuk. Gewoon weer eens een Amerikaanse oorlogsfilm maar dit keer tegen een blauw ras. Nog een film gehuurd, snel kijken want het is al laat, hopelijk is die beter x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Pietje, het ging om de stelling van Lennon.Wat bepaald je werkelijkheid allemaal?Fantasie volgens hem. (dat zei hij althans ooit een keertje)Nu probeer ik dat aan te vullen in de hoop dat Wing ook ff meedoet.Zo ben ik ook een liefhebber van Jung, der Carl Gustav, van het onderbewuste.Ook dergelijke oerbeelden spelen vast een rol, en vorige levens en je opvoeding, en jenormen etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Pareltje, volgens de Mindfullnes kun je maar beter alle gedachten accepteren als gedachten, die komen en gaan, komen en gaan. Het zijn maar gedachten...... keur de inhoud niet af, dat scheelt een boel onrust. Snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Er is weer heel wat geschreven vandaag, te veel om allemaal te lezen.Ik heb een goede dag gehad en hoop jullie ook, alleen had er wel wat meer zon mogen zijn.Lekker 40 km gefietst. En nu maar hopen de as. week droog te blijven, althans geen alcohol te gebruiken. Duim voor me.Gelukkig is de week nogal vol gepland en is er dus weinig gelegenheid om uberhaupt te drinken.Morgen werken dus maar op tijd naar bed. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Foto ik lag net helemaal dubbel van het lachen om het verhaal van je stalker... Geweldig hoe je mij en alle andere op het verkeerde been hebt gezet.Dat vind ik echt humorOok om het antwoord op Alf moest ik hardop lachen.Jij hebt echt wel humor he...Leuk daar hou ik van!!Marjo,Misschien lees je terug en anders maar niet.Ik werd gister een klein beetje zenuwachtig maar toch ook weer niet.Omdat ik heb dit soort dingen eerder van je heb gelezen.Maar helaas ook gelezen dat t wel bijna fout ging.Ik hoop toch zo dat je ooit een keer t juiste knoppie vind dieje zelf om kan zetten, al is het alleen al omdat je net als ik een parel benten parels verdienen nou eenmaal het beste, we zijn niet voor niets alsparels op de wereld gezet;)(voor de lezers: Marjo en ik snappen allebei dit grapje)Woman: leuk voor jeEn voor de rest:Ik zou wel ff lekker keihard uit de band willen springen,gewoon omdat ik daar zin in heb,helaas gaat dat nog steeds niet echt zonder het alle remmen los goedje:(Blijf dus maar gwoon thuis....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 als die parels nou maar niet voor de zwijnen zijn Witte;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden